sâmbătă, 30 iulie 2016

Noi fragmente de înregistrări cu dl. Marian Oancea - OBSESIA LUI FAŢĂ DE SPIONAJ...




OANCEA MARIAN: Petrache i-a dat cu tifla, i-a zis: du-te dracu de prost. Ori (neinteligibil), ori ai stat de prost un an şi ceva. Aşa mi s-a transmis şi mie că eu nu am fost eu...
PREDAN MARIA-MIRELA: Îhî. Eu cu Petrache vreau să vorbesc lucrurile legate de Anghel.
OANCEA MARIAN: (neinteligibil)
PREDAN MARIA-MIRELA:  Ştiu eu cum să-l iau că am eu metodă, nu asta este problema...
OANCEA MARIAN: (neinteligibil): Bravo, felicitări! (neinteligibil)
Şopteşte, râde, râd şi eu...neinteligibil
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, nu ştiu...
OANCEA MARIAN (neinteligibil) înregistrează-l, da?
PREDAN MARIA-MIRELA: Eu nu ştiu, eu am un aparat prost, care ba înregistrează, ba face figuri, ba mă lasă în pană.
OANCEA MARIAN: Cere-i bani la... (neinteligibil) Stau şi mă gândesc. Să-l ajut pe Maican, să-l ajut pe Maican, să-i dau banii aceia pe care Muşat nu i-a dat niciodată. Să zic: "tot omu' ăsta, în nebunia lui, ţi-a dat bani. Dar de ce ţi-a dat bani? Întreabă-l şi tu. Te rog eu mult de tot.
PREDAN MARIA-MIRELA: Îl întreb, sigur că-l întreb. Vorbeşte tu cu dl. Maican, acest "cavaler al dreptăţii" să-mi spună câte salarii restante avea când am ajuns eu în Primărie. Câte salarii restante şi în momentul în care, între ghilimele, eu l-am dat afară din Primărie, că nu l-am dat afară din Primărie, erau (neinteligibil) contractul. Dar nici nu vreau (neinteligibil), nici nu vreau cu nimeni altcineva. Ai înţeles?

http://vocaroo.com/i/s0Y6VVCYOLXl

Nu vă lăsaţi seduşi că a zis că nu dă pe nimeni afară şi nici pe dl. Maican nu l-ar fi dat! Din simplu motiv că o să public alte înregistrări prin care o să vă arăt în clar anumite chestiuni şi cum se leagă ele între ele, cu siguranţă, nici nu mai încape discuţie. O să le asculaţi în clar, foarte clar, şi mai clar. Ce-a avut cu Maican de împărţit, în ciuda experienţei sale şi a vârstei sale onorabile, de ce încerca să-mi creeze convingerea că ar fi un infractor şi că el, Oancea, este... de fapt victimă a dlui Maican? Dată fiind boala psihică, am încetat să mai caut vreo explicaţie, pentru că el a avut cu absolut toată lumea câte ceva de împărţit de fapt. De altfel, pe lângă dl. Mihai Anghel, ţintă a dlui Marian Oancea, aşa cum bine se poate observa, devine şi dl. Marian Petrache. Dacă doreşte, am proba, îl fac şi pe domnia sa parte vătămată. Eu eram felicitată că-i aduceam înregistrări, voia înregistrări cu noi şi noi persoane. Îi spuneam despre aparatul de înregistrat. Acel reportofon mi-a fost furat din casă, din casă, intrându-se în locuinţa mea, cu un dosar în care nici acum nu au prins hoţul, deşi eu am indicat în clar că a fost cineva trimis de familia Oancea, din simplu motiv că... numai el cunoştea unde anume las un rând de chei de pe înregistrări, la vecinul Ică, a cărui uşă nu se încuia. Avea toate informaţiile despre mine, niciodată nu am putut bănui ce-i poate pielea, apropo de hoţie, să vedem cine e în stare să fure inclusiv din locuinţe, mă rog... Ţeapă, înregistrările astea pe care, probabil că le căuta, nu se mai aflau demult în reportofon, nici în telefon, aşa că le-a furat de pomană, doar ca să facă pagubă. Hoţul care a fost trimis, probabil că nu a fost deloc premiat, pentru că nu a reuşit să facă nicio brânză. Asta e, atât l-a dus pe dl. Marian Oancea capul să facă: să tocmească hoţ să intre la mine în casă şi să-mi fure telefonul mobil şi reportofonul. E chiar drăguţ tare aşa. Şi parfumurile, evident, că doar îl înnebuniseră parfumurile mele. În fine... Pe urmă a găsit ideea să mă scoată de... nebună, să mă interneze la nebuni, ca să poată în locuinţa mea, în lipsa mea acţiona şi să pretindă după aceea că nu am avut nicio înregistrare. Mă controla ulterior la sânge să vadă să nu cumva să-l înregistrez pe el, să-l trişez, acesta era dl. Marian Oancea. Înnebunit de spionaje, de femei, cred că abilitatea mea în materie de spionaj a fost şi aceea care l-a convins să capete o adevărată obsesie pentru persoana mea ca femeie, să mă distrugă şi să mă linşeze din moment ce n-am mai vrut să fac astfel de mizerii. Eu am avut conştiinţă. N-am putut să mai continui aşa, mai ales că mi-am dat seama că nu este deloc o victimă, cum pare. Dar mulţi au văzut, puţini au cunoscut adevărata mea relaţie cu Marian Oancea. Acesta este el. Era interesat de absolut tot ceea ce mişcă, mă sfătuia adesea ce să fac, cum să procedez, îmi dădea tot felul de informaţii false despre toată lumea pe care ar fi dorit să le public. Dacă nu le-am publicat, am ajuns în situaţia în care am ajuns: să-mi suspende site-ul. MINŢEA ŞI TE PROSTEA LA OCHI, JUCA UN TEATRU INCREDIBIL ŞI NU DOAR CĂ MĂ SFĂTUIA, DAR MĂ ÎNVĂŢA REALMENTE CUM SĂ JOC TEATRU. ERA MÂNDRU DE MINE ŞI DE ABILITATEA MEA! OAMENI BUNI, FERIŢI-VĂ, EU AM IEŞIT DIN ACEST CERC VICIOS, M-AM ELIBERAT, ÎNSĂ SĂ NU CUMVA SĂ CREDEŢI CĂ EL NU MAI ARE ACUM ALŢII, PROBABIL MAI LIPSIŢI CU MULT DE PROFESIONALISM DECÂT MINE, CU CARE REPETĂ ACELEAŞI FIGURI, CONTRA BANI, BANI GREI DIN PRIMĂRIA SNAGOV, BANII DVS. Numai o echipă de mascaţi, cu medic psihiatru cu tot mai poate desluşi pasiunea asta a lui pentru spionaje. SĂ NU CREDEŢI CĂ FĂCEAM ÎNREGISTRĂRILE ALEA DE NEBUNĂ CUMVA.

Acum vă dau o înregistrare, fără stenogramă. Concurs: despre ce e vorba aici? Dl. Marian Oancea îmi dădea lecţii de spionaj cu procedeele fostei Securităţi:

http://vocaroo.com/i/s1BWKJtJgPvS

Eu nu mai fac stenograma acestei discuţii, însă vă las pe dvs. să o ascultaţi, era un final al primelor mele întâlniri cu dl. Marian Oancea şi al colaborării mele cu acesta pe spionaj! Culmea e că el încerca să mă convingă că ar fi o cauză nobilă. Şi că ceilalţi sunt de vină, iar el este o victimă în faţa lor! Foarte interesant! Dacă nu v-am convins încă, o să vă mai dau înregistrări ca să aflaţi şi dvs. despre ce discutăm de fapt! Discutam despre spionaj şi-mi mulţumea pentru servicii. Îmi spunea că mă descurc de minune... Atâta tot, eu nu mai stau să fac stenogramă, ascultaţi înregistrarea voi, trageţi concluziile de rigoare. Şi dovada că înregistrarea este de acum trei ani, e clară, la vremea aceea (era doar începutul racolării mele), i-am răspuns că am 33 de ani! Deci asta este dovada că înregistrarea este de acum trei ani!



Domnule Marian Oancea, vedeţi bine, n-aţi reuşit să-mi sustrageţi probele şi JUR că am foarte multe probe. N-ar fi mai bine să retrageţi drăcia aia de acţiune în care aţi minţit în halul ăla împotriva mea, SĂ MĂ LĂSAŢI ÎN PACE ŞI SĂ NU MAI ZICEŢI NICIUN CUVÂNT MINCINOS ŞI DENIGRATOR DESPRE PERSOANA MEA şi să organizaţi odată şedinţa aceea de alegere a vicerprimarului? Chiar vreţi să scot toate înregistrările cu dvs. pe public şi să iasă mare baieram? Am ieşit adineauri să cumpăr un pachet de ţigări, până la magazin! Toată lumea numai de înregistrările astea vorbea şi mă întreba ce mai am, cum mai am etc. DOMNULE MARIAN OANCEA, DAŢI DOVADĂ DE RESPONSABILITATE! Terminaţi cu acest război, terminaţi să vă mai autovictimizaţi aiurea în faţa mea, terminaţi cu obsesia asta dezvoltată faţă de persoana mea, fiţi un primar normal într-un Snagov normal, acceptaţi că numai dl. Gheorghe Grigore poate fi viceprimarul, lăsaţi la o parte paranoia aia cu răzbunatul pe toată lumea şi cu strâmbele pe care le băgaţi pe colo şi pe dincolo, LĂSAŢI-L ÎN PACE ŞI NU-L MAI DENIGRAŢI ŞI HAIDEŢI SĂ NE COMPORTĂM CU TOŢII CA OAMENII SĂNĂTOŞI LA CAP. Că eu oricum duc toate înregistrările astea, cu stenograme cu tot, ca să vadă şi dnii procurori despre ce e vorba, şi la Parchet, şi pe la DNA, şi peste tot, ce naiba? Ori de câte ori vă vine să vorbiţi despre mine sau să puneţi la cale o altă înscenare, mai bine luaţi şi fumaţi o ţigară, apucaţi-vă de fumat sau beţi o cafea sau... luaţi o gumă de mestecat, nu ştiu, faceţi ceva, altceva, ca să scăpaţi de obsesia numită Mirela Predan, ca să scăpaţi şi de obsesia numită Gicanu. Omul e foarte paşnic şi de treabă, nu e nici pe departe aşa cum l-aţi prezentat dvs. şi mie şi altora, în scop denigrator. Nu, vorba lui Marian Petrache, răul suprem al judeţului Ilfov, sunteţi dvs. Şi, în plus, dle Marian Oancea, terminaţi cu tâmpeniile alea cu gelozia şi cu manevrele pe la spate la adresa persoanei mele, eu am crezut că m-aţi şi uitat deja, dar văd că nu e aşa... Ce ziceţi, domnule primar? Ne înţelegem ca doi oameni sănătoşi la cap ori ba? Luaţi-vă adio şi de la mine şi de la pasiunea bolnavă făcută pentru spionaje şi pentru persoana mea! NICIODATĂ! ÎNŢELEGEŢI CE-I ACEEA NICIODATĂ! PĂI, DACĂ ÎNŢELEGEŢI CE-I ACEEA NICIODATĂ, ATUNCI RENUNŢAŢI LA OBSESIA ASTA, RENUNŢAŢI, RENUNŢAŢI, RENUNŢAŢI, NU MĂ FACEŢI SĂ VĂ DISTRUG ŞI DIN PRIMAR SĂ AJUNGEŢI DUPĂ GRATII! Ce dracu, zău? Chiar sunteţi copil fără minte de nu înţelegeţi să renunţaţi? Adun noi probe, duc noi înregistrări la Poliţie cu dvs. când mă denigraţi? Că imbecilitatea asta a spionajului e ca în fotbal, balonul e rotund, mă pricep al dracului de tare nu doar la spionaj, ci şi la contraspionaj, dar eu cred că ar fi cazul să ne potolim, ce naiba? Sunteţi copil, ce dracu? Zău aşa?


Mirela Predan


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu