joi, 28 iulie 2016

Dl. Marian Oancea îmi dădea toate documentele din Primărie, după care se întreba teatral şi în sictir de unde le am, de nebună - FRAGMENTE AUDIO



Ca orice om rezonabil, trebuie să recunosc că am avut şi eu inteligenţa mea. Inteligenţa mea de a aduna dovezi. Nu multe, dar suficiente. Pentru că un om care mă tocmea pe post de... spioană şi de mare denunţătoare împotriva unor prieteni de-ai mei mai vechi, nu avea cum să aibă intenţii bune nici faţă de mine, asta mie îmi era clar. Până la urmă, nu mă puteţi condamna: ERA UN DREPT LEGITIM LA APĂRARE. Nu mi-a convenit nicio clipă mizeria cu spionajul în care am fost angrenată de dl. Marian Oancea. Şi să spun cuiva şi să mă retrag din asta, REALMENTE NU AVEAM CUI. Mă temeam că poate e adevărat ce îndrugă el cu DNA-ul şi dacă era adevărat că Apostol Muşat era vizatul, mă temeam că urma să fiu vizata eu dacă îi spuneam. Mai târziu, am vrut să-i spun dlui Gheorghe Grigore toate astea, dar n-am reuşit pentru că nu a vrut să stea de vorbă cu mine. Am găsit varianta elegantă să spun astfel de lucruri la Poliţie, însă Poliţia m-a întâmpinat cu circ şi se vedea că sunt nişte lucruri aranjate cu dl. Marian Oancea. Am vrut să mă retrag de foarte multe ori din asta, aşa cum spuneam! NU m-a lăsat dl. Marian Oancea să o fac, s-a răzbunat pe mine şi a vrut să mă distrugă! Dacă nu voia să mă distrugă, poate că nici eu nu foloseam aceste înregistrări de siguranţă cu el, să zicem! Până la urmă, n-a fost decât un drept al meu legitim la apărare.

Continui stenograma. Aici discuţia este referitoare la acum proaspătul consilier şi slugă a dlui Marian Oancea, dl. Nelu Andrei.

PREDAN MARIA-MIRELA: O altă chestiune pe care, tot aşa, pentru mine, ca mod de abordare vreau să o ştiu. Ce mi-a spus el, ca să mă interesez. Cu Gospodăria Comunală. Că există o persoană pe nume Fane, că l-aţi dat afară că îl persecutaţi persoanele care au fost apropiate de el şi că ar fi vrut să fac o anchetă referitoare la această situaţie.
OANCEA MARIAN: Da, nu l-am dat afară, l-am trecut pe poziţia a doua
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, spunea că are studii superioare, că aţi pus pe cineva fără studii superioare
OANCEA MARIAN: (neinteligibil) studiile acestea superioare. Aţi văzut cum arată comuna acum?
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, am văzut, sigur că da
OANCEA MARIAN: (neinteligibil) Să dea un exemplu de persoană pe care am dat-o eu afară din Primărie.
PREDAN MARIA-MIRELA: Asta am încercat să-i explic şi eu, dar el are aceste... Nu, sentimentul meu este altul: că el nu mai are pârghiile...
OANCEA MARIAN: ... de a controla ceea ce se întâmplă.
PREDAN MARIA-MIRELA: Exact, de a controla şi de a...
OANCEA MARIAN: ... de a manipula
PREDAN MARIA-MIRELA: Şi de a manipula, şi de a profita financiar ca să mă exprim mai clar.
OANCEA MARIAN: Au fost rezolvate toate treburile acestea, toate treburile acestea au fost rezolvate. Acum nu pleacă niciun leu din Primărie fără justificare.


http://vocaroo.com/i/s17ZVEjkrf7i


CU SCUZELE DE RIGOARE ÎNCĂ O DATĂ FAŢĂ DE OPINIILE GREŞITE ŞI CONCEPŢIILE GREŞITE FORMATE DE DL. MARIAN OANCEA, acuma înţelegeţi şi dvs. ce vreţi din acest dialog, cine este tartorul, ce vrea şi aşa mai departe. Nu ştiu dacă mai necesită realmente vreun comentariu.

V-aţi întrebat probabil de unde aveam documente? Dl. Marian Oancea a încercat să spună că de nebună le aveam, că le-am luat de la naiba probabil. UN DIALOG LIPSIT D ECHIVOC DE UNDE AVEAM DOCUMENTELE. Mă punea să mint că le am de la... Ministerul Finanţelor, că le am de la naiba cu cărţi. NU, STIMAŢI CETĂŢENI, EL VOIA SĂ MANIPULEZ LUCRURILE ÎN AŞA FEL ÎN SCRIS, ÎNCÂT SĂ NU-L INDIC DREPT SURSĂ, DAR SĂ MĂ FOLOSESC DE O SERIE DE DOCUMENTE DIN PRIMĂRIA SNAGOV! Totul este fără echivoc în acest sens, iar înregistrarea este foarte bună ca probatoriu pentru plângerea penală de abuz în serviciu cu circul pe care l-a făcut ulterior cu informaţiile de interes public pe care cu obstinaţie nu a vrut să mi le mai dea. Nicio problemă. Dacă nu eram jurnalistă, la ce dracu îmi dădea toate documentele alea, de ce voia să colaboreze cu mine? Sigur, eu surse am avut tot timpul în acea Primărie, am şi acum, în mod evident, nu se pune problema să n-am. Dar el voia să dea vina pe nea Muşat cu orice preţ că el a făcut datoriile, apropo şi de obsesia datoriilor. Sunt multe, foarte multe aspecte.


OANCEA MARIAN: Ia uite-te aici un pic. Exact ce ţi-am spus eu cu datorii.
PREDAN MARIA-MIRELA: Datorii, dar... Dacă îmi daţi şi mie o copie e perfect.
OANCEA MARIAN: Ce s-a întâmplat? Îţi dau şi copie, dar să nu scrii...
PREDAN MARIA-MIRELA: N-aţi găsit, n-aţi găsit... expertiza aceea contabilă?
OANCEA MARIAN: Nu, n-am găsit pentru că nici n-am căutat-o. N-am căutat-o, dar cât de curând o găsesc, cât de curând o găsesc.


http://vocaroo.com/i/s1sI2PWCAm6p



ASCULTAŢI-LE PE ASTEA. SUNT ABSOLUT DUREROASE ŞI DURE CA PROBATORII ÎMPOTRIVA DLUI MARIAN OANCEA. REPET: CÂND N-AM MAI VRUT SĂ MAI FAC ASTA, A VRUT SĂ MĂ SCOATĂ DE NEBUNĂ, ERA GELOS CĂ DE CE NU VREAU SĂ ÎNREGISTREZ ANUMIŢI OAMENI, MI-A CREAT NUMAI PROBLEME. Îmi pare rău că nu este şi dl. Apostol Muşat deocamdată să le asculte, dar va ieşi din închisoare şi va asculta toată nemernicia asta, cu siguranţă! Sunt lucruri dureroase şi care probează în clar DE CÂTĂ MINCIUNĂ ŞI NEMERNICIE LAOLALTĂ A FOST OMUL ACESTA ÎN STARE. Mai vreţi? Imediat revin şi cu alte amănunte şi fragmente de înregistrare.


Mirelea Predan
Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu