duminică, 31 iulie 2016

O să scot curând şi înregistrările cu mizeriile făcute de dl. Oancea dlui Grigore şi infracţiunile comise împotriva sa




Aşa cum vă povesteam, mai am foarte multe înregistrări. O să mai scot ceva cu dl. Marian Oancea personal. O să scot multe, multe înregistrări, ca să ştie tot Snagovul cu ce mă ocupam în Primărie, ÎN DEPLINUL ACORD AL DLUI MARIAN OANCEA DE FAPT. Oamenii m-au blamat pe mine, dl. Marian Oancea a inversat practic şi scopurile, şi intenţiile pe care le aveam. Această înregistrare este una din multele pe care le am. O să auziţi şi care erau planurile lui în materie de dat afară angajaţii din Primărie, o să auziţi câteva lucruri şi despre dl. Ştefan Rohnean, un domn pe care şi eu l-am apreciat şi care, din păcate, ca şi mine, deşi om mult mai cultivat, i-a ţinut trena dlui Marian Oancea. Nu vreau să rămână lucrurile nelămurite, NU am de ce să tac, pentru că, în definitiv, singurul care are o reală problemă în urma acestor înregistrări este nimeni altul decât cel care le-a comandat, dl. Marian Oancea.


Am postat aseară pe Facebook o înregistrare care arăta cam care erau manevrele dlui Marian Oancea de prin Primărie. O să postez mult mai multe discuţii. O să reiau şi pe cele cu secretarul Cătălin Marin, o să reiau multe lucruri şi vi le voi explica. Acolo, în această înregistrare, pe care o voi stenografia acum, ca să o citiţi şi dvs., ne aflam la momentul martie 2014. Tocmai discutasem cu dl. Marian Oancea, cu Nelu Andrei aveam treabă să-mi aducă acasă cele două cutii cu documente din dosarul Delapidarea, cu Nichita Toma aveam altă treabă: să-l întreb ce face cu organizaţia de partid şi să-l întreb despre dl. Vasile Dumitru. De asemenea, cum tot fusese dl. Gheorghe Grigore prin Primărie în legătură cu problema sa cu terenul de sub han (actualmente definitiv câştigat în instanţă), dl. Oancea m-a trimis la dl. Toma să-l întreb pentru că se temea să nu cumva să se alieze cu el cumva!!!



Lucreţia Stanciu, secretara, cunoştea că fac înregistrări, dar nu ştia că fac înregistrări şi acolo, în secretariat, Nichita Toma, la rându-i mă trimitea să fac înregistrări, nu ştia că şi el era adesea de dl. Marian Oancea vizat de aceste înregistrări. Marian Oancea apare, la rându-i pe această înregistrare, să nu credeţi cumva că nu ştia ce fac, din simplu motiv că v-am demonstrat şi vă voi mai demonstra care erau discuţiile mele cu el legate de înregistrările acestea: ŞTIA, ÎMI INDICA, MĂ TRIMITEA SĂ ÎNREGISTREZ, AVEA DAMBLAUA SĂ FAC NU DOAR ÎNREGISTRĂRI, CI ŞI DOSARE PENALE PERSOANELOR PE CARE NU LE AGREA.



ŢIN SĂ REPET ASPECTUL CĂ ERAM PLĂTITĂ CU SALARIU LUNAR ÎN CUANTUM DE 1000 DE LEI DE CĂTRE DL. MARIAN OANCEA PENTRU TOATE ASTEA ŞI ŢIN SĂ REPET ASPECTUL CĂ ÎN MOMENTUL ÎN CARE AM DORIT SĂ MĂ RETRAG DIN ACEASTĂ ACTIVITATE, A ÎNCEPUT BALAMUCUL. Dl. Marian Oancea NU accepta ideea ca eu să mă retrag nici de lângă el, nici să nu mai fac aceste înregistrări, nici că, în definitiv, am dreptul la viaţa mea. Atunci sigur că a spus peste tot că eu de nebună am acţionat, că el n-a ştiut nimic, în scopul creării de scandal între mine şi absolut toată lumea. CĂ LUCRURILE NU AU STAT DELOC AŞA, AŢI VĂZUT BINE DE PE ÎNREGISTRĂRI.


Relaţia mea practică cu dl. Marian Oancea nu a durat la modul real decât foarte, foarte puţin, adică de prin septembrie 2013, când eram oricum la început până în ianuarie 2014, când, sinceră să fiu, eu m-am îndrăgostit de altcineva şi am încercat deja să mă gândesc la varianta unei retrageri din această mizerie.

Acum o să postez această înregistrare din luna martie, aşa cum am promis pe Facebook aseară, CU SCUZELE DE RIGOARE FAŢĂ DE UN SINGUR OM: FAŢĂ DE DL: GHEORGHE GRIGORE. Care a fost primul "nebun" în viziunea lui Marian Oancea şi despre care mă trimisese să mă interesez la Nichita Toma, Marian Oancea temându-se ca nu cumva să se alieze cu Nichita Toma. Dl. Gheorghe Grigore a aflat că eu fusesem pusă să mă ocup şi de el la un moment dat, să fac înregistrări, JUR ŞI DUMNEZEU MI-E MARTOR, ŞI CHIAR AM ŞI PROBE CĂ DIN CAUZA REFUZULUI MEU DE A-I FACE VREUN RĂU DLUI GRIGORE SAU DE A CONTINUA MIZERIA ASTA LA ADRESA LUI, AM PĂŢIT PÂNĂ LA URMĂ TOATĂ SERIA DE NECAZURI CU MARIAN OANCEA, CARE ERA PUR ŞI SIMPLU BOLNAV. MAI ALES CÂND AUZEA DE DL. GRIGORE. O să caut acele înregistrări în noianul de sute, mii de înregistrări şi o să i le dau personal. Nu au ce să caute public. De ce? PENTRU CĂ VREAU SĂ LE ŞTIE DE LA MINE, NU SĂ MAI CONTINUE DL. OANCEA SĂ BAGE STRÂMBE, MINŢIND ŞI INVERSÂND DE FAPT LUCRURILE. Există plângere deja depusă, există mai multe dosare constituite pe această temă în care dl. Gheorghe Grigore este parte vătămată a lui Marian Oancea, eu am făcut acele dosare FĂRĂ NICIUN APORT DIN PARTEA DLUI GHEORGHE GRIGORE, CARE NU DOAR CĂ NU M-A ÎNDEMNAT NICIODATĂ SĂ FAC ASTFEL DE DOSARE, BA CHIAR S-A ŞI ENERVAT CÂND A AUZIT DE EXISTENŢA LOR. Îmi pare rău, dar nici eu nu puteam să las lucrurile aşa, pentru că nu mi se părea corect. Spre deosebire de alţii care chiar au cochetat cu mizeriile dlui Marian Oancea, dl. Gheorghe Grigore chiar a fost o victimă incontestabilă a acestuia. Lucrurile au ajuns la DNA, există şi acolo un dosar cu înregistrările, am explicat pe parcursul a vreo 70 de pagini, tot, urma să probez cu înregistrări, dar dosarul văd că stagnează. ACUZAŢII: OANCEA MARIAN ŞI OANCEA ELENA ROXANA, CARE A CUNOSCUT TOT TIMPUL ŞI CARE S-A IMPLICAT TOT TIMPUL ÎN PROBLEMA CU SPIONAJUL ŞI CU ÎNREGISTRĂRILE, AŞA CUM EVIDENT CĂ POT PROBA. Sigur că a fost o primă opţiune de sprijin din partea mea dl. Gheorghe Grigore în condiţiile date şi chiar aş vrea să-i transmit şi pe această cale, în mod cum nu se poate mai oficial un lucru: DE ACESTE DOSARE O SĂ MĂ OCUP EU, O SĂ MĂ OCUP FOARTE BINE DIN PUNCT DE VEDERE JURIDIC, NU MĂ INTERESEAZĂ NICIO RĂSPLATĂ FINANCIARĂ DIN PARTEA SA. Pur şi simplu aşa am considerat eu că este corect să procedez, ca aceste nemernicii să ajungă în faţa organelor abilitate. Vă întrebaţi probabil de ce nu l-am avertizat pe dl. Gheorghe Grigore însuşi încă de atunci, din lunile februarie, martie. Dl. Gheorghe Grigore cunoaşte bine şi de ce nu am făcut-o. Nu o singură dată am încercat să iau legătura cu el, nu o singură dată i-am spus că aş avea ceva de discutat cu el. Nu a dorit să stea de vorbă cu mine. Şi atunci n-aveam cui să-i spun, efectiv. Dl. Grigore probabil se aştepta să-i cer bani sau cine ştie ce alte aiureli, EU CHIAR AVEAM SĂ-I TRANSMIT CEVA LA MODUL CUM NU SE POATE MAI SERIOS. Cu toate că eu nu mai discutasem cu el, Marian Oancea mă suspecta că o fac, că mă întâlnesc cu el pe ascuns, începuse deja să-mi facă viaţa un coşmar. Când chiar am făcut-o, primul lucru pe care dl. Marian Oancea mi l-a spus a fost că vrea să-i fac dosar penal cu nişte mizerii care mie mi se păreau incalificabile. Adică mai pe şleau, trebuia să adun probe că dl. Grigore ar fi un interlop, care se ocupă cu ilegalităţi şi falsuri, documente mi-ar fi dat din Primărie în acest sens destule dl. Marian Oancea, mi-a şi dat câteva, care să probeze... legăturile de falsuri cu familia Muşat. CUM EU NU AM VĂZUT ACOLO ABSOLUT NICIUN FALS, AM CONSIDERAT CĂ NU ARE SENS SĂ MĂ IMPLIC ŞI CĂ ACEST LUCRU, NEPROBÂND NIMIC, NU AM CUM SĂ FAC NIMIC DIN PUNCT DE VEDERE JURIDIC. Fapt ce l-a enervat enorm pe dl. Marian Oancea pentru că, în discuţiile pe care le-am purtat cu el, nu uita să-l denigreze ca om de fiecare dată şi nu uita să-mi spună că ar fi un interlop deosebit de violent, de care ar fi cazul să mă feresc personal, să-i fac plângeri, dar fără să cunoască şi, mai ales, a insistat pe ideea că ar fi un violator şi un proxenet, exact aceleaşi mizerii pe care le-a scos despre el şi în campania electorală şi care m-au enervat teribil. STIMAŢI CETĂŢENI AI SNAGOVULUI, NU AM ÎNREGISTRĂRI PENTRU CĂ NU AM FĂCUT ÎNREGISTRĂRI LA HANUL VLĂSIEI, NU AM PROBE, ÎNSĂ VREAU SĂ VĂ SPUN UN LUCRU: L-AM CUNOSCUT PE DL. GHEORGHE GRIGORE, CRED EU, DESTUL DE BINE. NICI POMENEALĂ NU ESTE, DOAMNE FEREŞTE, DE AŞA CEVA! Au fost doar denigrări năucitoare şi aiuritoare, menite să mă îndepărteze pe mine cât mai mult şi să-mi asum eu nişte responsabilităţi în faţa legii mincinoase la adresa sa. Nu doar că nu este adevărat, dar dl. Gheorghe Grigore este exact opusul persoanei caracterizate şi descrise de dl. Marian Oancea, aşa cum şi eu sunt exact opusul acelei persoane descrise de el. ŢIN ÎNCĂ O DATĂ SĂ SUBLINIEZ ASPECTUL CĂ NU A REZULTAT NICIO INFRACŢIUNE CHIAR ŞI DE PE ACELE ÎNREGISTRĂRI CARE SĂ FI FOST COMISĂ DE DL. GHEORGHE GRIGORE, NICI DIN ÎNSCRISURILE PE CARE DL. MARIAN OANCEA DOREA SĂ MI LE DEA, NICI NIMIC. Faptul că nu aţi văzut nimic negativ, nimic denigrator la adresa dlui Gheorghe Grigore scris de mine consider că este dovada clară a faptului ce anume tot avea dl. Marian Oancea cu mine de împărţit de fapt. Şi are până în ziua de azi! Într-un mod incontestabil şi fără echivoc.


Aş mai vrea să mai subliniez un aspect. Uneori apar lucruri urâte spuse de mine pe acele înregistrări şi despre alţi oameni, lucruri care nu-mi aparţineau ca opinii sau care îmi aparţineau ca opinii tot prin manipulare, cum a fost aceea legată de dl. Răsvan Ardeleanu sau aceea legată de dl. Apostol Muşat. Oameni buni, eram în jocul dlui Marian Oancea, ce-aş fi putut să fac? Să ţin cu cei pe care el îi denigra? Nu puteam, am luat-o şi eu mai uşurel, dar încă o dată repet: DACĂ NU M-A AGRESAT LA MODUL DIRECT, DACĂ NU A COMIS VREO INFRACŢIUNE DE ABUZ ÎN SERVICIU ÎMPOTRIVA MEA ÎN MOD DIRECT, NU CRED CĂ S-A ALES NIMENI CU NICIUN DOSAR PENAL CĂ AŞA A VRUT MARIAN OANCEA, MARIAN OANCEA PERSONAL. O să arăt înregistrarea ce s-a întâmplat în momentul în care am început să-i iau apărarea dlui Gheorghe Grigore în faţa lui Marian Oancea: M-AM TREZIT CU CONTUL "MIZERABILA PREDAN", ALIA ROXANA OANCEA. O să vă arăt ce s-a întâmplat când am început să-i iau apărarea dlui Simion Dumitru în faţa dlui Marian Oancea: m-am trezit cu ameninţarea cu plângerea penală la adresa mea. O să revin şi la chestiunea legată de dl. Simion Dumitru, cu dl. Stelian Puzderică cu tot, pentru că mizeria aia cum că ar fi primit şpagă de la Simion Dumitru, atât el, cât şi Petruţa Dinu nu mie mi-a aparţinut, clar. Dar ce mai contează? El şi-a atins scopul zânzaniei, mie mi-a spus una, dlui Puzderică i-a spus că eu sunt cea mai a dracu, m-am trezit cu aberaţiile alea debitate de Ioana Buru, nepoata dlui Puzderică despre mine, consecinţa a fost că eu m-am ales fără site, dl. Puzderică şi dna Buru s-au ales cu dosar penal pentru delapidare cu banii publici în conflict de interese cu care a fost răsplătită să susţină interesele personale şi de familie ale dlui Oancea. S-a ajuns departe din cauza lipsei de dialog şi a aroganţei. Apropo, dacă reacţiona, fără să cerceteze, şi dl. Gheorghe Grigore, dl. Niculae Maican, dl. Simion Dumitru sau dl. Mihai Anghel tot aşa? Nu, oamenii au fost complet normali!


O SĂ PUBLIC ŞI TOATE MIZERIILE DEBITATE DESPRE DL. GHEORGHE GRIGORE CU SECRETARUL CĂTĂLIN MARIN, CU TRAFICUL DE INFLUENŢĂ DE LA PREFECTURĂ ŞI AŞA MAI DEPARTE, AM ÎNREGISTRĂRI, EXISTĂ ŞI DOSAR PENAL ÎN LEGĂTURĂ CU CARE VA TREBUI SĂ MĂ INTERESEZ CE S-A ÎNTÂMPLAT LA IPJ, SĂ VEDEM DACĂ A FOST SAU NU A FOST TRIMIS LA DNA ŞI ÎN CE STADIU SE MAI AFLĂ. Discutăm despre infracţiunea de trafic de influenţă a dlui Marian Oancea cu Cătălin Marin, pe atunci angajat al Prefecturii şi cu relaţii la Tribunalul Ilfov ca nu cumva să-i fie dat terenul de sub Hanul Vlăsiei dlui Gheorghe Grigore. Sigur, miza lui Marian Oancea era chiar hanul, o impunătoare construcţie, care toată lumea cunoaşte că a fost făcută de dl. Grigore fără alte discuţii şi mă întreb şi eu oare de ce a trebuit să se lupte atâta pentru ceva ce era oricum al său, tot el să fie blamat că vrea... ceva ce era eminamente al său, nu al Primăriei Snagov. Eu am depus toată documentaţia, o să caut şi înregistrarea cu Alin Stanciu de la cadastru, care a semnat aşa-zise descoperiri de greşeli în planurile cadastrale şi când m-am apucat să fac eu o investigaţie de presă, am constat că realmente dl. Alin Stanciu nici măcar nu ştia despre ce anume este vorba, habar nu avea ce greşeală de cadastru, deşi el o susţinuse ca atare. În dosarul de la IPJ am depus eu toate documentaţiile necesare, mai am şi niscaiva înregistrări de pus pe acolo, că probează un trafic de influenţă cu abuz în serviciu de mai toată frumuseţea al dlui Oancea Marian. NICIODATĂ NU AM DISCUTAT CU DL. GRIGORE ÎN LEGĂTURĂ CU CONŢINUTUL ACESTUI DOSAR. Dar o să scot aceste incontestabile probe public ca să le auziţi şi dvs., să vedeţi cine era nebunul de fapt, cine făcea numai circ şi numai manevre de fapt, cine a denigrat în mod nejustificat şi a scormonit numai mizerii despre dl. Gheorghe Grigore. NU vreau eu să rămână lucrurile aşa, din simplu motiv că NU VREAU. Nu, nu sunt istorie, sunt infracţiune pură şi acolo unde avem de-a face cu infracţiunea, ea trebuie să ajungă în faţa autorităţilor abilitate în mod fără echivoc. Pentru că dl. Oancea realmente şi-a bătut joc cu terenul acela de sub Hanul Vlăsiei, în sens negativ, după care începea să se plângă că... nu poate, că Prefectura nu vrea să dea avizul de legalitate, însă la Prefectură tot dl. Marian Oancea intervenea să facă în aşa fel încât să nu dea avizul de legalitate! O să ascultaţi probe, că eu niciodată nu glumesc şi nu vorbesc aiurea ca să mă dau în stambă că am ceea ce n-am. SIGUR CĂ ERAM DE PARTEA DLUI GRIGORE, AM VRUT SĂ AM O DISCUŢIE ÎN ACEST SENS CU EL ÎNCĂ DE ATUNCI, DAR NU A VRUT SĂ DISCUTE CU MINE, ÎNSĂ DACĂ NU MĂ PREFĂCEAM DE PARTEA DLUI OANCEA ATUNCI CE PROBE AŞ MAI FI SCOS? DE ACEEA ÎL ROG SĂ MĂ IERTE PENTRU CELE PE CARE LE ZIC EU LA UN MOMENT DAT, ŞTIIND BINE CĂ ÎNREGISTRĂRILE SE DUC ŞI LA MARIAN OANCEA. AŞA I-AM PRINS, I-AM PRINS PE TOŢI CEI IMPLICAŢI ÎN MIZERIA ASTA ŞI AM ADUNAT PROBE CA LUMEA. DIN IANUARIE 2014, EU ERAM DE PARTEA DLUI GHEORGHE GRIGORE DE FAPT... Şi aş vrea în mod public să cunoască şi lumea acest aspect şi-l voi proba.


Bun, aceasta este una din miile de înregistrări practic, un fragmenţel de ceva din Primăria Snagov. Eu o să mă apuc să o fac stenograme, să o şi citiţi şi nu uitaţi: OM MAI PERVERS ŞI MAI NEGRU SUFLETEŞTE DECÂT DL. MARIAN OANCEA, EU NU AM ÎNTÂLNIT ÎN VIAŢA MEA. PE PROBE, CĂ E PROBATĂ TREABA DEJA!!!

http://vocaroo.com/i/s1x7faNpqt2g


Mirela Predan


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu