joi, 28 iulie 2016

ÎNREGISTRĂRI ŞI STENOGRAME CU DL. MARIAN OANCEA - FRAGMENTE AUDIO DIN BIROUL SAU




Cum mă punea să fac înregistrări pretinzând că lucrează pentru DNA dl. Marian Oancea: APOSTOL MUŞAT ŞI NICULAE MAICAN ŞI MIZERIILE LA ADRESA LOR DEOCAMDATĂ...




Începând de astăzi, m-am hotărât să scot în mod public absolut toate înregistrările pe care le am cu dl. Marian Oancea, vor mai fi şi înregistrări despre dl. Marian Oancea, ale unor persoane care acum îl pupă în partea dorsală, voi face ample stenorgame, pentru că... am spus că la un moment dat o voi face, iar eu mă ţin întotdeauna de cuvânt. Deşi probatorii imbatabile şi fără niciun echivoc, dl. Marian Oancea a avut grijă să nu cumva să le menţioneze nicăieri, nici în plângerile depuse împotriva mea la Poliţie, nici în acţiunile de chemare a mea în judecată, nici nicăieri, ca atare, voi avea grijă să le duc sau să le menţionez eu. PRIETENII MEI SĂ STEA LINIŞTIŢI, PENTRU CĂ ACELE ÎNREGISTRĂRI CU EI LE VOI ŞTERGE ŞI NU VOR FI NICIODATĂ PUBLICE. Reamintesc şi am şi probă în acest sens constând în înregistrări cu dl. Marian Oancea că dl. Marian Oancea era cel care a coordonat această activitate a mea de efectuare de înregistrări, este persoana care m-a plătit cu suma de 1000 de lei lunar pentru a face aceste înregistrări, după care l-a apucat boala psihică şi, din gelozie, a crezut că mă distruge pe mine şi că mă scoate de nebună de ce am făcut aceste înregistrări.



Dat fiind volumul extrem de mare, o selecţie este absolut utilă şi necesară. Ca timp, această activitate se va întinde probabil pe tot mandatul dlui Marian Oancea, cât va fi el de nu va merge la închisoare, acolo unde, incontestabil îi este locul. Vreau să vă spun că ascultând sau reascultând aceste înregistrări, am descoperit şi infracţiuni uitate de mine comise de dl. Marian Oancea şi mărturisite de alte persoane. Ei bine, stimaţi cetăţeni, vreau să realizez acum acele materiale pe care nu le-am realizat niciodată, cu scopul de a-l proteja pe Marian Oancea, iar infracţiunile comise de el, cu certitudine, vor fi trimise în faţa legii. Sursele vor fi protejate, iar eu voi formula denunţuri pentru absolut toate măgăriile pe care dl. primar le-a făcut şi care se regăsesc pe înregistrări. Ca să nu existe niciun element de surpriză, o să vă spun că aceste surse, în principal, au fost reprezentate de dnii Niculae Maican, Mihai Anghel, Apostol Muşat,.Simion Dumitru, dar şi mulţi alţii, foarte mulţi alţii care, evident că au avut ceva de spus. Eu NU las lucrurile aşa şi mă apuc să formulez plângeri penale, pentru că am aici o adevărată şi incontestabilă arhivă de probatorii.


ŢIN ÎNCĂ O DATĂ SĂ FAC MENŢIUNEA CĂ NU URMĂRESC SĂ FAC RĂU NIMĂNUI CU ACESTE ÎNREGISTRĂRI CU EXCEPŢIA DLUI MARIAN OANCEA, pentru că prea şi-a luat-o în cap cu minciuna şi cu scosul meu de nebună.


Nu în ultimul rând, doresc să subliniez aspectul că va fi o amplă campanie, pe blogul Stenograme Snagov, o campanie promisă de mine de un an de zile şi, deloc întâmplător mi-am ales ziua de 28 iulie pentru începerea ei. Este absolut necesar ca cetăţenii din Snagov să cunoască adevărata mea relaţie cu dl. Marian Oancea şi să nu mă mai blameze. Nu în ultimul rând, vor fi şi print-screen-uri ale mesageriei cu dna Roxana Oancea, cu care să vă demonstrez că toate aceste înregistrări ajungeau la ei, dar şi e-mail-uri cu dl. Marian Oancea. CUM DISCUTĂM DESPRE O PERIOADĂ MARE DE TIMP: UN AN ŞI JUMĂTATE: IDEEA NEBUNIEI MELE SE EXCLUDE, PENTRU CĂ NIMENI NU PUTEA SĂ NU SE ÎNTREBE PRIMIND ACESTE ÎNREGISTRĂRI CE ANUME E CU ELE PE O PERIOADĂ ATÂT DE MARE DE TIMP. Acest primar NU mai poate fi primar dat fiind ceea ce a făcut, iar organele abilitate ale legii, trebuie să reacţioneze. În ceea ce priveşte înregistrările şi circul pe care l-a făcut cu ele ulterior, EXISTĂ DEJA UN DOSAR ÎN LUCRU LA DIRECŢIA NAŢIONALĂ ANTICORUPŢIE.


Suntem în data de 28 iulie 2016, nu avem încă un viceprimar, strâmbele, denigrările şi manevrele dlui Marian Oancea îşi spun în mod indubitabil cuvântul. Dacă aveam acum viceprimar, cu certitudine poate că mi-era lene să mă apuc de înregistrările astea. Păcat că aşa a înţeles dl. Marian Oancea să conducă o comună: CU SPIONAJE, CU ZÂNZANIE, CU MANEVRE ŞI CU PARANOIA. Vă rog să fiţi atenţi şi la timbrul vocal, nu doar la conţinutul înregistrărilor: la dl. Marian Oancea acesta este şoptit, ascuns, din el reiese, în definitiv, exact această pasiune faţă de manevre. NU SUNT TOATE ÎNREGISTRĂRILE CU DL. MARIAN OANCEA AICI, PENTRU CĂ, AŞA CUM VĂ VOI ARĂTA, ORI DE CÂTE INTRAM LA EL ÎN BIROU, ŞTIA CĂ AM REPORTOFONUL, TREBUIA SĂ-L ÎNCHID. L-AM PRINS DE VREO TREI ORI, AŞA CUM DEJA SE CUNOAŞTE, CU REPORTOFONUL PUS ÎNTR-O PARTE INTIMĂ A CORUPULUI. O să ascultaţi şi acele înregistrări.


Bun, şi acum să trecem la treabă. Pentru început, am ales o înregistrare veche, datând din toamna anului 2013. Ştiu că aceste înregistrări vor stârni senzaţie şi critici la adresa mea. Nu ştiu, domnule, chiar nu mă interesează! Pe bune!


La început este o discuţie cu secretara, Lucreţia Stanciu, nu ea era vizata oricum, despre dosare şi despre control. De ce am lăsat acest fragment? Ca să vedeţi câteva aspecte: 1. autenticitatea înregistrării, nu am dorit să o scot din context şi 2. obiectul: DL. MARIAN OANCEA CHEMASE CORPUL DE CONTROL AL PRIMULUI MINISTRU ŞI MĂ RUGASE SĂ MĂ OCUP DE CEVA DOSARE, ÎMI SPUSESE CĂ DNII APOSTOL MUŞAT ŞI NICULAE MAICAN SUNT NIŞTE INFRACTORI CARE AR FI TREBUIT SĂ AIBĂ DOSARE PENALE ŞI CĂ NU ŞTIU CE S-A DESCOPERIT PRIN CORPUL DE CONTROL. Sigur că dacă ştiam eu că dl. Marian Oancea este cel care MINTE, că aceeaşi metodă a aplicat-o şi cu mine, aşa cum aplica metode de genul cu absolut toţi cei care îi erau adversari politici, aş fi aplicat încă de la bun început şi încă de atunci problema invers, bineînţeles. ÎMI CER ÎNCĂ O DATĂ SCUZE PUBLIC FAŢĂ DE DNII NICULAE MAICAN ŞI APOSTOL MUŞAT. Dar toate astea vădesc PARANOIA unui primar, pus pe spionaje, pe răzbunări stupide, pe manevre şi pe nemernicii. Şi iese din birou dl. Marian Oancea şi mă primeşte, aşa cum se aude. Acel Gabi de care întreabă era Gabriel Constantin, de la Investiţii.

OANCEA MARIAN: Gabi a plecat? Că voiam să-l întreb ceva... (neinteligibil)
STANCIU LUCREŢIA: Bine...
PREDAN MARIA-MIRELA: Are foarte multă treabă. Tot cu controale şi tot cu...
OANCEA MARIAN: Sunt controalele care (neinteligibil)
PREDAN MARIA-MIRELA: Şi acuma am înţeles că tot pe Ordonanţa 7 s-a extins la conducta de refulare...
OANCEA MARIAN: Da, bani avem pe Ordonanţa 7 pentru apă şi canal şi... Măi, eu nu mai am numărul lui Muşat. Nu-l ai tu?
PREDAN MARIA-MIRELA: Vi-l dau eu.
OANCEA MARIAN: Numărul ăla pe care îl am eu 0722, l-a închis...
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, nu cred că mai e acela....

http://vocaroo.com/i/s04QS8vGi8nb


Bun, aşa cum se poate observa, discutăm despre control, despre Investiţii, relaţiile dintre mine şi dl. Marian Oancea sunt dintre cele mai bune. Pentru ce-i trebuia numărul de telefon al lui Muşat? Ca să-l cheme la Corpul de Control. Dl. Muşat probabil îşi aminteşte. Dl. Maican de asemnenea. Las fragmente scurte de înregistrare, pentru că nu am cum uploada (încărca) fişiere lungi. De asemenea, nici nu puteam da public înregistrarea cu numărul de telefon al omului. Poate nu mă credeţi, poate credeţi că veneam eu de nebună la dl. Marian Oancea. Eu o să vă arăt pe larg, cu etape, cu înregistrări, cu tot ce vreţi, că nu s-a pus nicio clipă problema să vin de nebună! EL ERA OBSEDAT DE SPIONAJE, DE ÎNREGISTRĂRI, DE COMEDII DE GENUL. Primele persoane de care m-a pus să mă ocup în acest sens, scoţându-i de infractori şi autovictimizându-se cum că ar avea probleme din cauza lor au fost dnii Apostol Muşat şi Niculae Maican. Acum, aici, despre asta este vorba. Chiar îl rog pe dl. Niculae Maican să mă ierte, a fost şi ziua lui ieri, un sincer "La mulţi ani"! DAR NU MĂ INTERESEAZĂ SĂ UMBLU CU MANEVRE ŞI MINCIUNILE LUI TREBUIE SĂ IASĂ LA IVEALĂ. Ulterior, dacă nu şi în acelaşi timp, a găsit un alt subiect de batjocură: pe dl. Simion Dumitru. Începând cu iarna anului 2014 (ianuarie - februarie) a mai găsit pe cineva: pe dl. Gheorghe Grigore. O să vă povestesc pe larg despre toţi şi mizeriile din capul lui cel ce nu există în legătură cu toţi. În acelaşi timp, avea o problemă şi cu Poliţia. O să revin cu ample amănunte legate de fiecare din aceşti subiecţi în parte. Sigur, Mihai Anghel a fost un obiectiv permanent, Nicolae Stan a fost un alt obiectiv, Dan Zaharia, un alt obiectiv, Ştefan Rohnean devenise un obiectiv, iar târziu, în toamna anului 2014, un alt obiectiv devenise Nichita Toma. O serie de angajaţi ai Primăriei erau obiectivele sale: Marcela Haida, Angela Popescu, dar şi alţii şi alţii. Ca să nu mai vorbesc despre familia Pavel. OMUL ESTE CLAR CĂ ESTE BOLNAV PSIHIC. NU DOAR CĂ O SĂ VĂ POVESTESC DESPRE FIECARE ÎN PARTE CÂTE CEVA, DAR O SĂ VĂ DEMONSTREZ DESPRE FIECARE ÎN PARTE CU PROBE CE ANUME A ÎNSEMNAT DL. MARIAN OANCEA. Am înregistrări şi când mă punea să-i spionez, am înregistrări şi când îmi dădea bani pentru asta. Am de toate. Toate vor trebui să fie aduse în faţa legii.


Acum să continuăm dialogul, din păcate, nu mai reţin exact când a fost făcută înregistrarea ca dată, ea a fost făcută oricum în LUNA OCTOMBRIE A ANULUI 2013, undeva cam pe data de 9, 10, 11 sau 12 octombrie 2013. Contextul este următorul: dl. Marian Oancea îmi dăduse misiunea să mă ocup de dnii Apostol Muşat şi Niculae Maican, pe considerentul că ar fi nişte infractori, Corpul de Control al Primului-Ministru era în Primărie. Iar eu scot dovada acum şi o postez public, cu scuzele de rigoare faţă de dnii Apostol Muşat şi Niculae Maican, ÎNSĂ ADEVĂRUL E MAI BINE SĂ IASĂ ÎNTOTDEAUNA LA LUMINĂ!


De asemenea, vă rog să mă înţelegeţi că dată fiind şi protejarea victimelor, nu pot posta şi face stenograme chiar cu tot. Cu numere de telefon, cu date cu caracter personal şi aşa mai departe. Acum discuţia pleacă referitoare la Maican şi încă o dată îl rog pe dl. Niculae Maican să mă ierte în legătură cu percepţia greşită pe care am avut-o despre domnia sa. Îmi pare rău că l-am crezut pe dl. Marian Oancea vreodată. Îi ceream lui Oancea părerea, dar se vede clar că această părere fusese formată oricum de acelaşi Oancea anterior, în baza unor discuţii anterioare cu acesta.


PREDAN MARIA-MIRELA: Domnule, cum să vă spun, aşa un soi de off the record, dar vreau să mă lămuresc eu în anumite privinţe. M-a tot înnebunit dl. Muşat la cap cu dl. Maican
OANCEA MARIAN: Îhî, îhî, îhî
PREDAN MARIA-MIRELA: Că să vină înapoi în Primărie, că are el nişte proiecte. Eu ce poziţie să adopt referitor la toate astea? Asta vream să discut. Sunt mai multe chestiuni faţă de care...
OANCEA MARIAN: Biroul de Contabilitate, biroul de Investiţii şi biroul de (neinteligibil) sunt cele mai importante birouri. Investiţiile sunt cele care au pregătit materialele pentru orice achiziţie publică cât şi pentru licitaţii. Ai înţeles? Bun. Controlul acesta pe care îl avem şi acum pe conducta de canal şi de refulare tocmai pe asta se bazează.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da
Marian Oancea schiţează un gest că nu vrea să fie auzit sau să scriu.
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu, că nu apare, staţi liniştit. Nu apare.
OANCEA MARIAN: Controlul acesta pe care îl avem acum a descoperit foarte multe nereguli, foarte multe nereguli. De aceea şi vreau să-l chem pe Muşat. Şi pe Maican. )neinteligibil) E Corpul de Control al Primului-Ministru. Aceasta este procedura (neinteligibil): ia vino încoace şi dă-mi hârtii.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, şi aduc hârtiile.
OANCEA MARIAN: Toate hârtiile pe care le aduc, de la ei pleacă direct la DNA.
PREDAN MARIA-MIRELA: La DNA pleacă de aici?
OANCEA MARIAN: Da, la DNA, hârtiile acestea pe care le pune în dosarul acesta de achiziţie. Ce e mai important şi lipseşte...
PREDAN MARIA-MIRELA: Ce lipseşte?
OANCEA MARIAN: Cererea de finanţare. Cererea de finanţare şi de bugetare.
PREDAN MARIA-MIRELA (caut pix şi îmi pun reportofonul mai bine să stea): Eu am încercat să am o discuţie cu dânsul...
OANCEA MARIAN: Nu se aude, nu se aude înregistrarea bine (era vorba despre înregistrarea cu Muşat)
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu aveam cum să... Prima înregistrare e bună, aia e bună
OANCEA MARIAN: Nu, tot ce-am ascultat eu...
PREDAN MARIA-MIRELA: Prima înregistrare e bună, pentru că aia a fost ambientală, ca să zic aşa, n-a fost telefonică. Aia e bună. Cealaltă e mai...
OANCEA MARIAN: Ce invocă nea Muşat? Invocă faptul că nu (neinteligibil) conducta de apă şi canal, da? Compania Naţională de Investiţii. Pe 23
PREDAN MARIA-MIRELA: Avem licitaţia, ştiu. Am aicea. Să public?
OANCEA MARIAN: Avem licitaţia. Licitaţia n-a avut loc pentru că n-a fost finanţare. Licitaţia asta n-o organizez eu, licitaţia asta o organizează Compania Naţională de Investiţii din cadrul Ministerului Dezvoltării.

http://vocaroo.com/i/s0KGso0Eru01

MAI ESTE NEVOIE DE VREUN COMENTARIU CINE MĂ PUNEA SĂ FAC ÎNREGISTRĂRI! VENEAM CUMVA DE NEBUNĂ LA MARIAN OANCEA ŞI AM FĂCUT VREO ÎNREGISTRARE DE NEBUNĂ? Scopul meu a fost unul nobil, eu chiar am crezut că pentru... DNA lucrez, nu pentru paranoia! Eu chiar am crezut că ce-mi spune el este real, nu aberaţie şi sete de răzbunare, că nu-i înghiţea el pe Maican şi Muşat. Eu chiar am crezut că oamenii aceştia chiar blochează licitaţiile. Doamne, Dumnezeule! ŢIN SĂ REAMINTESC CĂ TOATE DOSARELE ÎN CARE A FOST IMPLICAT DL. NICULAE MAICAN AU FOST CLASATE, OMUL DOVEDINDU-SE A FI COMPLET NEVINOVAT ÎN FAŢA LEGII PENALE. Au rămas răni adânci ale mizeriilor lui Marian Oancea. Cu aceste probe pe care le am, CHIAR AR TREBUI SĂ SE CONSTITUIE PARTE VĂTĂMATĂ. I le pun la dispoziţii dacă are de gând să formuleze plângere penală împotriva lui Marian Oancea oricând. De altfel, o să formulez şi eu un denunţ împotriva lui Marian Oancea pe această temă, fără alte discuţii, fără alte comentarii. Nu mi se pare corect ca lucrurile să rămână aşa, sub nicio formă! Clară situaţia!


Hei, eram nebună sau prea importantă pentru dl. Marian Oancea, CARE ŞI-A BĂTUT JOC DE MINE ŞI M-A FOLOSIT? ACESTA ESTE DIALOGUL LUI MARIAN OANCEA CU O... NEBUNĂ? Nu este singurul pe care îl am. O să scot tot, absolut tot pe public, pentru că m-am săturat. Dacă nu mă denigra peste tot, dacă nu se potolea nici acum, dacă aveam azi viceprimar în persoana dlui Gheorghe Grigore, poate că-l lăsam şi eu dracului în pace cu probele astea. Dar aşa, nu se poate. EU AM SUTE DE PROBE AICI, EXISTĂ, DA EXISTĂ DOSAR LA DNA ÎMPOTRIVA LUI MARIAN OANCEA, ÎN BAZA UNEI PLÂNGERI DEPUSE DE MINE. Parte vătămată în el sunt numai eu, momentan, precum şi dl. Gheorghe Grigore. Dl. Gheorghe Grigore nu ştie, pentru că am acţionat de capul meu, aşa părându-mi-se mie corect, însă dosarul înglobează absolut toată partea de înregistrări şi de ce mă punea dl. Marian Oancea să fac în concret şi aşa mai departe. VEŢI AUZI PE PUBLIC ABSOLUT TOT, ABSOLUT TOT! NU mai stau, gata!


Sunteţi curioşi să aflaţi continuarea dialogului meu cu Marian Oancea pe care am început să-l fac aici stenograme? La un moment dat, vă spun că se aude că-mi dădea şi bani pentru asta! Intraţi din nou pe site-ul Stenograme Snagov peste două-trei ore. Acum lucrez intens la continuarea materialului.


Mirela Predan

Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu