miercuri, 5 octombrie 2016

SENZAŢIONAL: ADEVĂRATA MEA RELAŢIE CU DL. OANCEA - NU SUNT NEBUNĂ, NU SUNT ZDREANŢĂ!



Este adevărat că pe dl. Marian Oancea nu l-am înregistrat decât accidental, pentru că îi promisesem că nu îl înregistrez, mă verifica adesea să vadă dacă am sau nu reportofon, până la urmă, atât de obsedat de înregistrări fiind, a picat singur în capcană. Acum vreau să vă povestesc ce probe am şi ce probe sunt pe aici, pentru că în weekend, aşa cum am promis, mai scot câteva drept dovadă. Păi, am aşa, de pe vremea când umblam cu reportofonul prin chiloţi, o capcană, o capcană în care îmi şoptea că mă iubeşte şi că nu mai poate de dragoste. Mai am şi dovezi când mă chema sâmbăta, duminica şi la ore târzii în Primărie, zeci de dovezi am când mă chema la sfârşitul programului ca să rămânem după program. De ce oare? NU e nimeni idiot să nu bănuiască ce fac un bărbat şi o femeie rămaşi singuri într-o clădire la ore târzii, fie ea şi Primărie, fie el şi primar, iar ea jurnalistă. Că de aia nu înţelegea doamna Coca nimic, iar el îi spusese că sunt nebună, că de aia stau, şi ea, fără vinovăţie, în definitiv specială, tot încerca să mă evacueze. Cred că v-aţi dat seama de asta! Tot felul de scamatorii cu jocul de teatru, pentru că omul cu grave probleme psihice, e om cu grave probleme psihice. O să mă uit puţin, să văd ce înregistrări mai am şi pe aici, pe reportofoanele astea, că-s deosebit de importante. Eu îi vorbeam întotdeauna oficial, îi spuneam că nu vreau, că nu are niciun rost, că ar trebui să păstrăm o relaţie oficială. NU O SINGURĂ DATĂ AM ÎNCERCAT SĂ-L CONVING CĂ NU DORESC DE LA EL ALTCEVA DECÂT O RELAŢIE STRICTĂ DE SERVICIU, PENTRU CĂ NU AM LOC DE MUNCĂ, MUNCEAM LA NEGRU PENTRU EL, ERAM MULŢUMITĂ ŞI AŞA, EL MĂ TOT TROMBONEA CĂ MĂ ANGAJEAZĂ, VOIA SĂ FOLOSEASCĂ FIRMA MEA PENTRU DELAPIDARE ETC. SINCERĂ SĂ FIU, 1000 DE LEI PE LUNĂ ÎMI AJUNGEAU, AŢI SPUNE CĂ ALŢII N-AR FI ACCEPTAT SUMA, PENTRU CĂ ERA PREA MICĂ SĂ FAC ŞI ÎNREGISTRĂRI, ŞI PLÂNGERI PENALE, AŞA CUM MĂ PUNEA EL, ŞI SĂ MAI ŞI SCRIU, ŞI DE TOATE. El acuma minte că nu mă punea să fac înregistrări, aţi auzit bine că mă punea, problema era alta, le asculta prin maşină, pe unde apuca, să nu le mai audă şi nevastă-sa. ÎNSĂ, REPET, EU NU AM AVUT NICIODATĂ TREABĂ! EU MI-AM VĂZUT DE TREABA MEA, SE VEDE BINE ASTA. Eu iubeam un alt bărbat de fapt, încă o dată aş vrea să se înţeleagă. Sigur că scriam favorabil de dl. Marian Oancea, că doar mă plătea să o fac, ulterior m-a ameninţat, A ACCEPTAT ŞI SĂ SCRIU DE RĂU DE NEVASTĂ-SA LA UN MOMENT DAT. Pentru că oficial eu nu am mai intrat în Primărie de la sfârşitul lunii ianuarie, când, după ce mi-a spus că ea a fost "Mizerabila Predan", ÎNSĂ PE ASCUNS, NE-AM VĂZUT ŞI AM VORBIT LA TELEFON ÎN TOATĂ ACEASTĂ PERIOADĂ. Repet şi nu neg absolut deloc ceea ce am scris şi nu o singură dată: că m-a ameninţat şi şantajat să fac înregistrări şi să nu cumva să-l părăsesc şi o serie de aberaţii din astea. Aş vrea să mă dezvinovăţesc puţin şi pe probe: OAMENI BUNI, EU NU SUNT O ZDREANŢĂ. AŢI VĂZUT CÂT DE OFICIAL ÎL TRATAM: CU DVS. NU E VINA MEA CĂ A VRUT SĂ VADĂ DACĂ AM... REPORTOFONUL ÎN CHILOŢI ŞI-A ÎNCEPUT SĂ MĂ PIPĂIE CA DRACU, PE URMĂ CĂ... A AFLAT NEVASTĂ-SA. DAR CINE DRACU I-A SPUS ŞI NEVESTE-SII PÂNĂ LA URMĂ, CĂ EU NU I-AM SPUS ŞI DACĂ TĂCEA, FILOSOF RĂMÂNEA, CĂ EU ÎL ASCUNDEAM ŞI JUR CĂ NU SUFLAM UN CUVÂNT, LA DRACU. Dar când au început istericalele de gelozie, atunci normal că mi-am exercitat şi eu dreptul la apărare: EU NU SUNT O ZDREANŢĂ ŞI NORMAL CĂ AVEAM PRETENŢIA SĂ NU FIU TRATATĂ CA ATARE. Sigur că eu iubeam pe altul, sufleteşte, nu sexual, de asta n-am vrut, în plus era om însurat, ce naiba? CÂND AM VRUT SĂ MĂ RETRAG ÎN LUNA FEBRUARIE DIN ASTA, MAI ALES CĂ SE ÎMPUŢISE RĂU TREABA, EL MI-A SPUS CĂ NUMAI CU PICIOARELE ÎNAINTE POT S-O FAC. EU AM PROBE CĂ AM VRUT SĂ MĂ RETRAG. DE CE-AM CÂŞTIGAT PROCESUL? LE-AM DUS ŞI LA INSTANŢA DE JUDECATĂ! Când îi spuneam că oricum retrag de la Poliţie tot, să nu cumva să-şi facă iluzii că eu am cu cineva ceva de împărţit fără el, drept dovadă, DE CAPUL CĂRUI ANGAJAT M-AM ŢINUT EU DUPĂ CE M-AM DESPĂRŢIT DEFINITIV DE EL? POATE SPUNE VREUNUL CĂ AM FĂCUT-O, CE NAIBA? Deci eu lucram acolo ca un roboţel: făceam plângeri penale la comandă, mă punea să-l scot fictiv parte vătămată a angajaţilor, aţi auzit cu alte ocazii şi proba: nu putea să-i dea afară, ca să nu se lege de el Apostol Muşat, dar, avea o maximă problemă cu Marcela Haida. Nu ştiu de care tip de problemă, sinceră să fiu, cred că de boală psihică şi de obsesie, pe urmă a început să aibă din ce în ce mai des cam cu toată lumea câte ceva de împărţit. DECI EU NU AM FĂCUT NIMIC ALTCEVA DECÂT SĂ RESPECT CU STRICTEŢE ORDINELE SALE. PÂNĂ LA O ANUMITĂ PERSOANĂ DE CARE MĂ PUNEA SĂ MINT CUM CĂ AR FI COMIS INFRACŢIUNI LA POLIŢIE, IAR REFUZUL MEU A ÎNSEMNAT PENTRU MINE ABSOLUT TOT COŞMARUL CE A URMAT! ACUM MAI MULT DECÂT ORICÂND AŞ VREA SĂ SUBLINIEZ TOATE ACESTE LUCRURI ÎNCĂ O DATĂ.


Vă întrebaţi probabil dacă l-am iubit sau nu? Vreau să vă spun un lucru: nici eu nu mai ştiu ce să cred. E adevărat că el s-a luat de mine ca femeie încă din prima zi de când m-a văzut şi m-a chemat în Primărie, în iulie 2013, cred că am şi probă înregistrată, eu, personal, mi-am văzut de treabă, că de aia am şi colaborat atât de bine o vreme cu înregistrările cu nevastă-sa! Până când mi-a spus să nu-i mai trimit ei că şi-a găsit amant în persoana dlui Ştefan Rohnean. Poftim? Sigur că pe vremea aia nu ştiam că e nebun şi m-a impresionat puţin treaba asta. Cum să-şi găsească amant, domnule, nevastă-sa? Am fost puţin şocată şi intrigată şi indignată de situaţie. Probabil că mai mult am fost intrigată pe situaţie decât să-l iubesc vreodată. ACUM TOATĂ LUMEA RÂDE DE MINE BA CĂ SUNT NEBUNĂ, BA CĂ SUNT ZDREANŢĂ, DAR NICIUN BĂRBAT DIN SNAGOVUL ĂSTA, CÂT E DE MARE, NU RIDICĂ MÂNA, CĂ AR FI AVUT CU MINE SEXUAL VREO RELAŢIE. Păi, ce nebună e aia care are înregistrări pentru ceea ce spune sau vorbeşte pe documente, care se comportă absolut normal şi ce zdreanţă e aia care, iertaţi-mi expresia, dacă mă controlezi, aproape-s fată mare. A GLUMI E UNA, A TE CULCA CU UN BĂRBAT E ALTA. Că vorba aia, la cum nu aveam oricum prieten, puteam să mă încurc cu şapte şi cum bârfa pe aicea zboară, s-ar fi aflat cu siguranţă. Nu, el o ţinea langa cu gelozia, era suspicios, era gelos, verifica, credea că-l mint. În fine. Mă rog, nici nu contează. DECI EU ERAM FOARTE SERIOASĂ ÎN MUNCA MEA, SIGUR CĂ M-A DERANJAT CÂND AU VENIT TOŢI CU TOT FELUL DE ABERAŢII. O altă persoană era aceea care apărea pe Opinii Cetăţeneşti, toată lumea credea că e el, OK, putea să mă lase dracului în pace, nu să mă manipuleze cu gelozia ca pe naiba, PENTRU CĂ REPET: NU AVEA ABSOLUT NICIUN DREPT ASUPRA VIEŢII MELE. Cătălin Pavel chiar este UN IMPORTANT MARTOR! Am răbufnit şi-am spus când am avut certitudinea că dna Roxana Oancea este "Mizerabila Predan". Ulterior, relaţia a continuat, deşi eu am vrut să o închei şi s-o las baltă. Până prin vara anului 2015, când chiar mă săturasem, chiar mă săturasem. Mai ales după faza cu tăiatul de prelungitor de curent electric, chiar mă săturasem. DE UN AN ŞI MAI BINE NU AM MAI VORBIT CU EL, DIN SEPTEMBRIE 2015. DELOC. ÎNSĂ EL, ÎN OBSESIA LUI, NU A RENUNŢAT NICI ACUM LA GELOZIE ŞI LA A CONSIDERA CĂ SUNT PENTRU EL UN SOI DE PROPRIETATE. A avut numeroase tentative prin intermediari de a mă contacta, a avut numeroase tentative de a încerca să vorbească cu mine, DA, UNEORI, M-A MAI ŞI SUNAT. NU I-AM RĂSPUNS, DECI NU ŞTIU CE-A VRUT DE LA MINE, ACUM NU CRED CĂ MAI ARE NUMĂRUL MEU DE TELEFON DEOCAMDATĂ, PENTRU CĂ L-AM SCHIMBAT, DACĂ NU CUMVA I L-OR FI DAT ALŢII. Da, este adevărat că dl. Nichita Toma mi-a dat bani, dar eu cred că acei bani erau de fapt daţi să mi-i dea de dl. Marian Oancea. Nu, nu erau mită electorală, DAR JUR CĂ N-AM ŞTIUT DE UNDE SUNT. Eu cred că el tot spera că o să se împace cu mine şi că o să-l iert după toate aberaţiile alea debitate prin instanţă, că o să-l susţin în campanie, până în ultima clipă când a văzut că nici pomeneală. Adică, pe de-o parte numai manevre şi jonglerii, să mă lase fără niciun leu, ca să ajung tot la mâna lui financiar să nu mor de foame, pe de alta, minciuni şi intrigi despre mine, pe de alta, să nu cumva să îmi găsesc pe altcineva vreodată, PE DE ALTA SĂ MĂ SPERIE, CU AVOCATA IOANA BURU ŞI CU NEVASTĂ-SA ŞI CU MIZERIILE ALEA DEBITATE DESPRE MINE ÎN FAŢA INSTANŢEI DE JUDECATĂ.


Aceasta este înregistrare de la sfârşitul lunii apriilie 2015, nu mai reţin exact, sincer, data! Vor mai fi şi altele. VĂ ROG SĂ OBSERVAŢI CÂT DE OFICIAL L-AM TRATAT. Ce s-a întâmplat sâmbătă când m-a chemat atunci? PĂI, A AVUT LOC O CEARTĂ, M-A ÎNREGISTRAT, A TRIMIS ÎNREGISTRAREA LA POLIŢIE, A FĂCUT PE DRACU, PENTRU CĂ TOT EL S-A FĂCUT DE RAHAT ŞI TOT S-A AŞTEPTAT SĂ-I CER BANI CA SĂ SE CONSTITUIE INFRACŢIUNE DE ŞANTAJ, SĂ AIBĂ PROBA. DRACI, DE UNDE? EU AM ŢINUT-O LANGA CU ALE MELE CU LEGILE ŞI CU IMAGINEA PUBLICĂ ŞI CU DORINŢA MEA ABSOLUT LEGITIMĂ DE A NU MAI FI AGRESATĂ ÎN MIJLOCUL PRIMĂRIEI, EL A ŢINUT-O LANGA CU A LUI CU ÎNTREBĂRILE CAPCANĂ, ÎN CARE NU ŞTIU CÂT AM PICAT ŞI CÂT N-AM PICAT. Ce se întâmplase? Cunoşteam de la dl. Mihai Anghel că el se dusese la dl. Vasile Dumitru acasă (cred că era şi terasa pe vremea aia) cu înregistrările cu el şi cu dl. Apostol Muşat să i le dea. NU ERAU COMEDII ACOLO, ERAU DE LA UN PROCES ÎN CARE AU FOST MARTORI, ACELA ÎN CARE ERA ŞI DL. GABRIEL SIMA ACUZAT (DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, NEVINOVAT, ÎN BAZA PROBELOR PE CARE LE-AM STUDIAT EU), ÎN FINE. Deci era o absolut jurnalistică înregistrare. Dar prostia a făcut ca fix, coincidenţă, să mă întâlnesc cu dl. Mihai Anghel şi cu dl. Teodor Biriş, n-a fost cu intenţie, ei mi-au propus să facem un ziar în format hârtie, mai avusesem propunerea asta şi de la alte persoane şi am discutat puţin despre asta. N-am mai cenzurat, i-am trimis toată înregistrarea dlui Oancea, evident că mi-am dat singură în cap, însă dl. Oancea a profitat şi m-a speculat şi a făcut ca toate alea. CĂ AŞA E CÂND E OMUL NU MAI ZIC CUM? PĂI, DACĂ EL M-A TRIMIS LA PROCES SPECIAL CA SĂ FAC ÎNREGISTRARE, CĂ AVEA IMPRESIA CĂ DNII MUŞAT ŞI DUMITRU SUNT NU MARTORI CUM ERAU, CI INCULPAŢI, EU CE DRACU SĂ MAI ZIC? M-AM DUS LA PROCES, CE SĂ FAC? Adică roboţelul, da? De unde dracu să bănuiesc eu că el se duce la dl. Dumitru şi-i spune că eu de nebună... am făcut înregistrarea, că e infractor, că e pe dracu? Mi-a spus dl. Mihai Anghel, iar eu i-am reproşat dlui Marian Oancea treaba asta în sâmbăta aia. EL A NEGAT TOT, CUM CĂ N-AR FI FĂCUT EL NIMIC, N-AR FI ZIS EL NIMIC, NU AR FI VORBIT CU DL. VASILE DUMITRU NICIODATĂ. Bă, dă-o dracului de treabă! Nu e interzisă înregistrarea audio în sala de judecată, e şi şedinţă publică de altfel, doar pentru cea video e necesar acordul completului. Pot proba cu Regulamentul CSM în acest sens, apropo, pe care dl. Cătălin Marin mi-l printase de pe Internet, că eu pe vremea aceea aveam imprimanta stricată, dl. Oancea mi-a zis s-o iau, să o aduc în Primărie că o... repară, când colo, mi-a schimbat dl. Nelu Andrei şi tonerul din ea, am aruncat-o, că nu mai aveam ce să fac cu o imprimantă cu un alt toner de la alt tip de imprimantă, era clară treaba. DECI NUMAI PE VARIANTĂ DE PĂCĂLEALĂ. În fine, deci cam despre asta am discutat în sâmbăta aceea. Duminică, alte belele: cu plângerea de la Poliţie pe care mi-o făcuse mincinos şi s-a jurat şi s-a închinat că el nu mi-a făcut nicio plângere, avea o problemă cu dl. Aurel Streche de la Cadastru de data asta, nu ştiu de care, de boală psihică cu obsesie sexuală, pretindea despre el o aberaţie că s-ar fi dus la femei, la mintea lui, normal, putea să pretindă de toate. Numai aberaţii cu tentă sexuală. NU am înregistrările, că m-a controlat de reportofon, evident, ÎN CHILOŢI, BINEÎNŢELES, ACUMA, NA, CE ERA ŞI CU PERCHEZIŢIILE ALEA CORPORALE, DAR A ÎNREGISTRAT EL CĂ DOAR NU AJUNGEAU SINGURE ÎNREGISTRĂRILE LA POLIŢIE. Din moment ce sunt doar doi, unul din ei înregistrează, pe urmă am aflat de la Poliţie că a depus înregistrări. Ei, şi dacă a depus înregistrări ce? Era să zic eu acuma una mare! NU era nicio problemă, eu cred că le-a folosit şi pe post de şantaj, trucate, trunchiate, că se poate din programe, de-au ajuns oamenii să creadă despre mine numai aberaţii. AM ALTE ÎNREGISTRĂRI, ÎNSĂ, DIN ALTE ZILE, AM PROBE CU GRĂMADA.


Această înregistrare pe care m-am decis să o public, demonstrează ceva. DEMONSTREAZĂ CĂ NU EU ERAM ZDREANŢA NEBUNĂ CARE SĂ SE ŢINĂ DE CAPUL LUI OBSEDATĂ. Se aude clar că mă sunase. Eu n-am avut chef să-i răspund, după ceva timp, aşa, am zis: ia să văd ce dracu mai vrea şi panarama asta de primar, că nu se poate. Auzisem bine telefonul, uneori nu răspund că n-aud, atunci nu fusese cazul, pentru că eram acasă şi era linişte. L-am sunat, deşi bănuiam că iar face vreo imbecilitate, vreo ameninţare, vreun şantaj, ceva, aşa cum făcea el de fiecare dată, că NU O SINGURĂ DATĂ NU I-AM RĂSPUNS LA TELEFON ZILE ÎN ŞIR. CE O SINGURĂ DATĂ? Mă suna de dracii mă găseau uneori, sigur că-i răspundeam prin e-mail că n-am chef să-i aud vocea. Îmi zicea să şterg, eu îl tratam în zeflemea că n-am chef, îmi zicea să scriu, iar îl tratam în zeflemea că n-am chef, până l-au găsit dracii şi mi-a zis că dacă nu ascult de el şi m-am învăţat să nu-i mai răspund la telefon, O SĂ-MI IA CASA MAI ÎNTÂI ŞI DACĂ NU ÎNŢELEG SĂ MĂ SINUCID DE CIUDĂ, O SĂ MĂ OMOARE. Exact aşa mi-a zis, citez din memorie textual! Mi-a zis că o să mă aducă în pragul disperării şi al sinuciderii că am îndrăznit să-l sfidez şi să nu ascult de el şi dacă tot nu mă sinucid, cu siguranţă o să mă omoare! Şi dacă îi fac plângere la Poliţie, el oricum află, că se interesează şi chiar am dat de dracu şi mai tare. ÎN ACEL MOMENT, I-AM REFUZAT ŞI BANII, AM REFUZAT ŞI TOT, I-AM SPUS NUMAI SĂ MĂ LASE DRACULUI ÎN PACE.


DECI EU SUNT NEBUNA CARE MĂ ŢINEAM DUPĂ EL? NUMAI OFICIAL ÎI VORBEAM, CU DVS., EL ÎNCEPEA CU ALE LUI, CU PIPĂIELI, CU ŞOAPTE DE DRAGOSTE ŞI CU TOATE ALEA. Pe urmă cine a fost zdreanţa? La un moment dat, da, este adevărat, CHIAR EL M-A PUS SĂ DAU ÎN SCRIS ÎN NEVASTĂ-SA, PE CONSIDERENTE DE AMANT ŞI DE TRĂDARE. Adică atunci mai făceam dar numai parţial ce-mi cerea el, eram foarte dezamăgită ŞI DOREAM SĂ MĂ DESPRIND DEFINITIV DE ACEASTĂ RELAŢIE. Când a apărut dl. Nichita Toma. Am înregistrări şi pentru asta. CÂND A FOST TRIMIS DE DL. OANCEA BA SĂ VORBEASCĂ CU MINE, BA SĂ-MI DEA UN MILION DE LEI, BA SĂ-MI DEA 50 DE LEI. ERAM MULT ÎNAINTEA CAMPANIEI. Apropo, atutudine de om "sănătos la cap": într-o zi, prin aprilie, trebuia să mă duc la Poliţie, să dau declaraţii în nişte dosare. Încep să zbier că nu am bani de drum şi de ţigări, el îmi face plângere pentru... şantaj (ei, na, pe dracu, că a murit de râs şi procuror şi tot), dar... apare Nichita Toma şi-mi aduce 50 de lei. Adică eu îi scriu lui Oancea şi apare Toma. Sigur, n-am zis nimic, asta era viaţa, acum dacă n-am bani merg la Bucureşti, pe vremea aia, dacă n-aveam bani de ţigară, apelam la dl. Toma, adică la dl. Oancea. Ştiam treaba asta. Sigur, dl. Toma, ulterior, S-A DEZIS TOTAL DE DL. OANCEA, MI-A SPUS CĂ E FOARTE BUN PRIETEN, CEL MAI BUN PRIETEN AL ALTCUIVA. CÂND AM AUZIT, NORMAL CĂ AM TRESĂRIT ŞI L-AM RUGAT SĂ MĂ ÎMPRITENEASCĂ ŞI PE MINE CU EL, CĂ ORICUM DOREAM SĂ VORBESC DE MULTĂ VREME CU DOMNIA SA ŞI IAR AM PICAT ÎN CAPCANĂ. NU, NENE, NU VREAU SĂ VORBESC CU ION POPESCU, PE ION POPESCU ÎL SUN, ÎMI ÎNCHIDE TELEFONUL ŞI NU VREA SĂ VORBEASCĂ CU MINE, ÎL SUN ÎN ALTĂ ZI, ZIC CĂ E ÎNTR-O PASĂ MAI PROASTĂ, DACĂ TOT NU VREA ŞI NU VREA, AM DOUĂ VARIANTE: ÎL LAS ÎN PACE ŞI GATA, ACOLO CHIAR MĂ RODEA DORINŢA DE A-MI DEMONSTRA NEVINOVĂŢIA ŞI DE A NU-L LĂSA ÎN PACE, ORI MĂ DUC DIRECT. EU NU MAI FAC PROSTIA SĂ APELEZ LA INTERMEDIARI NICIODATĂ, SĂ VORBEASCĂ EI, SĂ ZICĂ EI, SĂ NU ŞTIU CE, CĂ A IEŞIT O TREABĂ DE MAI TOATĂ CACAUA. Ironia sorţii a fost că unul mă iubea, celălalt mă hărţuia, unul trimitea pe Toma, altul trimitea pe altcineva, dar eu între doi bărbaţi, eram tot muritoare de foame şi tot aiurea mă simţeam şi tot aiurea era toată situaţia. ŞI ALT PARADOX: CU 1000 DE ÎNREGISTRĂRI ÎN BRAŢE, NU MĂ CREDEA NICI DRACU,.NICI DRACU. Păi, dacă eram nebună la modul real, nu le publicam dracului imediat pe toate? Nu, acuma sincer! Până nu am fost hârjonită, prostită în faţă, cum că nu ar fi adevărat şi scoasă tot eu de nebună, AM SCOS EU, AŞA, IRAŢIONAL VREO ÎNREGISTRARE??? JUDECAŢI-MĂ IAR, OAMENI BUNI. Păi, dacă eu eram nebună şi gestionam arsenalul de înregistrări, păi, scoteam de 10 ori pe zi câte o înregistrare. DA, EXISTĂ, SIGUR CĂ EXISTĂ, CĂ DOAR NU SUNT IDIOATĂ, CE NAIBA? Dl, Oancea voia să le folosesc să le fac mai multor oameni dosare penale. Măi, Marcela Haida, că-mi vine să te înjur, dle Gabriel Oprea, dle Mihai Anghel, dle Nichita Toma, V-AŢI TREZIT VOI ÎN VREUN DOSAR, CE DRACU? O să vă povestesc şi ce se vrea acum prin înscenarea cu vrăjitoarea, nu în acest articol, mai las, două, trei zile să treacă şi-o să vă zic mai pe larg. Păi, ce să se vrea: dl. Oancea vrea să dau în celălalt domn (n-o să vadă niciodată) şi l-a prostit iar pe dl. Vasile Dumitru în faţă să facă nişte năzbâtii, iar eu pe filieră Vasile Dumitru şi Nichita Toma din nou să ajung tot la... el, să accept oferta, bună, de serviciu, de 2000 de lei pe lună, cum îmi promisese şi pe naiba. POATE SĂ FACĂ EL ŞI CA TRENUL CĂ TREABA ASTA NU O SĂ SE ÎNTÂMPLE NICIODATĂ. Să-mi dea cineva vreun ban, CĂ EU ŞTIU IMEDIAT CĂ DE LA DL. OANCEA PROVINE ACUM, CĂ NU SUNT PROASTĂ, CĂ JUR CĂ-L ÎNREGISTREZ ŞI MĂ DUC DIRECT LA POLIŢIE ŞI ÎNCEP SĂ ŢIP CĂ-MI DĂ ŞPAGĂ! Nu, chiar m-am săturat de mişculaţiile astea, pe cuvântul meu de onoare. Iar dl. Vasile Dumitru, la câte a păţit cu dl. Oancea, CRED CĂ AR TREBUI SĂ STEA ÎN BANCA LUI, SĂ-L LASE ŞI PE DL. TOMA ÎN PACE, SĂ NU SE MAI ÎMPRIETENEASCĂ, SĂ-L LASE ŞI PE DL. OLTEANU (MAGU) CĂ E RĂU DE EL, NU DE MINE, SERIOS, CE NAIBA? Că o fi politica asta o curvă, dar când curva te ia şi te dă cu capul de toţi pereţii, nu cred că-ţi mai arde s-o mai aia şi a doua oară.


OK; să revin la înregistrare. DEMONSTREZ ÎN CLAR CĂ NU-S NEBUNĂ, NU M-AM ŢINUT EU DUPĂ DL. MARIAN OANCEA NICIODATĂ. Nu m-am chemat singură în Primărie neinvitată şi nu îmi făcea nicio plăcere de discuţie cu domnia sa. ÎN FINE. ÎN NICIUN CAZ POEZIILE NU-I ERAU DEDICATE. În primul rând, pentru că nu corespunde fizic descrierii, ce naiba!

http://vocaroo.com/i/s1Sp5MOtmJMW

OANCEA MARIAN: Alo!
PREDAN MARIA-MIRELA: Alo, bună ziua. Am văzut că m-aţi sunat.
OANCEA MARIAN. Bună ziua. Mirela, eu mâine am la ora 11 o cununie, în jur de ora 12, 12 şi jumătate, sunt liber, dacă ai timp şi vrei să ai o discuţie cu mine, te aştept mâine la 12 şi jumătate la Primărie.
PREDAN MARIA-MIRELA: Bun, e în regulă, vin mâine la ora 12 şi jumătate, vă mulţumesc.
OANCEA MARIAN: Bine.
PREDAN MARIA-MIRELA: La revedere, o zi bună!


Foarte interesant, aşa e? Eu mă ţineam de el, nu-i aşa? Merge el la poligraf să răspundă la întrebarea: CÂTE TELEFOANE I-AM DAT EU DIN PROPRIE INIŢIATIVĂ CA SĂ-L... HÂRŢUIESC AIUREA? Numai când aveam ceva urgent de vorbit şi în legătură cu ce-mi dăduse de lucru să fac. CÂTE MESAJE PRIN CARE SĂ MĂ ŢIN DE EL CA IDIOATA, SĂ-I SPUN CĂ-L IUBESC EU PE EL I-AM DAT? NICIUNUL. NICIUNUL. DACĂ ARE FIE ŞI UNUL SINGUR, ÎL ROG SĂ-L SCOATĂ. CÂTE SMS-URI I-AM TRIMIS? NICIUNUL. E-mail-uri, da, cu înregistrări, pentru că el îmi zicea unde să mă duc, NU RĂSPUNDEA LA ELE NICIODATĂ, ÎNSĂ MĂ SUNA ŞI-MI ZICEA CE TREBUIE SĂ MAI FAC! Până în decembrie 2014, vreme de un an de zile, îmi zicea ce să fac prin comunicare directă, că de aia stăteam toată ziua în Primărie, aparent fără nicio treabă. Credeţi cumva că de nebună stăteam sau de pomană? ŞI-O SĂ SCOT LA PROBE PÂNĂ O SĂ-L PLICTISESC. PENTRU CĂ M-AM SĂTURAT SĂ MINTĂ DESPRE MINE PESTE TOT CĂ EU ERAM NEBUNA DE CARE NU MAI SCĂPA, EU ERAM IDIOATA CARE NU MAI SCĂPAM DE EL, ERA INVERS, CĂ EU ERAM ZDREANŢA CARE M-AM LUAT DE OM ÎNSURAT (EL S-A LUAT DE MINE CA DE NAIBA) SAU CĂ L-AM HĂRŢUIT EU, AŞA, DIN SENIN, DINTR-O PASIUNE NEMAIPOMENITĂ ŞI NEJUSTIFICATĂ PE CARE AM FĂCUT-O FAŢĂ DE PERSOANA LUI. EI, PE DRACU! De iubit nu l-am iubit niciodată! DAR AM CREZUT BALIVERNELE LUI DE OM BOLNAV PSIHIC, CARE FĂCEA EXACT CA TOATE ALEA. Şi care nu înţelege nici măcar acum să mă lase dracului în pace. Dacă se simte mai relaxat: ÎI SPUN CĂ NU L-AM IUBIT NICIODATĂ, AM PLÂNS SINCER CÂND A CÂŞTIGAT AL DOILEA MANDAT, DE NECAZ, ÎN NICIUN CAZ DE BUCURIE, NU MAI VREAU SĂ MAI AM ÎN VIAŢA MEA CU EL DE-A FACE. Iar acum că m-am prins cum stă treaba şi cu dl. Toma, şi cu dl. Anghel, ba chiar şi cu dl. Vasile Dumitru, lucruri care mă uimesc, bineînţeles, NU MAI VREAU SĂ AM DE-A FACE CU EI NICIODATĂ. SPUN PUBLIC CHESTIUNEA ASTA: NU MAI VREAU, FRATE, ÎI ROG SĂ MĂ LASE ÎN PACE. Numai înscenare cu ghicitoarea pe post de televiziune nu aveam. În boala sa psihică, cel ce nu există, le face din ce în ce mai nesărate, din ce în ce mai nesărate, din ce în ce mai nesărate, ce naiba?


Mirela Predan


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu