vineri, 3 iunie 2016

GHEORGHE GRIGORE - PRIMARUL SNAGOVULUI - VENIŢI CU TOŢII DUMINICĂ LA VOT!!!



Un mesaj emoţionant de-a dreptul este cel rostit, la final de campanie de către candidatul cu cele mai mari şanse către Primăria Snagov, dl. Gheorghe Grigore (Gicanu). SĂ-L SCULTĂM ŞI DUMINICĂ SĂ FACEM ISTORIE PRIN VOTUL NOSTRU MASIV CĂTRE ACEST CANDIDAT CARE MERITĂ SĂ FIE PRIMARUL NOSTRU. O ŞANSĂ, O ALTERNATIVĂ REALĂ. Ştiu că îl susţineţi şi că vreţi să fie primar, ştiu că ştiţi să veniţi la vot şi să votaţi GHEORGHE GRIGORE - PRIMAR AL COMUNEI SNAGOV. A fost o campanie grea, o campanie plină de mizerii, de calomnii nefondate, de minciuni şi de denigări aiuritoare, dar o campanie în care nu ne-am lăsat nici noi mai prejos. Acum rezultatul se va reflecta în votul nostru, cu siguranţă şi vrem cu toţii pentru noi, pentru copii noştri, un viitor mai bun şi mai frumos, un altfel de Snagov, un Snagov demn, un Snagov democratic, un Snagov curat, fără gunoaie, fără gropi de gunoi în spaţiile verzi ad-hoc, un Snagov fără jaf din banii publici, un Snagov care să fie redat snagovenilor, nu aroganţei şi sfidării, un Snagov după care încă tânjim!


Acuzată ba că aş fi schimbătoare, ba că aş fi nu ştiu cum, chit că nu funcţia publică am vizat-o, eu apărându-mi doar "sărăcia, nevoile şi neamul", vorba lui Mihai Eminescu, puteţi spune despre mine orice, MAI PUŢIN CĂ L-AM ATACAT VREODATĂ PE DL. GHEORGHE GRIGORE. Nici pe Opinii Cetăţeneşti, nici pe noile site-uri şi să ştiţi că AM FĂCUT ACEST LUCRU DIN PURĂ CONVINGERE. Pentru că dl. Gheorghe Grigore este un om valoros şi pentru că dl. Gheorghe Grigore este unul dintre puţinii oameni care merită respectul meu. Când aţi putut citi vreun articol negativ scris de mine la adresa sa? Niciodată! NU DE FRICĂ NU AM SCRIS, AŞA CUM SE INSINUA, NU DIN BANI NEGRI, CI DIN CONVINGERE ŞI DIN RESPECT! Am absolut toată stima şi toată aprecierea faţă de acest om, un om deosebit, un om de excepţie, un manager, deci un liberal, un om care a muncit, nu a dărâmat şi a construit.



Un discurs absolut emoţionant, aşa cum spuneam, disursul dlui Gheorghe Grigore de sfârşit de campanie şi aş vrea să-l şi transcriu, să-l vedeţi aici, vizualitându-l încă o dată:

https://www.facebook.com/grigore.gheorghe.980/posts/230853243964502?pnref=story


"Bună ziua, mă numesc Grigore Gheorghe şi candidez la funcţia de primar al comunei Snagov. În primul rând, vreau să mă adresez cetăţenilor comunei Snagov cu mii de mulţumiri pentru sprijinul pe care mi l-au acordat cu mic cu mare, începând de la tineri până la bătrâni, pensionari, care au fost alături de mine. În al doilea rând, aş dori să mă adresez dlui primar, Oancea Marian. Domnule primar, acum patru ani aţi venit la mine, împreună cu şeful dvs., Mihai Niţă şi aţi spus că vreţi să câştigaţi Primăria Comunei Snagov şi să vă susţin. Aţi spus că sunteţi un om credincios, că aţi avut un necaz în viaţă că v-au murit doi copii şi că dvs. nu veţi face niciodată ceea ce au făcut alţi primari. Am fost un om de bună-credinţă şi v-am înţeles mesajul. Domnule primar Oancea Marian, aţi demonstrat că nu aveţi nicio legătură cu credinţa şi cu cuvântul dat. Domnule primar, să vă fie ruşine. Aţi fost patru ani consilier, aţi aprobat legi şi aţi distrus bugetul, acum aţi fost patru ani primar. Doriţi să mai fiţi încă patru ani primar. Cum vă prezentaţi dvs. în faţa semenilor dvs., în faţa consătenilor, prietenilor, rudelor? Ce le spuneţi? Aţi reuşit să distrugeţi, să dezbinaţi, să dezbinaţi prieteni de prieteni, rude de rude, aţi reuşit să distrugeţi, aţi reuşit să distrugeţi bugetul Primăriei, să faceţi datoria mai mare către bugetul de stat, aţi reuşit să distrugeţi Liceul Snagov, Liceul Snagov l-aţi distrus. De ce domnule Oancea Marian? Aţi reuşit să măriţi taxe şi impozite. Ce aţi făcut dvs. pentru Primăria Comunei Snagov? Nici măcar în al 12-lea ceas nu demonstraţi că sunteţi om, intoxicaţi oamenii cu fel şi fel de informaţii neadevărate despre persoana mea. O să vină momentul când o să mă adresez instanţelor de judecată, pentru că legea este numai una şi dreptate trebuie să fie pentru toţi. Nu mă consider un sfânt, dar dacă mă uit în urma mea sunt oameni care mă salută şi mă respectă. Veniţi şi dvs., dle primar Oancea Marian, măcar cu cinci fapte bune pe care le-aţi făcut în viaţa dvs. Nu am auzit pe nimeni să spună despre dvs. că aţi făcut o faptă bună. Să vă fie ruşine, dle Oancea Marian, ruşine să vă fie! Mulţumesc din suflet oamenilor care sunt alături de mine şi le promit cu mâna pe suflet că nu am să-i dezamăgesc. Ca să fii primar, nu trebuie să faci ceva în patru ani, trebuie să demonstrezi că ştii, că poţi, că eşti un gospodar, în doi ani de zile. Dvs. ce aţi făcut în patru ani, domnule Oancea? Şi veniţi din nou să le cereţi votul oamenilor. Am stat de vorbă cu bătrâni, dle Oancea - poate dvs. nu ştiţi, pentru că oamenii nu ies la poartă când mergeţi pe stradă. Sunt în pragul sărăciei. Oamenii aceştia nu au bani de medicamente, nu au bani de mâncare. Dvs. cunoaşteţi aceste probleme, dle Oancea? Ruşine să vă fie domnule Oancea! Atât am avut de spus şi Dumnezeu să facă dreptate în această comună! Ăn momentul de faţă sunteţi cel mai mare duşman al comunei Snagov. Doamne ajută!"



Dl. Gheorghe Grigore vine să construiască, nu să distrugă! Haideţi aşadar absolut toţi la vot! Duminică vom scrie istorie alături de dl. Gheorghe Grigore. Trebuie să ne revenim la normal şi e nevoie de un primar al tuturor snagovenilor, care să unească, nu să dezbine, care să ajute, nu să se răzbune, care să fie alături de oameni şi de problemele lor, nu împotriva oamenilor, acţionând în detrimentul lor! Pătrăţelul din dreapta sus, al doilea pe lista de vot, ALDE, veniţi cu toţii la vot! Aşa să ne ajute Dumnezeu!


Mirela Predan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu