duminică, 31 iulie 2016

Cum a fost dl. Gheorghe Grigore tot timpul ţinta păcălelii şi a miştourilor ieftine ale dlui Marian Oancea - FRAGMENT AUDIO




Urmează fragmentul cel mai relevant din această înregistrare. Discuţia cu dl. Nichita Toma, la care mă trimisese dl. Marian Oancea să-l înregistrez, aşa cum spuneam. Dl. Nichita Toma a cunoscut mai târziu şi a realizat că Marian Oancea m-a pus să fac acele înregistrări. Nu s-a supărat pe mine, din simplu motiv că avea nevoie să-i fac reclamă. El credea şi spera să ajungă primar. L-am susţinut şi chiar l-aş fi susţinut în asta, cu excepţia faptului că nu puteam să susţin în detrimentul dlui Gheorghe Grigore pe nimeni altcineva. M-am înţeles bine cu dl. Nichita Toma din simplu motiv că a înţeles acest lucru. Însă am realizat că a încercat să mă folosească în acest scop. Or, cu mine nu merge aşa ceva. Decât să stea să viseze la viceprimărie acum din nou, cred că mai bine ar fi să ia aminte la înregistrările astea, să nu se supere pe mine că le-am făcut şi că le public acum, ci să realizeze cine a fost pericolul colosal. Ştiu, acum nu mai are nevoie de dl. Gheorghe Grigore, nu i-a ieşit să candideze ca primar cu sprijinul acestuia, aşa cum mă păcălea adesea că l-ar avea. Dar trebuie să înţelegem bine o chestiune: nici dl. Grigore nu era deloc obligat să-l susţină pe dl. Toma în detrimentul său. Financiar, ca să aibă de ce să-i dea ulterior în cap, aşa cum bine s-a văzut cât a valorat prietenia dintre ei, cu care dl. Nichita Toma se mândrea. Aceasta nu este decât o probă minusculă, pentru că am şi alte probe, mult mai relevante. CU CARE EVIDENT CĂ VOI PROBA CĂ ABSOLUT TOT CEEA CE AM SCRIS ESTE ADEVĂRAT. Dl. Marian Oancea să nu renunţe nici la mizeria aia de proces, cu halucinaţiile alea debitate despre mine, că oricum o să-l bat măr. Numai daune morale substanţiale n-o să obţină de la mine, îi garantez eu asta. În schimb, o să obţin eu daune morale substanţiale de la el pentru toată tortura asta la adresa mea. Îar probele sunt relevante şi sunt incontestabile. Chem şi-o droaie de martori, nu se pune în discuţie. Adevărul vreau să-l spună, nimic altceva, PENTRU CĂ MI-A AJUNS ŞI MIE TORTURA ASTA CU DL. MARIAN OANCEA, PENTRU CA NICI MĂCAR ACUM SĂ NU ÎNŢELEAGĂ CĂ AR FI CAZUL SĂ MĂ LASE DRACULUI ÎN PACE! Să mă scutească de strâmbele şi de minciunile lui pe lângă spioni şi manevratori pe care i-a implantat în jurul dlui Grigore. Îi garantez totodată că nu-i poate face dlui Grigore nici cel mai mic rău, pentru că dă de mine şi dând de mine, dă de dracu! Păcat că n-a înţeles şi dl. Marian Oancea din vreme asta, să fi stat cu spectacolul ăla jalnic cu alegerea viceprimarului. Păcat că n-a vrut liniştea. Păcat! Nu ştiu, acuma ce e pe înregistrare, aia este, dl. Marian Oancea nu a realizat că nici eu, nici dl. Grigore, nu am ajuns bătaia lui de joc cu aberaţiile alea debitate de om cu grave probleme psihice. Nu se poate aşa ceva. Chiar avea impresia că reuşeşte. Nu ştiu ce-a fost nici în mintea acelor doi, trei spioni implantaţi în jurul lui ca să creeze zânzanie împotriva mea. Poate că nu mă apucau nici pe mine dracii să mă apuc de seria asta a înregistrărilor să le scot pe public, DACĂ NU CONTINUA CU ACEASTĂ BATJOCURĂ LA ADRESA DLUI GRIGORE, PE DE-O PARTE, CU FUNCŢIA DE VICEPRIMAR ŞI CU NEMERNICIILE ALEA CU SPIONII, PE DE ALTA, SERIA DENIGRĂRILOR LA ADRESA MEA. Pentru că dacă se potolea, accepta că asta e situaţia, nici eu nu mai stăteam acuma să fac circul ăsta cu înregistrările, să-l dau în gât cu toate nemerniciile pe care el le făcea, cu spionajele şi cu manevrele alea de trei parale. Stai, domnule, puţin aşa, că nu merge aşa! Conducerea ALDE?! Păi, să asculte, domnule, şi conducerea ALDE ce făcea "aliatul" de la PSD şi ce mizerii făcea, şi ce manevre, şi ce îmbârligături şi cu spionaje se ocupa. Da, tot eu am fost de vină că n-am vrut să mai rămân în mocirla asta nemernică, că a trebuit să treacă ani şi ani până să le dau, în speranţa că poate tot se potoleşte cu intrigăria asta de duzină. NU S-A POTOLIT NICIODATĂ, ÎN SPERANŢA CĂ... MĂ VA SCOATE PE MINE DE NEBUNĂ ŞI DE INFRACTOARE, DE ASEMENEA, LA FEL ŞI PE DL. GRIGORE ŞI A REZOLVAT PROBLEMA. Imediat! Chiar credeţi că eu mai eram dispusă să mai admit balamucul ăsta? Dar de ce să nu asculte toată lumea ce făcea dl. Marian Oancea? De ce să nu afle absolut toţi, cu probe, ce făcea el în Primăria Snagov, care erau combinaţiile, care erau manevrele cu puşcăria, că nu sunt nebună eu, că l-am dat în gât! TOATE ÎNREGISTRĂRILE ASTEA AU MERS ŞI LA POLIŢIE, CĂ DE AIA AM CÂŞTIGAT ŞI S-A DAT CLASARE, SUNT SIGILATE DE PARCHET ÎN ACELE DOSARE. VOR MERGE ŞI LA DNA ÎN DUPLICAT. Vreo 2000 de înregistrări, dacă nu chiar şi mai multe s-au dus la Poliţie, inclusiv când se lua de mine şi făcea ca toţi dracii că mă iubeşte şi că divorţează şi nu mai poate de dragul meu. AM ÎNREGISTRĂRILE, O SĂ LE SCOT PE PUBLIC PE TOATE, SĂ NU CREDEŢI CĂ MAI STAU SĂ MAI SUPORT MIZERIA ASTA A CÂŞTIGĂRII UNUI NOU MANDAT DE PRIMAR CU CETĂŢENI DIN REPUBLICA MOLDOVA, CU TOATE MANEVRELE ALEA CU MITA ELECTORALĂ. După care cică tot eu sunt aia vinovată, tot dl. Grigore e cel vinovat, numai mizerii despre absolut toată lumea. Dacă nu l-a pus nimeni l-a punct pe acest nebun care e primar, o să-l pun eu la punct cu siguranţă că m-am săturat! Şi de obsesia lui dezvoltată faţă de persoana mea, şi de aroganţa lui, şi de manevrele alea, şi de jongleriile alea cu funcţia de viceprimar, şi de spionajul lui, şi de denigrările lui halucinante, şi de tot m-am săturat! Chiar m-am săturat. Nu mai sunt deloc dispusă să mai tac. Ce-i cu starea asta de paranoia? Doamne fereşte de aşa ceva!



ŢIN SĂ REPET CĂ DIN LUNA MARTIE, APRILIE 2015 EU NU AM MAI FĂCUT ÎNREGISTRĂRI. NU I-AM MAI TRANSMIS NIMIC LUI MARIAN OANCEA. HABAR NU A AVUT CE ANUME FAC. ŞI, CU TOATE ASTEA, EL S-A AMBALAT SĂ SCOATĂ NUMAI MIZERII CUM CĂ EU I-AŞ TRANSMITE ÎN CONTINUARE ÎNREGISTRĂRI, DEŞI N-A PUTUT SĂ SCOATĂ ÎN ACEST SENS NICIO DOVADĂ! M-A DENIGRAT CĂ SUNT NEBUNĂ, N-A SCOS NICIO DOVADĂ PENTRU ASTA, M-A DENIGRAT ÎN FEL ŞI CHIP. M-AM SĂTURAT. CHIAR M-AM SĂTURAT. PARCHETUL, NENE, DNA-UL, POLIŢIA, CE DRACULUI E ASTA? CHIAR TOATĂ LUMEA, DEŞI ŞTIE BINE ADEVĂRUL, CHIAR ÎL LASĂ AŞA?


Cu Gabriela Baicu, la fel, am dus probe, am declarat în dosare, cine anume mă punea să-i fac ei dosare penale, au fost atâtea înregistrări care s-au dus la Poliţie. Şi ce face dna Baicu? Îl protejează să dea mită electorală ca să mai obţină un nou mandat, ascunde dosare şi face spectacol întru susţinerea dlui Marian Oancea. Incredibil, domnule, aşa ceva! Pe mine, până la urmă nici nu mă interesează că a păcălit-o, pe mine mă interesează că NU trebuia să procedeze aşa! Păi, ce-i asta? Unde ne trezim aici de fapt? Chiar s-a transformat în spitalul de nebuni tot Snagovul, cu oameni, care în ciuda probelor concrete, tot să nu creadă? DA, MARIAN OANCEA ESTE GENUL DE OM CARE SE JURĂ, SE ÎNCHINĂ ŞI MINTE. ESTE UN OM INCREDIBIL DE TEATRAL. Păi, şi cum domnule Mihai Anghel, care mi-aţi spus că cu o zi înainte să vă schimbe din funcţia de viceprimar, se închina şi se jura că nu ar avea de gând să o facă, îi cunoaşteţi bine teatralitatea, taman dvs. v-aţi lăsat sedus de aşa ceva? Ce Dumnezeu să mai aşteptăm aicea? Snagovenii au votat anti-Marian Oancea! Nu se înţelege concret sau despre ce anume discutăm de fapt?


MANEVRELE ASTEA ALE LUI MARIAN OANCEA SUNT ŞI IMORALE, DAR SUNT ŞI ILEGALE. PENTRU CĂ DISCUTĂM DESPRE INFRACŢIUNI PRECUM ŞANTAJUL, ÎNCĂLCARE A DREPTULUI LA VIAŢĂ PRIVATĂ, ABUZ ÎN SERVICIU, TRAFIC DE INFLUENŢĂ. CU MULTE AVEM AICI DE DISCUTAT. Dar Parchetul, Poliţia şi toată lumea parcă sunt împietrite, nimeni nu se mişcă, nimeni nu vrea să facă nimic. Nu-i nicio problemă, că merg eu mai departe şi mai sus, nu las absolut deloc lucrurile să rămână aşa! Despre ce naiba discutăm de fapt? Mi-au venit şi mie dracii şi chiar m-am săturat!


http://vocaroo.com/i/s1x7faNpqt2g


Aici este continuarea discuţiei din înregistrarea pe care am publicat-o încă de aseară. Venise în Primărie o persoană pe care nu o cunoşteam şi care fusese pasată să discute cu Nichita Toma şi Nelu Andrei. Nu-mi mai amintesc exact despre ce era vorba. Am întrebat dacă are vreo legătură tot cu Apostol Muşat. Nichita Toma spune că nu şi discutăm despre licitaţie. Era vorba despre licitaţia pentru extinderea liceului, unde, de asemenea, Marian Oancea se victimizase nevoie mare cum că dl. Apostol Muşat, alături de Niculae Maican şi de Simion Dumitru nu l-ar lăsa în pace să organizeze această licitaţie. Nimic mai fals, bineînţeles, însă, la vremea aceea nu ştiam şi mă ambalam. Tot dl. Marian Oancea mă pusese să fac dosar penal pe această temă, să adun probe, să aduc înregistrări şi să denunţ pentru şantaj cu licitaţia cum că ei ar avea interese clientelare. Dl. Nichita Toma cunoştea acest aspect, s-a băgat mai puţin, dar poate vreţi să ştiţi de unde datează conflictul dintre Toma şi Muşat: DE LA ZÂNZANIA LUI MARIAN OANCEA, DE ACOLO DATEAZĂ, CUM DIN ALTĂ PARTE? Păi, o să vă povestesc mai multe şi o să vă dau mai multe probe inclusiv despre asta, sigur că da! Apoi, încep să-l întreb ce mă pusese Marian Oancea să-l întreb în acea zi, în mod special. El se temea să nu cumva să fie aliat Nichita Toma cu Vasile Dumitru şi să-l tragă pe sfoară cumva în materie de PDL, cum era la vremea aceea. Pe de altă parte, se temea şi suspecta şi alianţa cu dl. Gheorghe Grigore, pe de altă parte, să nu care cumva! Nu avea cine ştie ce încredere în dl. Nichita Toma, că nu degeaba mă punea pe mine să mă interesez să văd ce zice în materie de ceea ce-l interesa. Aşa a trăit dl. Marian Oancea, numai din obsesii în obsesii, să nu credeţi altceva şi oricum vă voi proba!

PREDAN MARIA-MIRELA: Da, domn vice
TOMA NICHITA: Totul e OK.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, e bine.
TOMA NICHITA: N-ai văzut ce l-am lămurit pe om că... E el conflictual... l-am potolit
PREDAN MARIA-MIRELA: Dar tot cu (neinteligibil) are vreo legătură sau...
TOMA NICHITA. Nu. E el conflictual. Nu ştiu cu cine are, dar trebuie să lămuresc omul.
PREDAN MARIA-MIRELA: Aşa e.
TOMA NICHITA: Să plece împăcat. Un pic de scandal, un pic de aia...
PREDAN MARIA-MIRELA (neinteligibil) a blocat licitaţia, nu ştiu ce. Pe lângă contestaţie (neinteligibil)
TOMA NICHITA: Ştiu cine e, cum e.
PREDAN MARIA-MIRELA: Ştiu. Şi eu mă duc (neinteligibil), am probe, am nu ştiu ce. Îi înregistrez. E o probă chestia asta. Şi cu asta basta. O să vorbesc şi cu juristul nostru.
TOMA NICHITA: Aha.
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, da...
TOMA NICHITA: Păi, dar cum?
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, chiar îşi bat joc de noi sau cum? Ce-aţi mai făcut cu Mitoi?
TOMA NICHITA: Eu n-am vorbit cu el. A vorbit primarul cu el, a vorbit Stelică, eu n-am vorbit.
PREDAN MARIA-MIRELA: Că ce?
TOMA NICHITA: Că vrea preşedinte. Dar s-a potolit.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da?
TOMA NICHITA: Da, nu mai, nu mai...
PREDAN MARIA-MIRELA: Cumva preşedinte el după ce a fost exclus sau cum?
TOMA NICHITA: Da, nu mai..., în fine, treaba lui. Nu mai scrie, dă-l încolo. Cel puţin zilele astea. Lasă-mă să fac alegerile şi după aia.
PREDAN MARIA-MIRELA: A, nu, că nu scriu...
TOMA NICHITA: Sâmbătă am alegeri.
PREDAN MARIA-MIRELA: (neinteligibil)
TOMA NICHITA: Sâmbătă am alegeri.
PREDAN MARIA-MIRELA: Ce bolborosea că-n aprilie?
TOMA NICHITA: Păi, uite, citeşte!
PREDAN MARIA-MIRELA: Sâmbătă vine la organizaţia de partid sau cum.
TOMA NICHITA: Da, uite.
PREDAN MARIA-MIRELA: Aici, în Primărie?
TOMA NICHITA: Organizaţia Snagov.
PREDAN MARIA-MIRELA: Organizaţia Snagov.
TOMA NICHITA: Nu scrie, nu scrie, de sâmbătă încolo scrii.
PREDAN MARIA-MIRELA: După sâmbătă, că s-a ales... O să vă sun...
TOMA NICHITA: Da, sigur că da, sigur că da. La ora 12 şedinţa e terminată.
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, da! Vă sun pe la 1.
TOMA NICHITA: Da, sigur. Sigur că da.
PREDAN MARIA-MIRELA: Să vedem ce mai... se întâmplă.
TOMA NICHITA: Sigur.
PREDAN MARIA-MIRELA: Cu "nebunul" ăla ce-aţi mai făcut?
TOMA NICHITA: Cu cine?
PREDAN MARIA-MIRELA: Cu Gicanu.
TOMA NICHITA: Nu ştiu, nu.
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu mai e nimic? Că văd că s-a potolit şi nu înţeleg de ce.
TOMA NICHITA: Nu ştiu, Marian. Ieri a fost la Marian. Dar nu ştiu, eu nu... Detaliile nu vor să le spună, eu nu...
PREDAN MARIA-MIRELA: A...
TOMA NICHITA: N-am eu relaţii la Prefectură sau aia. Ce vorbeşte Marian cu el. Probabil că i-o fi zis că o fi o cale mai bună...
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu ştiu, pe mine mă miră că s-a potolit, adică...
TOMA NICHITA: O părere personală: nu-şi rezolvă problema urlând şi ţipând.
PREDAN MARIA-MIRELA: A, bine...
TOMA NICHITA: Problema se rezolvă...
PREDAN MARIA-MIRELA: Aia e logic.
TOMA NICHITA: Eu îl respect.
PREDAN MARIA-MIRELA: Cum a făcut şi ăsta acum, a venit: bau, bau, ba...
TOMA NICHITA: Eu îl respect pe Gicanu, n-am ce să vorbesc urât de el, n-am...
PREDAN MARIA-MIRELA: Da. În rest?
TOMA NICHITA: Totul e bine deocamdată.
PREDAN MARIA-MIRELA: Anghel, Stan?
TOMA NICHITA: Dă-i dracu! L-am văzut pe Anghel supărat ieri.
PREDAN MARIA-MIRELA: De ce?
TOMA NICHITA: Nu ştiu. E treaba lui.
PREDAN MARIA-MIRELA: A mai venit, a mai făcut valuri? Probabil că or fi renunţat şi ei la ideea de a mai pune mâna pe...
TOMA NICHITA: Probabil, Mirela. Probabil, nu ştiu.
PREDAN MARIA-MIRELA: Că aici era discuţia, subiectul delicat.
TOMA NICHITA: Aveam un scaun. Cine l-a luat, mă?
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu ştiu.
TOMA NICHITA: (neinteligibil) Lucreţia, pe unde o mai fi scaunul meu?
(Vorbeşte la telefon)
TOMA NICHITA: Care? Ăsta?
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu e ăla, nu e ăla...
(Ia scaunul de la biroul meu din secretariat)
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, şi eu când vin, unde mai stau? Pe ăsta. Dar dacă e ocupat? Stau şi pe ăla... Afară de la dl. primar din birou, ce-o avea acolo.



Discuţia se cam termină aici. Mai discut cu Lucreţia, aşa cum se aude pe bandă. Eu aveam scaunul meu la birou, fusese şedinţă la dl. Marian Oancea în birou, luase scaunele de la Nichita Toma din birou, Nichita Toma îmi luase scaunul meu de la birou, am luat alt scaun eu, dar nu-mi plăcea, că nu era al meu. Oricum, era o situaţie temporară, că după şedinţă, scaunele de la dl. Oancea din birou veneau înapoi, evident că da.


BUN, EU ÎNCĂ O DATĂ DORESC SĂ-MI CER SCUZE DLUI GHEORGHE GRIGORE. ŞI DLUI VASILE DUMITRU VREAU SĂ-MI CER SCUZE. Deci Marian Oancea mă pusese special să mă interesez. Când cu o zi în urmă, dl. Grigore fusese la dl. Oancea, eu nu fusesem oricum acolo, îmi spusese dl. Oancea a doua zi şi, ca de obicei, îmi spunea că o să-l... potolească să nu mai facă... "scandal", păcălindu-l. Şi că are suspiciuni că Nichita Toma ar vrea să se alieze cu el. Cum avea suspiciuni şi legate de Vasile Dumitru. Domnule, Grigore, ACEASTA ESTE NUMAI UNA DIN EXTREM DE MULTELE PROBE PE CARE LE AM CĂ ŞI-A BĂTUT REALMENTE JOC DE DVS. TOT TIMPUL DL. MARIAN OANCEA. Am cu duiumul la probe, să nu credeţi că le las aşa. Nu de alta, dar îşi bate joc şi acum, bătându-şi joc de un Snagov întreg cu şedinţa de alegere a viceprimarului, care nu poate să fie decât dl. Gheorghe Grigore, potrivit opţiunii alegătorilor. AŢI FOST MANIPULAT, DLE GHEORGHE GRIGORE LA ORICE ORĂ AŢI FOST MANIPULAT ŞI BATJOCORIT PE LA SPATE DE DL. MARIAN OANCEA. NU A RENUNŢAT - SE VEDE BINE - LA ACELEAŞI METODE NICI MĂCAR PÂNĂ ÎN ZIUA DE AZI. Atât îmi trebuia, să afle ceva că m-aş fi dat de partea dvs. Atât îmi trebuia! Dar nici eu n-am fost mai proastă. Cred că, de fapt, eu am fost cea care l-am jucat, nu invers pe dl. Marian Oancea şi o să vedem, mai scot şi alte numeroase înregistrări, ca să vedem care este problema de fapt! Nu le mai las, n-are decât să le asculte toată lumea, de ce să nu le asculte, pentru că nu este suficient că aţi câştigat în instanţă terenul de sub Hanul Vlăsiei, pentru toate manevrele astea aiuritoare, cu miştouri ieftine şi cu bathocorirea dvs. pentru trafic de influenţă şi abuz în serviciu, bineînţeles că dl. Marian Oancea trebuie să răspundă penal, ACEST DOSAR PENAL EXISTĂ, EU, PERSONAL, MĂ OCUP DE ACEST DOSAR. Ete, că fără să ştiţi şi fără să credeţi, dle Grigore, aţi avut tot timpul în acea Primărie, nu un duşman, Doamne fereşte, ci un important aliat în persoana mea!


Mirela Predan


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu