joi, 28 iulie 2016

CIRC ŞI TEATRALITATE ÎN FRAGMENTE AUDIO - Fie şi numai ce-am publicat până acum şi arăt fără echivoc că dreptatea e de partea mea! SUTE MAI AM!



O altă persoană pe care dl. Marian Oancea nu rata nicio ocazie s-o denigreze era dl. Răsvan Ardeleanu, un om care, indiferent de context, chiar a reprezentat ceva pentru fotbalul pentru copii din această comună, spre deosebire de actualele echipe de fotbal ale dlui Oancea finanţate din bani grei ca să obţină performanţă ZERO! Stilul este caracteristic dlui Marian Oancea: să nu cumva să vadă pe cineva că realizează ceva fără să-i pună beţe în roate. Nici pomeneală să renunţe el să strice afacerea cuiva, să facă el vreo manevră de circ. La vremea aceea - şi chiar îmi cer scuze faţă de dl. Ardeleanu - era la momentul octombrie 2013, NU ştiam sub nicio formă că cu astfel de lucruri se ocupă dl. Marian Oancea şi că acesta este stilul său inconfundabil. L-am crezut pe cuvânt cu toată zânzania lui până când m-am trezit chiar eu victima aceluiaşi stil. Cu mine nu i-a mers sub nicio formă, eu nu depind de el, iar leapşa luată cu mine prin instanţele de judecată i-a demonstrat că nu poate face pe lumea asta chiar orice! PROBLEMA ESTE CĂ O ASTFEL DE PERSOANĂ NU TREBUIA SĂ MAI RĂMÂNĂ SUB NICIO FORMĂ PRIMAR. Şi cum nu a înţeles nici după obţinerea celui de-al doilea mandat, aşa cum l-a obţinut, să se potolească şi să renunţe la stilul acesta distructiv la adresa tuturor, inclusiv şi implicit a mea, AM ÎNŢELES EU CĂ ORICE CLIPĂ DE TĂCERE ÎNSEAMNĂ ÎNCURAJAREA UNEI ASTFEL DE ATITUDINI DE FAPT. LINIŞTEA LUI ÎNSEAMNĂ DISTRUGEREA NOASTRĂ, A TUTUROR CELORLALŢI. Pentru că nu discutăm aici numai despre dl. Apsotol Muşat, ci de UN SNAGOV ÎNTREG, cu consecinţe deosebit de dezastruoase. Stilul acesta îl aplică cu absolut toată lumea, este absolut batjocoritor la adresa tuturor, iar din păcate, oamenii nu învaţă decât foarte greu din experienţa altora. DE CE CREDEŢI CĂ NU AVEM ÎNCĂ VICEPRIMAR? PENTRU CĂ ŞI-A BĂTUT JOC DE NOI TOŢI, SNAGOVENII CARE ÎN MAJORITATE COVÂRŞITOARE AM VOTAT ÎMPOTRIVĂ ŞI PENTRU CĂ NU-I PASĂ DE LEGE. Aşa cum spuneam, dl. Marian Oancea nu caută liniştea, ci scandalul, pe dl. Marian Oancea nu-l poate potoli nimeni şi nimic, în afară de situaţia în care organele abilitate chiar îşi vor face datoria şi-l vor aresta. Pentru că a făcut prea multe, din acest noian de multe prea nu s-a cercetat nimic. EU NU SUNT DISPUSĂ SĂ-L IERT NICIODATĂ DE RIGORILE LEGII, CA SĂ NE ÎNŢELEGEM BINE! Iată un astfel de fragment:



PREDAN MARIA-MIRELA: Asta am încercat să-i explic şi lui nea Muşat...
OANCEA MARIAN: Dar ce e? Ce vrea nea Muşat?
PREDAN MARIA-MIRELA: Că de ce nu-l lăsaţi să facă antrenamente. Gratis.
OANCEA MARIAN: Mă, dar nu realizează nea Muşat acesta că ...
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu-i spun eu nea Muşat, da.
OANCEA MARIAN: Că aici sunt bani, ai întregii comunităţi...
PREDAN MARIA-MIRELA: El ştiţi ce-mi spune? De fiecare dată ştiţi ce-mi spune? Că vin persoane din afara comunei, aiurea, nu ştiu, chiar şi echipe de muncitori şi joacă fotbal pe teren gratis, numai Răsvan Ardeleanu nu poate să antreneze copiii acolo gratis. E adevărat?
OANCEA MARIAN: Cine? Nea Muşat?
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, nea Muşat spune chestia asta.
OANCEA MARIAN: Păi...
PREDAN MARIA-MIRELA: E şi pe bandă, se auzea bine.
OANCEA MARIAN: Întreabă-l tu pe nea Muşat, te rog frumos unde îşi antrenează nepotul dumnealui, unde joacă nepotul dumnealui.
PREDAN MARIA-MIRELA: La Bucureşti.
OANCEA MARIAN: De ce?
PREDAN MARIA-MIRELA: Unde este performanţă probabil.
OANCEA MARIAN: De ce? Pentru că încă o dată... omul acesta nu are caracter şi se răzbună pe oricine. În momentul în care Muşat era la necazul care era, el a perceput taxă pe acest copil, mă, iar acum Muşat ştii de ce-i ţine partea lui Ardeleanu? Numai în ideea de a-mi crea mie probleme, că ei se întâlnesc şi...
PREDAN MARIA-MIRELA: Am observat chestia asta.
OANCEA MARIAN: El îi susţine pe toţi, mă!
PREDAN MARIA-MIRELA: Dar până la urmă, ce Dumnezeu aveţi de împărţit?
OANCEA MARIAN: E proprietate privată a lui Muşat Primăria aceasta şi eu nu ştiu?
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu, eu bănuiesc acuma nişte lucruri, dar cum să vă spun, de asta vă întreb şi pe dvs. Aveţi ceva personal de împărţit?
OANCEA MARIAN: Doamne fereşte!
PREDAN MARIA-MIRELA: I-aţi făcut ceva care să-l fi intrigat atât de mult încât... pentru că eu nu înţeleg de ce.
OANCEA MARIAN: Da chiar nu i-am făcut nimic.

http://vocaroo.com/i/s0oy1mn7n7tu


Cu ce anume avem de-a face aici? ÎN PRIMUL RÂND, O SĂ VEDEŢI CINE N-ARE CE FACE ŞI SE IMPLICĂ ÎN FAMILIILE ALTUIA. Din nou apare problematica înregistrării de care ştia foarte bine dl. Marian Oancea. În plus, vedeţi şi acea ură cu care dl. primar acţionează, fără discuţii.


O să vă mai prezint în mod incontestabil fragmente, dar aş vrea să reţineţi un aspect. NU ERAM NUMAI EU CEA PUSĂ DE DL. MARIAN OANCEA SĂ FACĂ ÎNREGISTRĂRI, SĂ DEA ÎN GÂT, SĂ SPIONEZE PERSOANE INCOMODE LUI. Cunoşteam bine aspectul că mai există astfel de persoane, persoane care mă verificau inclusiv pe mine, să nu cumva să-l trişez. Eu în cele din urmă am avut conştiinţă şi am refuzat să mă mai ocup de astfel de lucruri. Oamenii aceia care se plângeau de el la mine chiar aveau dreptate. DAR SUNT PERSOANE CARE N-AU CONŞTIINŢĂ. Eu m-am decis să rupă tăcerea pentru că, dincolo de faptul că acest om nu mai merită în ruptul capului să rămână primar, trebuie să meargă la închisoare pentru absolut tot ceea ce a făcut, eu am în continuare mustrări de conştiinţă. NU AM FĂCUT RĂU NIMĂNUI, CHIAR ŞI CELOR CARE AU DAT ÎN MINE DIN GREŞEALĂ ŞI MANIPULAŢI DE MARIAN OANCEA SĂ SE REVOLTE ÎMPOTRIVA MEA. Pentru că ştiam prea bine marfa. Însă consider că a venit cazul ca întreaga comunitate să cunoască adevărul despre ce hal de primar avem PRECUM ŞI FAPTUL CĂ SPIONAJUL, DISTRUGEREA ALTUIA, ÎMBOGĂŢIREA PROPRIE RAPIDĂ, PRECUM ŞI OBSESIA SEXUALĂ ŞI FEMEILE SUNT PASIUNILE SALE. Îmi pare rău, dar credeţi că eu mă bucur să fi dat de aşa ceva? Singura mea vină era aceea că existam, că eram jurnalistă şi că un astfel de om a venit primar. Era singura mea vină să ştiţi, de aceea m-a racolat şi a crezut că sunt persoana potrivită pentru aşa ceva! Am fost un pic mai curajoasă, mai credincioasă în Dumnezeu şi am reuşit să o scot până la urmă cu un astfel de personaj şi singură la liman, NUMAI CĂ PERICOLUL ESTE CUM NU SE POATE MAI REAL ŞI SUBZISTĂ ÎN CONTINUARE LA ADRESA TUTUROR. Pentru toţi cei care nu mă cred, acum aveţi ocazia să vă convingenţi şi să nu-l mai pupaţi în partea dorsală. NEGREŞIT SE VA ÎNTOARCE ŞI VĂ VA DA ÎN CAP!


Ce avea de împărţit cu nea Muşat? Exact acelaşi lucru pe care dl. Marian Oancea îl avea cum ABSOLUT TOATĂ LUMEA DE ÎMPĂRŢIT. Din senin, în bază de paranoia şi fără niciun fel de explicaţie. Ce a reuşit să aibă şi cu mine până la urmă de împărţit şi care se cheamă într-un singur fel: BOALĂ PSIHICĂ. Nu, n-am reuşit să aflu nici până în ziua de astăzi ce avea cu Apostol Muşat de împărţit. Nici cu alţii şi alţii. IAR CA SĂ NU SE MAI AUTOVICTIMIZEZE ATÂT ŞI SĂ FIE MAI FERICIT PE LUMEA ASTA SFATUL MEU SINCER PENTRU DL. MARIAN OANCEA ESTE SĂ RENUNŢE LA MIZERIILE ASTEA ŞI SĂ NU LE MAI CONTINUE! Ca şi acum: în ciuda tuturor nemerniciilor făcute, păi, dracu avea cu el ceva de împărţit dacă în loc să tocmească tot felul de spioni pe lângă dl. Gheorghe Grigore, în loc să mă muşte pe mine de fund pe la spate, în loc să facă numai nemernicii de am devenit unici în întreaga Românie, accepta ideea că dl. Gheorghe Grigore este viceprimarul legitim, termina cu minciunile şi despre mine şi se rezolva problema, stând şi el liniştit? Nu, nici pomeneală, când e linişte, el nu se simte bine pur şi simplu. Nu poate fără balamuc, e boala, n-ai ce să-i faci, asta e...


Îmi cer încă o dată scuze faţă de dl. Apostol Muşat, faţă de dl. Răsvan Ardeleanu, faţă de dl. Niculae Maican şi faţă de toţi oamenii care au fost obiectul de batjocură şi ţinta de spionaj a dlui primar. Veţi vedea şi alţii, în mod negreşit! 


Bun, acuma să ne referim puţin şi la colaborarea dintre mine şi dl. Marian Oancea. A MINŢIT ŞI NU O DATĂ, CHIAR PUBLIC, A TRIMIS LA INSTANŢĂ, CĂ EL NU A COLABORAT CU MINE NICIODATĂ, DEŞI ERA DE NOTORIETATE COLABORAREA DINTRE MINE ŞI EL CEL PUŢIN ÎN MATERIE DE PRESĂ, DE SCRIS. Acum vă voi arăta un fragment de înregistrare faţă de ceva ce oricum cunoaşte toată lumea şi tot el s-a făcut de maxim rahat negând, inclusiv în faţa instanţei, unde a debitat în acţiunile alea ale Ioanei Buru NIŞTE NEMERNICII INCREDIBILE DESPRE MINE DE NU-MI VENEA SĂ CRED: că sunt nebună, că nu am avut niciodată o colaborare şi aşa mai departe. Apropo, să ştiţi că toate aceste stenograme vor ajunge şi în plângerile mele penale împotriva lui Marian Oancea, pentru inducerea în eroare a organelor judiciare, dar şi pe la instanţa civilă de judecată în mod incontestabil! UNEORI STAU ŞI MĂ ÎNTREB: OARE EL CHIAR NU ARE MUSTRĂRI DE CONŞTIINŢĂ NICIODATĂ FAŢĂ DE TOT CEEA CE A FĂCUT? SE PARE CĂ NU, DE FAPT SE VEDE CLAR.


OANCEA MARIAN: Uite vreau să fac o întâlnire, dar vreau să fac o întâlnire programată cu tine, cu toate proiectele noastre pe care...
PREDAN MARIA-MIRELA: Chiar vreau.
OANCEA MARIAN: Anul acesta lucrăm, uite, scoatem autorizaţii de construcţii pentru a aslfata trei străzi: strada Bujorului...
PREDAN MARIA-MIRELA: Despre strada asta am şi scris. O să mă duc, o să mă duc poate chiar mâine până la Snagov să fac şi acolo nişte poze.
OANCEA MARIAN (neinteligibil)
PREDAN MARIA-MIRELA: Duminică e meci de fotbal?
OANCEA MARIAN: Da.
PREDAN MARIA-MIRELA: Între Răsvan Ardeleanu şi FC Snagov? Că m-a invitat la meci aşa, special şi...
OANCEA MARIAN: Te-a invitat pe tine?
PREDAN MARIA-MIRELA: Da.
OANCEA MARIAN: Ştii ce se întâmplă? Copiii au un an şi ceva de când joacă fotbal şi probabil că (neinteligibil)


http://vocaroo.com/i/s1Ocm88jrhbx


Bun, nu este singura înregistrare. Veneam de nebună în Primărie? Scriam de nebună lăudându-l pe Oancea Marian? Mergeam la stadion de nebună? CE-A FOST CU TOT SPECTACOLUL ĂLA JALNIC ÎMPOTRIVA MEA???? Toate astea vor merge şi la instanţa de judecată fără niciun echivoc. Nu ştiu ce părere aveţi, poate că bănuiaţi deja că nu de nebună veneam. Mai am, mai am multe, incredibil de multe înregistrări, CARE NU NEBUNIA SAU MINCIUNA ŞI JIGODISMUL MEU PROBEAZĂ, CI NEMERNICIA DLUI OANCEA MARIAN, ÎNGROZITOAREA NEMERNICIE DE A MINŢI AŞA CUM RESPIRĂ! Nu, nu am probe pentru absolut toate mizeriile pe care mi le-a zis. Aşa cum spunem, el cunoştea reportofonul meu şi ştia şi mă verifica să-l închid ori de câte ori intram la el în birou. Doar cu alţii, peste tot, numai cu alţii voia el înregistrări. ÎNTREBAREA MEA E ALTA, STIMAŢI CETĂŢENI: ÎL VEŢI MAI CREDE PE MARIAN OANCEA ÎN DETRIMENTUL MEU VREODATĂ? Păi, a pretins că nu a colaborat cu mine niciodată, că eu veneam de nebună în Primărie şi la meciurile de fotbal, că eu am făcut o pasiune anormală pentru el, deşi probe incontestabile am că el s-a luat de mine, fără discuţii, deci n-am ce să mai comentez pur şi simplu. O să public absolut tot, ca să ascultaţi şi dvs. absolut tot, SĂ ŞTIŢI SĂ VĂ FERIŢI CU CINE AVEŢI DE-A FACE! GÂNDIŢI-VĂ CĂ PUTEAŢI FI ÎN LOCUL MEU VOI ŞI CĂ VOI NU AVEAŢI PUTEREA MEA SĂ LUPTAŢI CU BALAURUL! Mai gândiţi-vă puţin înainte de a mă blama pe mine în favoarea lui! Am probe, probe, probe cu duiumul, frate! Nemernicia asta umană a dlui Marian Oancea chiar mă intrigă foarte mult. Îmi pare rău, dar NU SE POATE SĂ EXISTE LA TOATE ASTEA O CONTINUITATE!


Nu, n-are mustrări de conştiinţă, în schimb, îşi exprima regretul că n-am fost să-l ridic în slăvi la pelerinajul sfintei Cuvioase Parascheva. Ia să auziţi aici ceva, ca să nu mai mănânce tot felul de măgării despre mine.


OANCEA MARIAN: Ştii că am fost la sfânta Cuvioasă Parascheva?
PREDAN MARIA-MIRELA: Aşa, ia. Eu nu am ştiut.
OANCEA MARIAN: De ce n-ai venit?
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, pe mine nu mă anunţă nimeni...
OANCEA MARIAN: Tu...
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, dacă pe mine nu mă anunţă nimeni, pe urmă... zice de ce n-ai venit?
OANCEA MARIAN: S-a anunţat în biserică. Eu ştiu că tu mergeai la biserică.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da. Ei, dar uite că n-am fost, duminica aia taman n-am fost...
OANCEA MARIAN: S-a anunţat două, trei săptămâni. (neinteligibil) La moaştele sfintei Paraschiva. Am fost 152 de oameni din comuna Snagov. (neinteligibil)


http://vocaroo.com/i/s0fN4T4PTq9N

Interesant, nu? OK. Va urma, fiţi atenţi! Mâine o să vă dau o înregistrare SENZAŢIONALĂ! Aşteptaţi...


Mirela Predan

Va urma




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu