duminică, 31 iulie 2016

De unde aveam dosarul Delapidarea şi cum mi l-a adus Nelu Andrei în două cutii cu 9000 de pagini acasă - FRAGMENT AUDIO CLAR




Vreau să vă mai spun ceva înainte de stenograma acestei înregistrări: ACEASTA ERA MIZA DLUI MARIAN OANCEA DREPT PENTRU CARE A FĂCUT TOT POSIBILUL CU TOT FELUL DE MINCIUNI SĂ NU AJUNG LA DL. GHEORGHE GRIGORE. Să nu cumva să-i dau o serie de probe despre el pe care le aveam. Pentru că eu i-am spus în faţă atunci când ne-am certat dlui Marian Oancea că o să i le dau pe toate şi am încheiat discuţia, că nu mi se pare corect ce face. Nu-i nicio problemă, pentru că n-o să-i dau nimic dlui Grigore, toate le-am dat la Parchet ŞI LE DAU PE PUBLIC, SĂ LE ASCULTE TOT SNAGOVUL. Şi mai rău, dle Marian Oancea, nu-i aşa? Păi, vă temeaţi să nu afle dl. Grigore de toate mizeriile astea infracţionale făcute împotriva lui? Să nu cumva să... discute cu mine că-l înregistrez din... proprie iniţiativă să-l şantajez cerându-i bani, asta i-aţi spus, nu-i aşa??? Ca nu cumva să afle de mizeriile voastre, de fapt! BRAVO! SUPERB! Nu-i nicio problemă, că a aflat DNA-ul, a aflat şi IPJ-ul, eu pot proba! De minciunile dlui Marian Oancea CHIAR SUNT SĂTULĂ PÂNĂ PESTE CAP. Domnule Grigore, staţi liniştit, că nu sunt nebună să nu fac ceea ce trebuia cu probele astea! Păi, ce dracu a crezut dl. Marian Oancea? Că ne batem joc unii de alţii cu miştouri din astea ieftine, chiar aşa? Să asculte şi cei de la partid, ca să vadă de ce se autovictimiza ca un drac că nu vrea alianţă între PSD şi ALDE, că oricine, dar numai pe dvs. nu vă vrea viceprimar, că sunteţi rău! Pe bune? Eu sunt nebună, care face numai înregistrări cu toată lumea, el nu m-a pus niciodată! Aşa zicea! Stai, domnule, un pic aşa că ar trebui să asculte şi cei de la PSD pe cine au mai pus o dată să candideze primar şi că face tuturor numai probleme, şi a tocmit tot felul de spioni şi de intriganţi în jurul dlui Grigore, că eu sunt "nebună", să nu cumva să mai stea cu mine de vorbă, că eu îl fac pe dl. Grigore de râs! AHA! PĂI, DACĂ TOT NU S-A POTOLIT ŞI NU S-A POTOLIT CU CHESTIILE ASTEA, HAIDEŢI SĂ EXPLIC SĂ AFLE TOT SNAGOVUL CARE ERA MIZA DE FAPT, DE CE SĂ RĂMÂNĂ LUCRURILE NELĂMURITE, AŞA? Ce să tăcem? Ar fi vrut el dl. Marian Oancea liniştea asta. Am tăcut! Gata, nene, nimic nu mai fac. Când colo, dl. Marian Oancea obsedat de persoana mea, să mă distrugă pe mine, m-a denigrat peste tot, până şi pe la cunoştiinţele mele din Bucureşti, m-a luat de idioată, aşadar. Nicio problemă, el a căutat războiul ăsta cu spectacolul ăsta de gală cu viceprimarul, nu eu, eu am stat liniştită, deşi bănuiam ce are dl. Marian Oancea în cap că doar îl cunoşteam ca pe drac. HAI, SĂ MAI FACĂ, SĂ MAI FACĂ ŞI DE AICI ÎNAINTE LA FEL, CĂ LA FEL FAC ŞI EU. Păi, chiar nu se mai potoleşte dracului odată să mă lase în pace? Chiar aşa? Sigur, la fel a vrut să procedeze şi cu oricare alte persoane, că nu degeaba era interdicţia aia să mai vorbească cineva din Primărie cu mine, sub apanajul că... fac înregistrări. Dar cine mă punea să fac aceste înregistrări? A, VOIA SĂ LASE AŞA IDEEA CUM CĂ EU DE NEBUNĂ LE-AM FĂCUT. Nicio problemă, să afle, să afle de la mine absolut toată lumea cine mă punea să fac înregistrările în cauză, nu se pune în discuţie. Dar, ca să vă mărturisesc sincer, de celelalte persoane nu prea îmi păsa mie ce părere au sau nu despre mine. Mie mi-era de ajuns că nu le-am făcut niciun rău, aşa cum dl. Marian Oancea mă pusese să le fac, eu aveam în definitiv conştiinţa împăcată şi ce era pe la spatele meu, chiar puţin mă interesa. Cine a vrut să stea de vorbă cu mine şi să accepte explicaţiile mele sau măcar să se mai gândească puţin, bine, cine, nu, asta a fost. Dar cu dl. Gheorghe Grigore nu era acelaşi lucru, de el chiar mă durea, că de asta am şi insistat atât de mult că vreau să vorbesc cu el, vreau să vorbesc cu el. El se ferea să vorbească cu mine, am apelat la dl. Nichita Toma, am apelat la dl. Apostol Muşat, am apelat pe unde se putea...


http://vocaroo.com/i/s1x7faNpqt2g


Se aud paşi. Ai mei... Tocmai ieşisem pe holul Primăriei să deschid reportofonul, după ce avusesem o discuţie cu dl. Marian Oancea. Şi îl redeschisesem. Pe alte înregistrări, veţi auzi cum îl deschid chiar în biroul lui, când ies. Tocmai îmi dăduse de lucru domn primar şi îmi dăduse de lucru în legătură cu trei chestiuni, NIMIC NU FĂCEAM DE CAPUL MEU, AŞ VREA SĂ SUBLINIEZ ACEST ASPECT, NICIO ÎNREGISTRARE. Au mai fost că l-am fentat şi am făcut înregistrări chiar cu dl. Marian Oancea, să nu ştie că le fac, dar mă verifica la sânge, să nu credeţi că se prea putea! De data aceasta îmi încredinţase două lucruri: să vorbesc cu Nelu Andrei să-mi aducă dosarul cu Delapidarea, în copie, ca să-i dau documente din el şi să mă ocup din punct de vedere juridic de cei care apăreau în acel dosar, în principal Apostol Muşat, dar şi Gabriel Oprea (acuma mă miră aspectul că s-au aliat!!), Rodica Ene şi trei sau mai bine zis patru angajaţi de acolo: Marcela Haida, Georghel Drăghici, Gabriela Ciurtin şi Ştefan Nedelcu. O să vă explic pe larg în legătură cu fiecare în parte care erau problemele dlui Marian Oancea, ca să nu rămâneţi nelămuriţi cumva. Dintre toţi, vă mărturisesc sincer: NUMAI DE RODICA ENE NU M-AM OCUPAT. NU M-AM OCUPAT PENTRU CĂ ERAM FOARTE BUNE PRIETENE, ERA O CONTABILĂ FOARTE BUNĂ, ŞTIAM SIGUR CĂ NU A FURAT EA! În rest, sincer, am avut şi eu suspiciunile mele, vă rog să mă iertaţi, dar recunosc că am acceptat să mă ocup, în ideea inserată de Marian Oancea că ar fi furat. Eu credeam că lucrez pentru o cauză nobilă, mână în mână cu Parchetul, nicidecum cu comediile astea şi cu obsesiile din capul dlui Marian Oancea. O a doua treabă cu care mă însărcinase dl. Marian Oancea era să-l înregistrez pe dl. Nichita Toma, pe care aveam să-l întreb în legătură cu două lucruri: 1. Urma să aibă loc şedinţă de partid, cu alegerea conducerii (PDL) şi mă pusese să mă interesez care mai e mişcarea şi ce mai zice Vasile Dumitru şi 2. În legătură cu dl. Gheorghe Grigore, care, cu o zi înainte fusese în Primărie în legătură cu problema sa cu terenul de sub Hanul Vlăsiei, iar pe la spate, dl. Marian Oancea râdea de el şi-l făcea "nebun" şi că-l păcăleşte şi că n-o să vadă niciun teren şi toate celelalte, miştouri de trei parale, bineînţeles. Că a vorbit el la Prefectură, dar că în sens negativ, că-l mai prosteşte puţin ca să tacă, să nu facă scandal şi aşa mai departe. Ei, acum mă pusese să îl întreb pe dl. Nichita Toma ce părere are despre asta, dl. Marian Oancea având suspiciuni cum că dl. Nichita Toma ar fi de partea dlui Gheorghe Grigore. În Primărie, mai era cineva, aşa cum se aude, care avea, la rându-i o problemă, nu mai reţin exact de ce natură şi căruia nu-i convenea ceva. Mi se pare că a vorbit cu Nelu Andrei, că era de vorbă cu el când întrebam eu, a fost şi la Nichita Toma. Pentru că o altă problemă pe care o aveam era să stau, să mă ocup şi de oamenii nemulţumiţi de diverse probleme, să văd ce vor de fapt şi să-i manipulez un pic, ideea dlui Marian Oancea fiind aceea de a afla cine nu este de partea lui, cine îl înjură, cine are probleme legate de Primărie şi nu este de partea sa! MOMENTUL, REPET ERA: MARTIE 2014.


PREDAN MARIA-MIRELA: Nelu pe unde-o fi, e plecat din Primărie sau?
STANCIU LUCREŢIA (secretara): Nelu e aici, mai e cu cineva.
PREDAN MARIA-MIRELA: Aha!
PREDAN MARIA-MIRELA: E cu nebunul ăla care era...? Trebuie să-i amintesc să vorbească neapărat cu dl. primar, că pe urmă uită şi e important.
PREDAN MARIA-MIRELA: A, programul e până la 4 jumate. Mereu uit şi zic că-i până la 4. Patru jumate, patru jumate... Nu sunt opt ore jumate sau se consideră pauză de masă?
STANCIU LUCREŢIA: Vinerea e până la 2.
PREDAN MARIA-MIRELA: A, vinerea e până la 2 şi se consideră 8 ore.
STANCIU LUCREŢIA (neinteligibil): Îhî
TOMA NICHITA (viceprimar) (adresându-se persoanei din afara Primăriei cu care fusese în birou): Staţi liniştit că începe (neinteligibil) ... pe undeva
(se aud mai multe voci ambientale)
PREDAN MARIA-MIRELA: Domnul Nelu, trebuie neapărat să vorbesc cu dvs.
ANDREI NELU (vorbind încet, neinteligibil)
PREDAN MARIA-MIRELA: (neinteligibil)
ANDREI NELU: Cutiile alea două?
PREDAN MARIA-MIRELA: Da.
ANDREI NELU: 9000 de pagini.
PREDAN MARIA-MIRELA: (neinteligibil)
ANDREI NELU: Da, i-ai spus? (lui Marian Oancea, n.n)
PREDAN MARIA-MIRELA: Da, adineauri am vorbit cu el.
ANDREI NELU: Bine, vorbim.
PREDAN MARIA-MIRELA: (neinteligibil) că nu se poate, stai să văd eu cum vine problema, adică unii (neinteligibil) ştiu eu ce ştiu, da?


În acest fragment se aude clar că discutăm despre două cutii. Care două cutii? Cutiile în care se afla dosarul Delapidarea în copie pe 9000 de pagini. În aceeaşi seară, dl. Nelu Andrei a venit şi mi le-a adus acasă. Acum să înţeleagă toată lumea cine m-a pus să scriu de dosarul Delapidarea şi să mă ocup de dosarul Delapidarea de fapt. POATE ÎNŢELEGE ŞI DL. GABRIEL OPREA, CINE ŞTIE? Dacă aude în concret cu probe concrete că îl considera infractor, mă pusese să mă ocup de el şi-l credea deosebit de prost, poate că înţelege şi el ce-a susţinut şi pe cine a susţinut în această campanie electorală de fapt! Aceste cutii ca probe le mai am. Nu fac nimica, stau la mine acasă, NU le dau, sub nicio formă NU le dau! O să le fotografiez, SĂ LE VEDEŢI, O SĂ LE POSTEZ PUBLIC, CA SĂ EXISTE DOVADA DE UNDE AVEAM EU DOSARUL DELAPIDAREA, CINE MĂ PUSESE SĂ MĂ OCUP DE PERSOANELE DIN EL, VOIA SĂ SCOT DOCUMENTE SĂ FAC DOSARE PENALE, SPUNEA CĂ-I VA DA AFARĂ PE TOŢI CEI IMPLICAŢI ÎN EL, CĂUTA PROBE SĂ ARATE CÂT A FURAT MARCELA HAIDA CA SĂ POATĂ SĂ O DEA AFARĂ, TOTUL TREBUIA SĂ MEARGĂ LA EL, AM PROBE CU MARCELA HAIDA CU DUIUMUL, CU REFERATELE ACELEA CU TOT. Până la urmă eu ce-aveam de împărţit cu Marcela Haida? Pe dracu să mă ia? Eu personal ceva? Nu, acuma, poate judecă şi ea!



Mirela Predan



Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu