vineri, 29 iulie 2016

Dl. Oancea voia să MĂ RĂSPLĂTEASCĂ CU SPĂLARE DE BANI PUBLICI PENTRU SPIONAJ ŞI DOSARELE PENALE PE CARE SĂ LE FAC ALTORA - FRAGMENT AUDIO



Urmărea să bage în puşcărie pe toată lumea. Înregistrările astea vor merge şi la Parchet, cu siguranţă şi cine a fost vizat de spionaj şi de plângerile penale mincinoase ale dlui Marian Oancea, chiar îl aştept în acest amplu dosar să vină să se constituie parte vătămată. Pentru că există o plângere în acest sens la DNA, voi mai formula una şi către IPJ, pentru că cu plângerea formulată la Poliţia Staţiunii Snagov văd că nu s-a întâmplat absolut nimic, ideea este una cum nu se poate mai clară: o astfel de persoană în niciun caz nu trebuie să fie protejată, păsuită, ridicată în slăvi în ideea că veţi ajunge viceprimar şi aiureli de genul. Acest om este clar că este bolnav, fiind bolnav trebuie să fie tratat ca atare în niciun caz să i se caute în coarne! Nicolae Stan altă persoană vătămată. Am reascultat acum înregistrarea pe care v-am postat-o şi dvs ieri şi am reauzit. Să vedem şi continuarea. Încă o dată fac un apel la voi toţi să îmi spuneţi şi mie dacă desluşiţi în partea în care nu se aude bine ce zice dl. Oancea.


Acum să vedeţi şi ce era cu spălarea aceea de bani, ia să ascultaţi, ce frumos cu firma. Că el a negat că el mi-a făcut firma, cu ajutorul dnei Gina Pavel şi avea de gând să facă spălări de bani! Nicio problemă cu minciunile lui, că eu am aici înregistrarea care va merge şi la instanţa civilă în care m-a dat în judecată! Deci el voia ca în schimbul faptului că fac plângeri penale mincinoase tuturor şi că îi spionez pe toţi să mă răsplătească din bani publici. Gina Pavel va fi martoră.

PREDAN MARIA-MIRELA: Ce înseamnă chestia asta? Spălare de bani. Punct.
OANCEA MARIAN: Ce-ai făcut cu Gina?
PREDAN MARIA-MIRELA: Cu Gina?
OANCEA MARIAN: Cu Gina, contabila.
PREDAN MARIA-MIRELA: Tocmai asta vream să discut cu dvs.
OANCEA MARIAN: De ce? De bani?
PREDAN MARIA-MIRELA: Mă întreba cine plăteşte taxele.
OANCEA MARIAN: Trimite-o la mine că eu plătesc taxele. Da?
PREDAN MARIA-MIRELA: A zis că nu e. Am trimis-o la dvs. şi a zis că îi e jenă să...
OANCEA MARIAN: Caut-o acum, da?
PREDAN MARIA-MIRELA: ... să întrebe şi
OANCEA MARIAN: Copie după buletin, după contractul casei şi ce cere ei. În rest, de finanţe eu mă ocup
PREDAN MARIA-MIRELA: Da. Şi ce vream să mai întreb. Aţi auzit şi pe bandă: domnule, e cineva în Primărie care îi transmite.
OANCEA MARIAN: Eu o bănuiesc pe Marcela
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, dar Marcela nu ştiu cât avea ea acces.
OANCEA MARIAN: Ştii ce se întâmplă? Marcela e în dosarul acela în care (neinteligibil) ce se întâmplă. Legea te poate pedepsi dacă ai făcut o infracţiune, dacă ai făcut lucrul acesta (neinteligibil). Dar el spune pe încredinţare directă. Te rog eu mult de tot, n-am timp acum, aş vrea să iei de la contabilitate, să vezi cine a fost (neinteligibil) la bani. Să vezi dacă a fost Rohnean. Rohnean nu are nici cea mai mică treabă. Faptul că el este cu lucrări peste tot, pentru că e prietenul meu... (neinteligibil)
PREDAN MARIA-MIRELA: Foarte bine, nu am nimic împotrivă!

http://vocaroo.com/i/s09BJFSb58gQ

Interesant nu­? N-aţi crezut dle Marian Oancea că am această înregistrare, nu-i aşa? Uite că o am! MARCELA HAIDA, TE-AI LĂMURIT CINE AVEA CINEVA DE ÎMPĂRŢIT CU TINE ŞI CU DOSARUL ACELA? TEODORA COLDEA, TE-AI LĂMURIT CINE MI-A FĂCUT MIE FIRMA? NU DE ALTA, DAR ERAU, AŞA, NIŞTE MICI NELĂMURIRI. OAMENI BUNI, V-AŢI LĂMURIT CINE VOIA SĂ MĂ RĂSPLĂTEASCĂ CU BANI PUBLICI PE FIRMĂ CA SĂ VĂ FAC VOUĂ DOSARE PENALE ŞI SĂ VĂ SPIONEZ? TREABA E AL DRACULUI DE GROASĂ CA INFRACŢIUNE, SĂ ŞTIŢI! EL VOIA SĂ FACEM SPĂLĂRI DE BANI. E BINE! SUPER MIŞTO! Dar acuma să nu cumva să nu se aştepte la un frumos de dosar, aşa, zic eu, că-l trimit nu doar plângere seacă, ci cu probatoriu cu tot!


Domnule Marian Oancea, ce facem? Mă lăsaţi în pace, nu mă lăsaţi, mă mai spionaţi, mai sunteţi gelos? Mai băgaţi strâmbe peste tot, mai trimiteţi spioni după mine pe la Hanul Vlăsiei, ce facem? Când organizaţi şedinţa aia de consiliu, domnule? N-o organizaţi, să nu cumva, să mai staţi puţin! Ca să am şi eu timp, păi, ce dracu, am aicea sute de înregistrări, nu le pot face stenograme în numai două, trei zile, aşa să faceţi, să mai trageţi de timp, să nu cumva să se aleagă viceprimarul sau să-l puneţi viceprimar, prin corupere de consilieri pe... Nelu Andrei. Ca să am şi eu naibilor timp să fac stenogramele astea, să le asculte toată lumea, după aia să vă bag şi în puşcărie în baza lor. Ce părere aveţi? A, n-aţi crezut că le am? Foarte frumos!


Mirela Predan


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu