sâmbătă, 17 septembrie 2016

ŞEDINŢA DE CONSILIU DIN 30 AUGUST, PE VIU, CU NIŞTE ABUZURI URIAŞE, PREZENTATE CU LUX DE AMĂNUNTE



Stimaţi cetăţeni, cu scuzele de rigoare pentru întârziere, ca să nu mai muncesc de şapte ori, ceea ce vă voi prezenta în continuare este şedinţa de consiliu din data de 30 august, într-un text comun care, pe de-o parte va merge şi la Prefectură, pe de alta şi la IPJ Ilfov în dosarul deja format pentru abuz în serviciu şi uzurpare de funcţie care se cercetează şi care s-a întors deja, din câte ştiu de la Parchet pentru ca IPJ să efectueze cercetări şi unde voi solicita reunirea cauzelor, fiind clar că plângerea depusă faţă de numita Dinu Petruţa nu poate fi decât o continuare a plângerii anterior depuse împotriva numitului Oancea Marian sub aspectul săvârşirii infracţiunii de abuz în serviciu cu şedinţele de consiliu. Revăzând şi reascultând întregistrările, APAR LUCRURI PUR ŞI SIMPLU INCREDIBILE, INCREDIBILE, PRECUM ÎNSĂŞI BATJOCURA URIAŞĂ ÎN BAZA CĂREIA A FOST CONVOCATĂ ŞEDINŢA DE CONSILIU DIN DATA DE 30 AUGUST, ADICĂ ÎN BAZA ART. 31 ALIN 1 ŞI 68 DIN LEGEA 215/2001, LEGEA ADMINISTRAŢIEI PUBLICE LOCALE, DOUĂ ARTICOLE CARE NU AU ABSOLUT NICIO LEGĂTURĂ PRACTIC CU CONVOCAREA ŞEDINŢEI DE CONSILIU. O să vedeţi pe parcursul unui amplu demers juridic ce a însemnat din punct de vedere atât contencios-administrativ, DAR ŞI PENAL, CĂ NU PUTEM DISCUTA DOAR DESPRE ADMINISTRAŢIE CÂND BATJOCURA ASTA A DEPĂŞIT ABSOLUT ORICE LIMITE, ÎNTR-UN AMPLU MATERIAL. Ori erau beţi, ori erau nebuni când au stabilit aşa ceva pentru data de 30 august, nu ştiu, revăzând acum la rece şi la un oarecare timp distanţă, mi se pare pur şi simplu incredibil, incredibil! Am înţeles, cu certitudine şi de ce nu s-a dorit să mai scriu despre această şedinţă de consiliu eu. Nicio problemă, scriu acuma, reiau subiectul, pentru că oricum trebuia să o fac şi pentru organele abilitate. PENTRU CĂ AU FOST PRIMITE AMENINŢĂRI LA ADRESA MEA DIN PARTEA ALTORA. Nu mi le-au spus mie că nu ţineam cont de ele, că dacă mă ameninţa pe mine personal dl. Oancea, nu făceam nimic altceva decât să mă doară fix în fund de ele şi să se aleagă cu o nouă plângere la Poliţie, însă dl. Marian Oancea i-a spus unui prieten apropiat de-al meu ceva de genul că dacă îi sunt dragă şi mai vrea să mă vadă în viaţă, să nu cumva să scriu şi să prezint această şedinţă de consiliu şi să mă convingă să nu o fac. SIGUR, E FOARTE GRAV CEEA CE SE ÎNTÂMPLĂ, DAR AŞ VREA SĂ ŞTIŢI ŞI DVS. DE CE DE ABIA ACUM SCRIU DESPRE ACEASTĂ ŞEDINŢĂ DE CONSILIU, ADICĂ LA MAI BINE DE DOUĂ SĂPTĂMÂNI DUPĂ CE-A AVUT LOC. NU MI-E FRICĂ, MĂ DOARE ÎN FUND, NU E PRIMA AMENINŢARE CU MOARTEA PE CARE O PRIMESC DE LA DL. MARIAN OANCEA, PE MINE MĂ LASĂ ABSOLUT RECE TREABA ASTA. Dacă asta era, nu-i nicio problemă! Ne apucăm de scris, bine că ştiu despre ce-i vorba!

"Proces-Verbal
Încheiat astăzi 01.09.2016 privind afişarea procesului-verbal al şedinţei Consiliului Local Snagov din data de 30.08.2016

Proces-Verbal încheiat astăzi cu ocazia convocării în şedinţă extraordinară a Consiliului Local Snagov


Doamna preşedinte de şedinţă deschide lucrările şedinţei dând citire Dispoziţiei de convocare nr. 131/26.08.2016 şi ordinii de zi.
Doamna preşedinte doreşte să supună la vot procesul verbal de şedinţă al şedinţei anterioare, însă dl. Zaharia Dănuţ întreabă de ce şedinţa de astăzi este extraordinară. Aceeaşi întrebare o pune şi dl. Grigore Gheorghe", se arată în Procesul-Verbal afişat la avizierul Primăriei Comunei Snagov şi pe care rog organele abilitate să-l solicite în copie Primăriei Comunei Snagov, pentru a se constitui ca probă în prezenta cauză. Personal, am încercat să-l printez, însă cu aparatura mea nu rezultă nimic inteligibil, astfel încât consider că este mai bine să fie solicitat în clar Primăriei Comunei Snagov. În cele ce urmează vom arăta în clar care sunt elementele de nelegalitate şi de abuz în serviciu evident din partea numitei Dinu Petruţa, pe lângă aspectul că, intervenind retragerea sprijinului politic din partea BPJ al PSD Ilfov, la acea dată nu mai era consilier local, ca atare fără drept de a conduce lucrările unei şedinţe de consiliu. POTRIVIT ART. 39 ALIN 1 DIN LEGEA 215/2001 ACTUALIZATĂ 2016, CONSILIUL LOCAL SE ÎNTRUNEŞTE ÎN ŞEDINŢE ORDINARE LUNAR LA CONVOCAREA PRIMARULUI. POTRIVIT ART. 39 ALIN 2 DIN LEGEA 215/2001 ACTUALIZATĂ 2016, CONSILIUL LOCAL SE POATE ÎNTRUNI ŞI ÎN ŞEDINŢE EXTRAORDINARE, LA CEREREA PRIMARULUI SAU CEL PUŢIN A UNEI TREIMI DINTRE CONSILIERI. Ce înseamnă acest lucru, potrivit legii, mergându-se pe textul legii, nu pe interpretări halucinante ale acesteia, aşa cum ne-a obişnuit dl. primar Marian Oancea, alături de dl. secretar Cătălin Marin? CĂ ESTE OBLIGATORIU, ATEŢIE, OBLIGATORIU, CA PRIMARUL SĂ CONVOACE LUNAR CONSILIUL LOCAL ÎN ŞEDINŢE ORDINARE DE CONSILIU ŞI FACULTATIV, DECI "POATE" ÎN ŞEDINŢE EXTRAORDINARE, DACĂ MAI ARE ŞI ALTE PROIECTE DE HOTĂRÂRI ÎN LUNA ÎN CARE S-A ORGANIZAT DEJA ŞEDINŢĂ ORDINARĂ DE CONSILIU CARE SĂ FIE SUPUSE APROBĂRII CONSILIULUI. Ce se întâmplă în cazul de faţă? Dl. Oancea Marian nu convoacă nicio şedinţă ordinară de consiliu, deşi legea îl obliga nici în luna iulie, nici în luna august, nici acum, în luna septembrie, în schimb, convoacă şedinţă extraordinară de consiliu pentru alegerea viceprimarului, ceea ce este situaţie clară de abuz în serviciu din partea domniei sale, în mod fără echivoc. NU avea ce anume să caute o şedinţă extraordinară de consiliu, în contextul dat de abuz în serviciu al numitului Oancea Marian de a nu convoca lunar, potrivit obligaţiilor legale care îi revin, şedinţă ordinară de consiliu. Aşa cum rezultă şi din înregistrările video ale şedinţei de consiliu, pe care le-am prezentat deja ca material probator, NUMITA DINU PETRUŢA, DAR ŞI NUMITUL OANCEA MARIAN AU O POZIŢIE ABSOLUT RECALCITRANTĂ ATUNCI CÂND SUNT ÎNREBAŢI DE CONSILIERII ALDE, ZAHARIA DĂNUŢ VASILE ŞI GRIGORE GHEORGHE DE CE NU S-A ORGANIZAT ŞEDINŢĂ DE CONSILIU ORDINARĂ, POTRIVIT OBLIGAŢIILOR LEGALE. În continuare, o să fac stenograma, aşa cum a rezultat aceasta şi de pe înregistrările video şi de pe cele audio, care să demonstreze încălcările grosolane ale legii, cu participarea a patru consilieri deja excluşi, precum şi cu spectacolul intervenţiilor din afară ale persoanelor aduse de numitul Oancea Marian în scop de circ, dar şi cu intervenţiile din partea reprezentanţilor PNL. Voi explica punctual în ce anume constau toate încălcările legii. NU avea ce să caute să intervină Mareş Ştefan Daniel pentru a crea scandal, NU avea de ce să intervină nici numita Ghinea Dana Cristina, ba chiar mai mult decât atât, din moment ce sprijinul politic i-a fost retras, nu avea nici numita Dinu Petruţa de ce să conducă vacarmul acela.


DINU PETRUŢA: Pentru buna desfăşurare a acestor lucrări, vă rugăm să păstraţi liniştea, să nu interveniţi în procesul de desfăşurare a şedinţei. Vream să vă anunţ de la bun început că în cazul în care nu păstraţi liniştea, evacuăm sala.
GRIGORE GHEORGHE: Altceva mai interesant? Am înţeles asta. Ne luaţi aşa, ca la Poliţie, doamna preşedinte?
DINU PETRUŢA: Cred că era de datoria mea să vă...
GRIGORE GHEORGHE: Haideţi, treceţi la subiect!
DINU PETRUŢA: Pe noi ne interesează şi liniştea. Mulţumesc


Bun, aici avem de-a face cu primul act material al infracţiunii de uzurpare de calităţi oficiale din partea numitei Dinu Petruţa. Deşi nu mai era consilier local, aşa cum arătam, la momentul acela, numita Dinu Petruţa are, de la bun început intenţia să transforme şedinţa de consiliu într-un circ fără participarea publicului, pentru ascunderea infracţiunilor de abuz în serviciu, deja pregătite, folosindu-se de pretextul pretinsei gălăgii. POTRIVIT ART. 42 ALIN 1, LUCRĂRILE ŞEDINŢELOR DE CONSILIU SUNT PUBLICE. În acel moment, numita Dinu Petruţa avea aceeaşi calitate ca oricare altă persoană în Consiliul Local, în contextul în care, se vede cum nu se poate mai clar, dată fiind hârtia deja postată, îi fusese retras sprijinul politic. Haideţi să revedem împreună videoclipul postat de dl. Mihai Adrian Constantinescu:

https://www.facebook.com/MytzaMytza/videos/vb.100000734716959/1284233054944506/?type=2&theater


DINU PETRUŢA: Dispoziţie privind convocarea Consiliului Local Snagov. Primarul comunei Snagov, având în vedere prevederile art. 31 alin 1 şi prevederile art. 68 din Legea 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare dispune: se convoacă membrii Consiliului Local Snagov în şedinţă extraordinară, în data de 30.08, la ora 09.00, în sala de consiliu a Consiliului Local Snagov, situată în incinta Casei de Cultură, din satul Ghermăneşti, Aleea Islaz, cu următoarea ordine de zi: proiect de hotărâre privind alegerea viceprimarului, 2 Proiect de hotărâre privind constituirea comisiilor de specialitate ale consiliului local al comunei Snagov, numărul membrilor şi componenţa acestora. Înainte de a vota ordinea de zi, vă spun la vot procesul verbal de la şedinţa...
ZAHARIA DĂNUŢ: Avem şi noi nişte nelămuriri
DINU PETRUŢA: Cred că avem de lămurit după ordinea de zi
ZAHARIA DĂNUŢ: Aş vrea să ştiu de ce este şedinţă extraordinară şi nu este ordinară.
DINU PETRUŢA: Pentru că nu avem comisiile constituite.
ZAHARIA DĂNUŢ: Păi şi ce spune... (neinteligibil) la comisie?
DINU PETRUŢA: Nu avem dreptul să facem şedinţă ordinară atâta timp cât...
ZAHARIA DĂNUŢ: De ce nu s-a făcut şedinţă ordinară domnule secretar?
GRIGORE GHEORGHE: Şi două luni. Două luni de zile. Vrem şi noi explicaţii. Voi faceţi aici numai ce vreţi voi? Unde vă credeţi? E Primăria voastră? Aţi trasnformat-o în societate comercială? Vă rog să daţi explicaţii la oamenii care ne-au votat. Eu am 1300, dacă PNL-ul nu vrea să întrebe e problema lor. Deci vreau şi eu pentru 1300 de oameni să-mi spuneţi de ce nu s-a făcut două luni şedinţă.
ZAHARIA DĂNUŢ: Şi de ce este extraordinară şedinţa asta. Pentru că nu a fost nicio şedinţă ordinară luna asta
DINU PETRUŢA: Vă răspund pe rând.
ZAHARIA DĂNUŢ: Vă rog! Să ne răspundă dl. secretar.


Dar dl. secretar nu răspunde. Răspunde în schimb numitul Oancea Marian, care se întreabă retoric dacă vrea să răspundă el.


GRIGORE GHEORGHE: Domnule primar de ce nu aţi făcut şedinţă?
OANCEA MARIAN: Accept să fiu întrebat conform legii, dacă începem peste masă cu bâlci dintr-acesta, eu mă ridic şi suspend şedinţa.


HEI, HEI, HEI, HAI SĂ VEDEM. PRIMARUL NU ARE NICIUN DREPT SĂ SUSPENDE ŞEDINŢA! ABUZUL LUI ÎN SERVICIU ESTE CLAR. Unde anume scrie în lege că primarul, CARE ARE ROL DE INVITAT LA ŞEDINŢELE DE CONSILIU POATE AVEA CA ATRIBUŢII SUSPENDAREA ŞEDINŢEI. Aşa cum bine se poate vedea, pentru acoperirea unei infracţiuni absolut vizibile şi flargante, numitul Oancea Marian devine recalcitrant. NIMENI NU FĂCUSE NICIUN BÂLCI, ÎNTREBAREA DLUI GRIGORE GHEORGHE ERA ABSOLUT PERTINENTĂ. Nu doar că nu răspunde la aceasta, însă numitul Oancea Marian începe cu un spectacol jalnic creând el însuşi un bâlci PENTRU CĂ NU ARE NICIO EXPLICAŢIE PENTRU ÎNCĂLCAREA GROSOLANĂ A LEGII. Aş vrea să mai fac câteva precizări până la acest fragment legate de elementele de nelegalitate şi de abuz în serviciu clar cu care avem de-a face până în momentul de faţă.


HEI,.NU ŞTIU CUM ARATĂ CONVOCATORUL DE ŞEDINŢĂ, PENTRU CĂ, DE FIECARE DATĂ, CU REA-CREDINŢĂ ŞI ABUZ ÎN SERVICIU, ACESTA NU ESTE ADUS NICIODATĂ LA CUNOŞTIINŢĂ CETĂŢENILOR, DEŞI LEGEA PREVEDE ÎN MOD EXPRES CA ACEST LUCRU SĂ SE ÎNTÂMPLE, ÎNSĂ NIMENI NU A REMARCAT PÂNĂ ACUM, INCLUSIV MIE MI-A SCĂPAT ANTERIOR AMĂNUNTUL ABSOLUT GRAV CĂ ŞEDINŢA A FOST CONVOCATĂ ÎN BAZA PREVEDERILOR ART. 31 ALIN 1 ŞI A PREVEDERILOR ART. 68 DIN LEGEA 215!!!!!!!!!!!! POFTIM??????? ŞEDINŢA ERA NULĂ DE DREPT, INCLUSIV DATĂ FIIND ACEASTĂ CONVOCARE ÎN BAZA ART. 31 ALIN 1 ŞI 68 DIN LEGEA 215, DIN SIMPLU MOTIV CĂ ART. 31 ALIN 1 DIN LEGEA MENŢIONATĂ PREVEDE CU TOTUL ALTCEVA ŞI ANUME FAPTUL, CITEZ: "LUCRĂRILE ŞEDINŢEI DE CONSTITUIRE SUNT CONDUSE DE CEL MAI ÎN VÂRSTĂ CONSILIER, ASISTAT DE DOI CONSILIERI DINTRE CEI MAI TINERI", ADICĂ CU TOTUL ŞI CU TOTUL ALTCEVA! ÎN TIMP CE LA ARTICOLUL 68 AVEM DE-A FACE CU ALTCEVA ŞI MAI GROS ŞI ANUME SE REFERĂ LA... PRIMARUL GENERAL AL CAPITALEI, DECI ARTICOLUL NU PUTEA FI APLICABIL LA SNAGOV ŞI PREVEDE CĂ ÎN EXERCITAREA ATRIBUŢIILOR SALE PRIMARUL EMITE DISPOZIŢII CU CARACTER NORMATIV SAU INDIVIDUAL.


PUR ŞI SIMPLU ESTE O BĂTAIE DE JOC SĂ FIE CONVOCATĂ LA SNAGOV O ŞEDINŢĂ DE CONSILIU ÎN BAZA ART. 31 ALIN 1 ŞI A ART. 68 DIN LEGEA 215/2001. Mi se pare realmente incredibil. SOLICIT CA PREFECTURA SĂ IA ACT ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST ABUZ ÎN SERVICIU PUR ŞI SIMPLU GROSOLAN, PENTRU CĂ S-A VĂZUT CLAR CĂ DISCUTĂM DESPRE O BATJOCURĂ AICI. CUM SĂ CONVOCI CONSILIUL ÎN ŞEDINŢĂ EXTRAORDINARĂ ÎN BAZA ART. 31 ALIN 1 ÎN COROBORARE CU ART. 68 DIN LEGEA 215/2001, ADICĂ ÎN BAZA UNOR ARTICOLE FĂRĂ NICIO LEGĂTURĂ CU CONVOCAREA DE ŞEDINŢĂ EXTRAORDINARĂ DE CONSILIU!


Rog organele abilitate să verifice şi cine a inclus prostia şi batjocura asta în convocator de l-a citit numita Dinu Petruţa, în sensul că numitul Marin Cătălin, fiind în concediu, batjcoura asta, care se transpune în clar în infracţiune de abuz în serviciu, nu putea să aparţină decât locţiitoarei sale, adică numitei Nedelcu Georgica! Practic, aşa cum arătam în plângerea penală anterioară, care cer să fie reunită cu acest dosar, rog să se verifice şi să se adauge şi acest aspect de natură penală la infracţiunea de abuz în serviciu a numitei Nedelcu Georgica, în mai multe acte materiale, aşa cum explicam.


Din punct de vedere juridic, avem aici dovada în clar a faptului că numitul Oancea Marian ESTE PE DE-O PARTE INSTIGATOR LA INFRACŢIUNILE DE ABUZ ÎN SERVICIU ALE NUMIŢILOR DINU PETRUŢA, MARIN CĂTĂLIN ŞI NEDELCU GEORGICA, DAR ŞI EL ÎNSUŞI COMITE INFRACŢIUNEA DE ABUZ ÎN SERVICIU PRIN NERESPECTAREA PREVEDERILOR LEGII 215/2001 ÎN LUCRU GRAV, NEMAIÎNTÂLNIT ŞI ÎNTR-O BATJOCURĂ TOTALĂ. Cred că pot să cer şi expertiză psihiatrică pentru a se stabili dacă numitul Oancea Marian era în deplinătatea facultăţilor mintale, din moment ce, după ce că a încălcat în mod evident şi în lucru mare prevederile legale referitoare la convocarea şedinţei ordinare de consiliu, mai are şi o reacţie nervoasă, menită să ascundă abuzul său, atunci când este întrebat pur şi simplu, absolut civilizat, aşa cum rezultă în clar de pe bandă că absolut civilizat a fost întrebat de dl. Grigore Gheorghe de ce nu a făcut-o! În plus, batjocura devine una totală în contextul în care nu doar că el convoacă şedinţă extraordinară de consiliu, dar o mai şi convoacă în baza a două articole care nu aveau de fapt nimic de-a face cu organizarea de şedinţe de consiliu. INTENŢIA SA ESTE CLARĂ DE A MANIPULA CU LEGEA NIŞTE "PROŞTI" DE CETĂŢENI ŞI PE DL. GRIGORE GHEORGHE DEOPOTRIVĂ, CONSIDERÂND CĂ POATE FACE ORICE, INCLUSIV SĂ CONVOACE DUPĂ DOUĂ LUNI ŞEDINŢĂ EXTRAORDINARĂ DE CONSILIU ÎN BAZA ART. 31 ŞI 68 DIN LEGEA ADMINISTRAŢIEI PUBLICE. Mi se pare realmente incredibil, de aceea consider că este nevoie de o expertizare psihiatrică mai întâi a numitului Oancea Marian din moment ce şi-a permis să se joace la modul acesta cu legea!

Mirela Predan

Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu