duminică, 2 octombrie 2016

LA MAREA PĂCĂLEALĂ - AUDIO - UNDE AM DISCUTAT EU CĂ MERG CU FLORI, UNDE AM AJUNS...


Un primar nebun, o femeie bolnavă de cancer, din Tâncăbeşti, cu multe probleme şi adiacente, susţinătoare a contracandidatului dlui Oancea. Campanie, una, alta, ne-am împrietenit, iar documentele au vorbit. Sigur că m-am lăsat impresionată. A insistat că trebuie să mergem la televiziuni pentru situaţia de la Snagov, CARE RĂMÂNE ÎN CONTINUARE ILEGALĂ, ÎNTR-UN MOD FĂRĂ ECHIVOC. Sigur că acesta mi se părea un lucru bun. La care mă gândisem şi eu, dar un lucru normal, ca un demers normal. Greşeala mea a fost că nu trebuia să fac altceva decât ceea ce trebuie pentru boală. Nimic mai mult. CREDEŢI CĂ MIE MI-A CONVENIT VREO CLIPĂ SĂ MĂ FAC ÎN HALUL ĂLA DE CACAO? Cum au stat lucrurile? Exact ca în plângerea penală, aşa cum le-am descris. Până la urmă ce am de ascuns? Tot felul de speculaţii? Dar dacă cineva are impresia că este PRIMAR SĂNĂTOS LA CAP ACELA CARE, PROFITÂND DE DISPERAREA UNEI FEMEI BOLNAVE DE CANCER, FACE ÎNSCENAREA ASTA CU MINE, CA SĂ NE FACEM DE RÂS, EU NU MAI AM CUVINTE. NU M-A PUS NIMENI SĂ FAC ACESTE DEMERSURI, DREPT DOVADĂ, O SĂ LE CONTINUI. Şi sunt ferm convinsă că pentru situaţia dată, am făcut exact ceea ce trebuia să fac. NU MĂ ÎNVINOVĂŢESC CU ABSOLUT NIMIC. Nu stau să mă fac de râs şi să fac pe alţii de râs. M-am dus şi la Prefectură, şi la partide, ÎN CALITATE DE JURNALISTĂ LOCALĂ, LA IPJ M-AM DUS SĂ DEPUN PLÂNGERI SAU DENUNŢURI ÎN NUMELE MEU FAŢĂ DE ÎNCĂLCĂRILE REPETATE ALE LEGII DE LA SNAGOV. Nu eu mi-am bătut joc, dar NICIODATĂ NU ÎNŢELEG DE CE ESTE ÎNTOTDEAUNA CREZUT EL, ÎN DETRIMENTUL MEU, ORICÂTE ÎNSCENĂRI AR FACE, ORICÂTE MANEVRE, ORICÂTE PROCESE AŞ CÂŞTIGA EU ÎMPOTRIVA LUI. Acest coşmar pe care l-am trăit şi-l trăiesc încă cu acest obsedat de persoana mea va trebui să-l cunoască TOATĂ ŢARA ŞI JUR CĂ NU VOI RENUNŢA PÂNĂ CÂND NU VA CUNOAŞTE TOATĂ ŢARA. Pe probe, pe înregistrări. Ce-am păţit eu cu acest nebun! NU RENUNŢ LA NICIO PLÂNGERE PENALĂ, DOAMNE FEREŞTE, M-AM CHINUIT ÎN CIUDA POLIŢIEI SĂ SE CERCETEZE, NU SĂ NU SE CERCETEZE. De pomană face tot felul de înscenări, ADEVĂRUL TREBUIE SĂ IASĂ LA IVEALĂ. Se teme de plângerile mele cumva şi vrea să-mi însceneze acum nu ştiu ce minuni? Ca să n-am credibilitate, ca să nu fie valabile, nu?


OK, EU O SĂ PUBLIC DIN NOU ÎNREGISTRĂRILE, PE CARE, DE ALTFEL, LE DUC ŞI LA POLIŢIE MÂINE ŞI VĂ ROG SĂ-MI SPUNEŢI UN SINGUR LUCRU: DACĂ SUNT CUMVA NEBUNĂ EU SAU UNDE AM GREŞIT? Iniţiativa se vede clar că i-a aparţinut dnei Flori. Când era iniţiativa mea, eu ştiam unde mă duc în primul rând, nu aiurea în tramvai. Sigur că ştiam ce vorbesc. NU e vina mea că alţii au vorbit în numele altuia. EU NU FAC NICIODATĂ ASTA. OK, PRIMA ÎNREGISTRARE:


http://vocaroo.com/i/s1zpmVUaVhLW

DUMITRU FLOAREA: După ora 2, după ora 2, trebuie să ne întâlnim cu el la Măgura
PREDAN MARIA-MIRELA: Cu cine?
DUMITRU FLOAREA: Cu ăsta de la televiziune.
PREDAN MARIA-MIRELA: A...
DUMITRU FLOAREA: Şi pe urmă mergem cu el acolo, dar prima dată vrea să vadă documentele...
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, domnule, da, vin blindată de documente. Blindată de documente.
DUMITRU FLOAREA: Şi primul lucru pe care trebuie să-l avem e să avem documente.
PREDAN MARIA-MIRELA: Doamna Flori, vin blindată de documente.
DUMITRU FLOAREA: Bravo, Mirela. Hai că eu mă duc acuma să mă pregătesc şi eu. A zis după ora 2.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da. Vin blindată de documente, vin cu legile-n braţe, vin cu de toate.
DUMITRU FLOAREA: (neinteligibil): Hai să te pregăteşti şi tu şi pe la ora 2 trebuie să fim acolo.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, pe la 12 o să vin la dvs.
DUMITRU FLOAREA: Hai să-l sun eu pe Miţă să vedem dacă poate să vină să ne ducă până la Măgura.
PREDAN MARIA-MIRELA: Ei, nu, aşa, mai dracu, mai lacu, dacă vine Miţă, măcar să mă ia şi pe mine de la Radio.
DUMITRU FLOAREA: Vorbesc cu el...
PREDAN MARIA-MIRELA: Nu, nu, lăsaţi, lăsaţi, că vin eu până la dvs.
DUMITRU FLOAREA: Mirela, Mirela, stai să-ţi spun.
PREDAN MARIA-MIRELA: Eu nu sunt gata acuma, peste o oră, două...
DUMITRU FLOAREA: Pe la 1 jumate e rezolvată. Eu nu am niciun leuşor, niciun mărunţel, niciun leu. Ai înţeles?
PREDAN MARIA-MIRELA: Păi, lăsaţi că plătesc eu maxi taxi dacă e. Nu-i problemă.
DUMITRU FLOAREA: Ei pe dracu.
PREDAN MARIA-MIRELA: Ei pe dracu. Dacă vă zic că plătesc eu, plătesc eu.
DUMITRU FLOAREA: (neinteligibil) Auzi? Te pregăteşti ca lumea.
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, dna Flori
DUMITRU FLOAREA: Bine Mireluţa.
PREDAN MARIA-MIRELA: Bine, dna Flori, să mă uit să vedem ce documente mai am. Iau toate alea pe care le-am dus şi la Prefectură, iau toate legile, iau şedinţa aia de consiliu, nu ştiu, le spun, le explic că există pe Facebook, eventual să le pun şi pe un CD dacă îi interesează înregistrarea video a şedinţei de consiliu, cu circul pe care l-a făcut Petruţa Dinu.
DUMITRU FLOAREA: Aşa Mirela, pregăteşte-te şi o dată mai te sun. Da?
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, da, da, da.
DUMITRU FLOAREA: Hai, pa!


SE VEDE CLAR A CUI A FOST INIŢIATIVA CU TELEVIZIUNEA. Ca să nu ne complicăm inutil. Sunt ferm convinsă că dl. Marian Oancea a vrut să lege pe altcineva de această dorinţă de... reclamă la televiziune, TOCMAI CA SĂ NU SE AFLE ÎN EXTERIOR CE MIZERIE AVEM AICI, LA SNAGOV. Nu ştiu, probabil că m-a şi înregistrat. N-avea decât. EU ÎNTOTDEAUNA ÎMI ASUM CEEA CE SPUN. NU AM DE DISCUTAT SECRETE, NU AM DE DISCUTAT NIMIC. AŞA CĂ DACĂ AU AJUNS ÎNREGISTRĂRILE LA CEL CE NU EXISTĂ, MĂ LASĂ ABSOLUT RECE! CUNOSC BINE CĂ ACESTA ESTE STILUL LUI. Prostia a fost a mea, că n-am înregistrat şi eu. Am zis că între prieteni nu ne înregistrăm, atâta tot. Această convorbire telefonică a fost purtată în data de 30 septembrie, în jurul orelor 10 dimineaţa. A rămas pe CallRecorder, o aplicaţie de înregistrare pentru telefoanele mobile. SE AUDE FOARTE CLAR CĂ EU NICI NU REALIZEZ INIŢIAL CU CINE TREBUIE SĂ NE ÎNTÂLNIM LA 2 LA MĂGURA. PRECIZAREA ESTE CLARĂ: CU ĂLA DE LA TELEVIZIUNE. ŞI CĂ TREBUIE SĂ VIN CU MULTE DOCUMENTE. Îi spun că o să ajung la ora 12 la ea acasă. Îmi spune că o să vorbească cu Miţă, adică cu dl. Mihai Constantinescu. Mie nu-mi trebuie maşină, se aude bine. Sunt învăţată să merg cu maxi-taxi, nu trebuie să stau să deranjez oamenii să vină să mă ia pe mine să mă plimbe cu maşina unde am nevoie eu să merg. Unde există transport public în comun şi la ore la care acesta circulă, chiar nu am nicio nevoie de maşină, că nu m-am născut prinţesă, serios vorbesc. Îmi spune şi de ce apelează la varianta dlui Constantinescu: nu are bani de maxi-taxi. Îi spun că n-ar fi o problemă să-i plătesc transportul eu. Până la Măgura nu era nici foarte mult. Bun, discuţia era foarte clară şi foarte serioasă. NU AŞ FI FOST NICIODATĂ ÎN STARE SĂ PĂCĂLESC LA MODUL ACESTA PE CINEVA. Ea a jucat un teatru perfect. UNDE E VINA MEA AICI? Lăsa cuiva vreun loc de bănuială că nu ar fi aşa, că n-ar veni cineva de la o televiziune reală? Îmi spune că vrea... documente. CU CE SUNT VINOVATĂ, PÂNĂ LA URMĂ EU? Într-un fel, eu am plătit DURA LECŢIE A NEASCULTĂRII MELE DE OAMENI MAI INTELIGENŢI CA MINE. Dacă ascultam, nu păţeam ce-am păţit. Eu am rămas impresionată când m-a sunat dna Flori plângând cam cu o săptămână în urmă că e bolnavă, singură în casă şi că nu poate să meargă şi că n-are niciun leu. NEASCULTAREA. VALEA PLÂNGERII ÎN CARE AM CĂLCAT! DACĂ AR ŞTI CÂT REGRET, CRED CĂ NUMAI DUMNEZEU ŞTIE. Ispita te încearcă, asta e. Pentru miting şi prostii din astea nu mă duceam, dar latura umană din mine, că sunt şi eu, nu câine, m-a făcut să fiu sensibilă nu la miting, nu la alte prostii, ci la ideea că o femeie pe care o cunosc este bolnavă, singură, nu poate merge să procure alimente şi nu are niciun leu. De ce? Pentru că şi eu m-am regăsit în situaţii de genul de multe ori, şi n-a venit nimeni să-mi deschidă o uşă, să mă asculte, să-mi aducă un ban de-un pachet de ţigări, fără să-mi ceară la schimb votul, reclamă pe site-uri sau mai ştiu eu ce, că de aia am draci şi pe cel ce nu există, şi pe Toma, şi pe multă lume. Că de aia am trecut peste ascultarea cui mi-a vrut binele: umanismul din mine, în definitiv. Şi mie mi-a dat ţigări sau sume mici de bani dna Flori când n-am avut: 5, 10 lei. Acuma, na, auzind şi că e într-o situaţie aiurea, mă rog. Cu acea ocazie m-a convins că ar trebui să mergem la televiziune, să facem ceva pentru situaţia asta dezastruoasă. Iarăşi prostie din partea mea: trebuia să rămân la stadiul de discuţie de medic şi de boală, nu să mă angrenez în astfel de iniţiative, e vina mea, serios! A mai scos multe înflorituri cu alte ocazii, trebuie să recunosc. Era realmente obsedată de ideea că eu primesc bani şi că ea nu ar obţine, deşi i-am explicat concret că am nişte colaborări pe teme juridice în Bucureşti şi că mai câştig câte ceva, cât să supravieţuiesc. Nu primeam bani de unde credea ea şi n-avea nicio legătură oricum. DECI EU TREBUIA SĂ RĂMÂN LA STADIUL DE BOALĂ ŞI DE MEDIC, NU DE ALTCEVA, VINA A FOST A MEA, CU SIGURANŢĂ,.NU NEG. Dar jur pe Dumnezeu că n-am făcut-o cu intenţie, a jucat un teatru perfect. Dracu se aştepta la asta? Serios mă întreb! Că ea dacă-mi spunea de la bun început că mergem la Măgura, că se cer bani mie sau altei persoane, era logic că NU mai mergeam de la bun început. Dacă mai îmi spunea şi de vrăjitoare, nici pomeneală să mai fac ceva. Pentru că, în disperarea mea, asta încerc şi eu să înţeleg: de unde până unde ideea că mergem la televiziune sau că vine cineva de la televiziune să-i expun situaţia de la Snagov şi să ajung la şarlatani de etnie romă. Adică atâta minte puteam avea şi eu: CĂ NU LA GHICITOARE GĂSESC TELEVIZIUNEA, PENTRU DUMNEZEU.


Bun, deci e clar: n-are un leu, mă ofer să-i dau bani de maxi-taxi. CE BANI, CE DRĂCOVENII DIN ASTEA, CE SĂ DISCUTĂM CONTRA COST PE RECLAMĂ, CE SĂ FACEM LA VRĂJITOARE? PENTRU DUMNEZEU? Documente... Da, documente... Mai şi spune de... documente. OK. A doua înregistrare:


http://vocaroo.com/i/s1OqSbFbC4UB


PREDAN MARIA-MIRELA: Deci pe la 2, 3, trebuie să fim acolo, nu?
DUMITRU FLOAREA: Da, da.
PREDAN MARIA-MIRELA: Că nu mă mai duc astăzi la Poliţie, să-mi fac şi eu unghiile, să mă aranjez un pic, dar nu cred... că o să intrăm în direct.
DUMITRU FLOAREA: Vedem, Mirela, ce ne zice.
PREDAN MARIA-MIRELA: Deci noi trebuie să punem problema cu viceprimarul, că nu e viceprimar de atâta vreme şi asta e.


Ea îmi spusese cu o zi înainte, nu este înregistrat nimic, cum că ar fi vorbit ea, ar fi făcut ea. De faţă şi cu o persoană care poate să confirme. Primeşte un telefon. Spune că o cheamă Dumitru Floarea. Zice că a doua zi la ora 14. DE FAPT, A DOUA ZI LA ORA 14 NU LA TELEVIZIUNE ERA CONFIRMAT CEVA, EA LA ORA 14 A DOUA ZI ERA ÎN BUCUREŞTI, HABAR N-AM CE-A FĂCUT ŞI NICI NU MĂ INTERESEAZĂ. PE MINE MĂ INTERESEAZĂ DE CE-A SPUS CĂ DE LA TELEVIZIUNE A FOST SUNATĂ. Adică ne-a prostit în faţă pe amândoi, efectiv. Şi pe mine, şi pe băiatul care era de faţă, în maşină. CÂTĂ PERVERSITATE! ASTA MĂ ŞOCHEAZĂ! Adică boala cred că ar fi un motiv să fii mai bun, să te gândeşti, că Doamne fereşte, există şi viaţă după moarte şi acolo întâlneşti o judecată de apoi. Nu pot să NU remarc perversitatea. Mă întâlnesc cu ea la 12:30, se grăbeşte al dracului de tare. Minţise cu ora 14, unde avea ea programarea, probabil la reparatul de telefon, în Bucureşti. Pe noi ne minte pur şi simplu, că au sunat-o de la... televiziune. Adică poţi să ai atâta perversitate în tine, bolnav fiind? Iertaţi-mă, serios! Că la atâta perversitate, încep să cred că şi documentele sunt false cu boala, nu, acuma pe cuvântul meu. Unde am mers c-o zi înainte, eu îi spun să ia documentele medicale, să discutăm despre boală, ea minte şi discută despre... televiziune, ca să ne facem de rahat, efectiv! Că s-a dat în stambă de a mai lăsat şi urme, adică nu aşa... aiurea! Eram vreo 10 oameni după aia la o masă. PE TOŢI NE-A PĂCĂLIT CĂ A NEGOCIAT EA CU TELEVIZIUNEA. Pentru Dumnezeu! Inclusiv dl. Constantinescu, al cărui nume apare pe înregistrări, cunoştea că mergem la... televiziune, nu la... balamuc, efectiv! Păi, ce dracu, am ajuns să ne păcălim la modul ăsta, mai rău decât ţiganii? Şi nu ştiu cum a crezut că poate obţine aşa ceva financiar. Că realmente nu pricep. Că una e să fii sincer şi să te duci la o persoană care are mai multe posibilităţi financiare decât tine şi să-i spui: N-AM CE SĂ MĂNÂNC, N-AM CE SĂ FUMEZ, N-AM LOC DE MUNCĂ, ASTA ESTE. Până la urmă e ceva cinstit, alta e păcăleala asta, EXTREM DE ŞICANATORIE ŞI DE DERANJANTĂ. Ai perversitatea în sânge, ce-ai, pentru Dumnezeu? BAŞCA ÎMI ÎMPUIASE CREIERUL CĂ SĂ MĂ PREGĂTESC ÎMBRĂCATĂ LA PATRU ACE CĂ ESTE FOARTE POSIBIL SĂ... INTRĂM ÎN DIRECT. A treia înregistrare:



http://vocaroo.com/i/s0NjauSr44jj 


PREDAN MARIA-MIRELA: Dacă ne vedem pe la 12? Să vin eu pe la dvs. pe la 12?
DUMITRU FLOAREA: Da, da.
PREDAN MARIA-MIRELA: Haideţi că vin la dvs. pe la 12, să vedem când mi-o veni şi mie 443-ul.
DUMITRU FLOAREA: Ăla circulă mai greu.
PREDAN MARIA-MIRELA: Ce-o veni. Nu circulă şi 443-ul?
DUMITRU FLOAREA: Ba da, ba da.
PREDAN MARIA-MIRELA: OK atunci.
DUMITRU FLOAREA: Orice, orice.
PREDAN MARIA-MIRELA: Deci pe la 12 sunt la dvs. Nu cred că intru în direct sau nu ştiu ce, dar ca să ştiţi: o să mă îmbrac: bluză albă, fustă neagră şi sacou. Mă pieptăm în coadă cu extensie.
DUMITRU FLOAREA: Ştii tu...
PREDAN MARIA-MIRELA: De aia vă zic, nu cred eu c-o să intrăm.în direct
DUMITRU FLOAREA: Depinde; Mirela, depinde.
PREDAN MARIA-MIRELA: Pe mine oricum să nu mă machieze nimeni, că nu stau.
DUMITRU FLOAREA: De ce?
PREDAN MARIA-MIRELA: Cum de ce? Vorba lui ăla: ce ne ducem la trădaţi în dragoste?
DUMITRU FLOAREA: Păi, da!
PREDAN MARIA-MIRELA: Ca să ne aranjeze, să ne facă după ultimul tipar de modă, ce dreacu?
DUMITRU FLOAREA: Aşa e.
PREDAN MARIA-MIRELA: Le face pe alea care sunt prezentatoare, care sunt... dar ce dracu treabă am eu?
DUMITRU FLOAREA: Le mai face şi pe femeile alea care merg pe acolo.
(neinteligibil)
PREDAN MARIA-MIRELA: Ca de obicei, mă machiez ca de obicei. Dar peste machiajul meu să nu vină nimeni. Mergem la două televiziuni, nu?
DUMITRU FLOAREA: Da, mă, Mirela.
PREDAN MARIA-MIRELA: Ziceam să mă mai duc pe undeva în Bucureşti astăzi dar nu mă mai duc nicăieri. Trebuie să dau declaraţii în dosarul ăla cu abuzul în serviciu, cu şedinţa de consiliu.


În spun în continuare dacă vrea să meargă cu mine la Prefectură, la sediile PSD şi ALDE să ne interesăm. Da, vina mea, am implicat-o în demersuri absolut reale întreprinse de mine. OK. Treaba cu machiajul şi cu aiurelile astea de... televiziune mi-o spusese cu o zi înainte. NU ERA PENTRU PRIMA DATĂ ÎN VIAŢA MEA CÂND INTRAM ÎN DIRECT LA O TELEVIZIUNE. Mai fusesem pe vremea când lucram la Cronica Română, mai susţinusem puncte de vedere în domeniul economic legate de actualitatea de la vremea respectivă pe TVRM, pe un alt post, nu-mi mai amintesc acuma. Nu mă machiase nimeni, bineînţeles. DAR NU CONSIDERAM CĂ ESTE CAZUL SĂ INTRĂM ÎN NICIUN DIRECT. Bun, deci iată ce se discută. AM ÎNREGISTRATE UN MILION DE PROSTII, DAR SUNT IRELEVANTE FAŢĂ DE CEEA CE VREAM EU SĂ DEMONSTREZ. Începuse să spună: că Miţă e prost, că ia bani, de dl. Marian (Vioară), de Mitel Kalimake, de o serie de lume. Eu le-am explicat că nu am nimic cu oamenii ăştia nimic de împărţit şi să mă scutească de la bârfe. Când am ceva să reproşez cuiva în concret, eu o fac public, bârfa NU mă interesează pe mine. De Aurel Streche din Primărie (e vecin cu ea), de mulţi. Numai prostii, numai aiurea. La un moment dat chiar am fost întrebată, DA, A SPUS CĂ DL. AVOCAT MIHAI VIZITIU AR FI VRUT S-O BAGE ÎN PĂDURE. I-am comunicat şi lui. AM PROBA MESAGERIA PRIVATĂ DE FACEBOOK. CĂ AŞA A SPUS EA, N-AM INVENTAT EU. Dl. Vizitiu s-a închinat. Nu ştiu, e o şcoală să scriu aberaţii, habar n-am. Cu dl. Vizitiu am avut altă problemă: când am auzit că a vrut să-l bage pe dl. Marius Olteanu nevinovat în puşcărie şi pe fratele său. Asta problemă aveam eu cu el. Eu i-am spus lui legile, el o ţinea cu legile de acum 30 de ani, LEGEA NU SE COMENTEAZĂ, PE MARGINEA EI NU SE FILOSOFEAZĂ, LEGEA SE APLICĂ SAU SE SPUNE ÎN FAŢA INSTANŢEI DE JUDECATĂ. În fine, îmi spune că nu există nicio şansă să intre Marian Oancea la puşcărie, chit că a făcut destule, în schimb, pe vremea când era miliţian a vrut să bage doi oameni nevinovaţi în puşcărie, pe motiv că ar fi furat... şalupe sau nu ştiu ce Dumnezeu erau alea de pe lac, recunoscând singur, cu mult tupeu după părerea mea, că dacă tot n-au prins hoţul real, trebuia să închidă şi el dosarul, au luat doi nevinovaţi de proşti. POFTIM? PĂI, AŞA SE FACE DOSARUL? Iei pe unu, aşa aiurea, zici că el a furat ca să ai autor??? Incredibil, pur şi simplu. Iar treaba asta m-a dezamăgit enorm. Adică Marian Oancea n-are nicio treabă, nu se poate duce la puşcărie, în schimb, tu fabrici dosare unor nevinovaţi. Superb! Atunci să nu-mi spui tu mie în condiţiile date cum e cu legea. Mi s-a părut mai grav cu mult decât aiurelile dnei Flori, serios. Deci cu chestii de astea se ocupa dna Flori, de aia nici n-am crezut-o că este bolnavă, mă rog. Până la urmă am o groază de martori că nu vorbesc în plus şi e dreptul meu la libertate de opinie să spun ce consider eu că am de spus.


IATĂ, CUM BINE SE POATE OBSERVA DIN DIALOGUL DE MAI SUS, URMĂTOARELE ASPECTE: NICI POMENEALĂ DE DISCUŢIE DESPRE VRĂJITOARE, DESPRE BANI PENTRU RECLAMĂ MIE SAU DLUI GRIGORE, NICI POMENEALĂ DE DL. GRIGORE ÎN DISCUŢIE, SE AUDE BINE, NU? Eu am plătit preţul naivităţii mele, dar şi al neascultării mele de un om mai inteligent, în definitiv. SIGUR CĂ NE FACEM DE RAHAT: CU ASTFEL DE LUCRURI SAU SUBSCRIIND CU BUNĂ ŞTIINŢĂ LA ASTFEL DE LUCRURI, SIGUR CĂ DUPĂ O VIAŢĂ DE MUNCĂ, AJUNGI PUR ŞI SIMPLU SĂ FII CONSIDERAT NEBUN. Dar JUR pe Dumnezeu că n-aş fi bănuit ceea ce a urmat nicio clipă. Mă întâlnesc cu ea pe la 12:30, se grăbea, OK, n-am băgat de seamă, eram deranjată că-mi spusese de ora 2 şi când colo, cică s-a contramandat, acuma era ora 5 după amiaza. Trei ore trebuia să mă plimb de nebună în Bucureşti. Sigur, eu nebănuind că asta e înscenarea, că la ora 2 ea într-adevăr fusese sunată să fie undeva, dar nu... de televiziune, pentru Dumnezeu. Ajungem la ora 17:30. Ne grăbim, era aglomeraţie mare. Când colo... la ghicitoare în casă şi episoadele care au urmat.


SIGUR, ÎNTR-O LUME PERVERSĂ, LA MINE VORBA E VORBĂ! APROPO, AM MAI ÎNVĂŢAT CEVA: AŢI VĂZUT DE CE PUBLIC TOT FELUL DE DOCUMENTE PE FACEBOOK: CĂ POATE CRED ŞI ALŢII, AŞA CUM M-A DENIGRAT PESTE TOT DL. OANCEA CĂ LE ÎNFLORESC ŞI CĂ MINT, CĂ NU AM FOST LA NICIO POLIŢIE, CĂ DOAR AM MINŢIT CĂ MĂ DUC, CĂ NU AM FOST LA NICIO PREFECTURĂ, CĂ NU AM FOST NICĂIERI, DOAR SCRIU DE NEBUNĂ PLÂNGERI PENALE ŞI LE PUBLIC, CA SĂ FAC CIRC, NU LE DUC NICĂIERI. Să dea dracu dacă nu scanez tot de mâine şi pun aici pe Facebook, JUR. TOATE TEANCURILE ALEA DE DOSARE, CU ADRESE, CU DE TOATE, LE PUBLIC, CU NUMERE DE ÎNREGISTRARE CU TOT, CA SĂ VEDEŢI CĂ EXISTĂ ŞI CĂ NU MĂ JOC, DOAMNE FEREŞTE. Mi-a ajuns o dată, FĂRĂ VINA MEA, joaca de la Poliţia Staţiunii Snagov. Numai capcane, numai nemernicii, numai nemernici. În seriozitatea mea de la care NU mă abat, normal. SUNT PREA REALĂ ŞI PREA SINCERĂ ÎNTR-O LUME ANORMALĂ. CUM DRACU SĂ MĂ APUC SĂ SCRIU ABERAŢII, CĂ M-AM DUS LA POLIŢIE DACĂ N-AM FOST, CĂ S-A ÎNCEPUT URMĂRIREA PENALĂ DACĂ NU S-A ÎNCEPUT ŞI O SERIE DE MINUNĂŢII. Pe lumea asta nimic NU mă mai miră, dacă şi-a permis Poliţia să joace alba-neagra cu plângerile că ar fi fost remise pe cale administrativă, dna Flori, acuma, na, putea să-şi permită absolut orice. JUDECAŢI, OAMENI BUNI, ACUMA CINE E NEBUNUL. SINCER? EU CRED CĂ DE LA BUN ÎNCEPUT A FOST PUSĂ DE DL. MARIAN OANCEA DNA FLORI SĂ FACĂ CIRC ŞI SĂ-L FACĂ PE DL. GRIGORE DE RÂS. Eu asta cred, iar acum după ce-a făcut ce-a făcut, să-mi fie cu iertare. Aşa au ajuns şi manevrele că eu înregistrez să-i transmit lui Toma şi lui Anghel. POT JURA TOMA ŞI ANGHEL CĂ AU PRIMIT DE LA MINE VREO ÎNREGISTRARE CU DL. GRIGORE? DOAMNE FEREŞTE. Sinceră să fiu, la cum îi cunosc şi nu neg că s-au agăţat aiurea de putere, iar alianţa cu cel ce nu există m-a dezamăgit enorm, dar nu cred că ar putea pretinde aşa ceva vreunul. Toma cu alte strâmbe şi manevre, nu cu înregistrările: îi transmite dnei Flori mesaje pe telefon că se fereşte să nu-l înregistrez eu şi că de ce scriu de rău de el şi aiureli. PĂI, CUM DE CE SCRIU DE RĂU? PĂI, CE-A FOST CIRCUL ĂLA PENIBIL DIN 30 AUGUST, DOAMNE FEREŞTE, ZĂU! Poate cumva să nege ceea ce am scris eu ca fiind nereal? Nu, serios! Mă rog, sunt multe, dar pentru mine este un subiect închis. NU AM CE SĂ CAUT ÎN ACEST SPITAL DE NEBUNI, DOAMNE FEREŞTE. Nu am păcălit niciodată în legătură cu demersurile mele, drept dovadă, de mâine încolo o să mă apuc să postez TOATE DOCUMENTELE. O mare parte le-am postat deja, dar o să le postez pe toate, scanate, cu numere de înregistrare, cu tot, să cer explicaţii PUBLICE, DE CE NU SE MIŞCĂ DOSARELE, CARE E TREABA ŞI AŞA MAI DEPARTE. Sunt portaluri ale instanţelor, am arătat, am făcut trimiteri de link-uri, am scanat hotărâri, am scanat documente. POATE CINEVA SĂ ZICĂ CUM CĂ SUNT NEBUNĂ, DOAR MI S-A PĂRUT MIE? Nu, serios! Păi, eu pe cine fac de râs până la urmă şi cine e şarlatanul aici? VINA ESTE CEA A NEASCULTĂRII MELE, DAR PENTRU CONTEXTUL DAT, EU CRED CĂ AM PROCEDAT ABSOLUT CORECT.


Mirela Predan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu