joi, 28 iulie 2016

Cum se lua de mine şi cum îmi dădea bani ca să fac înregistrări dl. Marian Oancea - FRAGMENT AUDIO



O să continui cu prezentarea stenogramelor cu dl. Marian Oancea. Ca să nu ne plictisim de prea mult concediu, nu de alta! Un concediu neplăcut, fără problema viceprimarului rezolvată! Păi, eu de ce să-i dau linişte, ce? El mi-a dat mie linişte cumva când de ziua mea a vrut să mă interneze forţat la nebuni anul trecut prin tot felul de manevre? Aşa că nu stau la discuţii cu el, cu concedii, cu treburi din astea. N-am ce să respect, n-am ce să comentez. De ce n-a organizat şedinţa de alegere a viceprimarului, toată lumea stătea calmă, nu mă mai muşca nici pe mine de fund pe la spate, nu mai introducea zânzania cu spioni şi cu manipulatori ca să creeze zânzanie şi stătea şi el liniştit, şi eu liniştită şi cu asta basta. Dar aşa, în condiţiile date, este absolut cum nu se poate mai clar că nu se poate şi că oamenii trebuie să cunoască adevărul, aşa cum îl voi prezenta eu, fără echivoc, în bază de stenograme.



O să exclud părţile care nu au relevanţă, eu am acum neplăcerea să ascult totul, să vedem ce public. În acea discuţie înregistrată urmează o discuţie cam fără sens despre arierate, în care încerca cu cerul şi pământul să mă convingă de vinovăţia dlui Apostol Muşat. Nu o public pentru că nu are rost, dl. Apostol Muşat a fost un primar incontestabil mai bun, nu stau să public toate denigrările aiuritoare la adresa sa. IA SĂ AUZIŢI ACUM AICI CEVA FOARTE DRĂGUŢ, NICI NU PREA AM CE SĂ FAC STENORGAME. Vine, mă ia prin surprindere, mă pipăie, îmi dă bani ca să fac înregistrări în continuare cu dnii Apostol Muşat şi Niculae Maican. Nefiind video nu se şi vede ce se petrece, dar vă spun eu ce să petrece: Rămăsesem singură în biroul dlui Marian Oancea, el pretextând că are treabă. Când vine, mă ia în braţe şi-mi pune mâna într-un loc, mă rog, unde era şi geanta, se aude fermoarul de la geantă, unde îmi pune nişte bani, şoptindu-mi ceva neinteligibil. Şi aşa cum bine se aude, protestez: "IAAAR?". De ce "iar"? Păi, ce era prima dată? Da?


PREDAN MARIA-MIRELA: Staţi! Iar?
OANCEA MARIAN: (mormărie ceva neinteligibil)
PREDAN MARIA-MIRELA: Eu v-am spus un lucru, că nu... Să ştiţi încă un lucru, că nu pentru asta vin!
OANCEA MARIAN: Mirela, eu ţi-am cerut obiectivitate, nu ţi-am cerut altceva.
PREDAN MARIA-MIRELA: Încă o dată vă spun...
OANCEA MARIAN: Da...
PREDAN MARIA-MIRELA: Încă o dată vă spun că eu dacă vă întreb, vă întreb ca să mă lămuresc...

http://vocaroo.com/i/s1MAgijU8sIy

Bun, credeţi cumva că e irelevantă această înregistrare? O, nicio problemă, mai am grămezi de înregistrări. Aveţi numai o ţâră răbdare! Fiind un volum de lucru foarte mare, nu se poate dintr-o dată. Dar am început deja, să ştiţi că până nu termin tot, nu mă mai opresc. Ca să vadă toată lumea că nu este vacanţă!


Mirela Predan


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu