miercuri, 3 august 2016

Momentan, am decis să renunţ să continui prezentarea înregistrărilor!





Dat fiind faptul că prin toată comuna Snagov numai de aceste înregistrări se vorbeşte, precum şi dat fiind faptul că dl. Marian Oancea a recunoscut sincer că a minţit în ceea ce mă priveşte, eu am decis să opresc temporar publicarea acestor înregistrări, cu condiţia fermă şi evidentă SĂ NU MAI MINTĂ ÎN CEEA CE MĂ PRIVEŞTE CU TOT FELUL DE PARANOI DE OM BOLNAV PSIHIC, să lase dracu şi răzbunarea, şi maşina lui Călin Popescu-Tăriceanu, şi circoteca aia cum că eu de nebună nu ştiu ce dracu vream să fac şi de nebună veneam în Primărie şi încheiem discuţia. În caz că nu înţelege să înceteze, în caz că mai deschide fie şi o singură vorbă despre persoana mea, are cuvântul meu de onoare că reiau seria acestor înregistrări, nu de alta, dar să cunoască şi oamenii adevărul, nu tâmpeniile alea cu... criminala în serie şi cu "curva" şi cu "hoaţa" şi cu nu ştiu ce drăcii. Ce să mai comentez? Adevărul este unul foarte simplu şi e foarte scurt: am lucrat ca spioană pentru el preţ de un an şi jumătate, când şi-a luat-o rău de tot în cap, am vrut să renunţ, el a început să mă ameninţe, să facă tot felul de comicării că mă iubeşte, pe de altă parte, după care să mă scoată de nebună! OK! Bun! După aceste alegeri, în timp ce eu am zis să-l las în pace şi să-l ignor, aşa cum am mai scris, ce face dl. Marian Oancea? Tocmeşte spioni să vadă unde mă duc şi ce fac, mă denigrează pe colo şi pe dincolo făcându-mă panaramă, hoaţă, prostituată, nebună şi în toate felurile, intervine la Bucureşti să nu cumva să am loc de muncă eu. OK, DECI ASTA S-A ÎNTÂMPLAT ACUM! IMEDIAT DUPĂ ALEGERI. Spune că eu fac înregistrări cu dl. Grigore să i le transmit dlui... Toma şi o mie de drăcii de m-au scos din sărite! BUN, ÎN CAZ CĂ NU RENUNŢĂ LA OBSESIA FĂCUTĂ FAŢĂ DE MINE, EU CONTINUI ŞI DE NU DAU TOT, ABSOLUT TOT. NU M-AM CULCAT NICIODATĂ CU EL, CINE MĂ CREDE, BINE, CINE NU, ASTA E! ÎN SCHIMB, AU FOST ÎMBRĂŢIŞĂRI, ATINGERI, SĂRUTURI, DE TOATE. ŞI VORBE DE DRAGOSTE ŞI EXTREM, EXTREM DE MULTĂ GELOZIE, NU DIN PARTEA MEA, CI DIN PARTEA LUI! Nu contează, DECI DE MÂINE LECŢIA E URMĂTOAREA: ÎNTREBARE: "CINE E MIRELA PREDAN?" RĂSPUNS DIN PARTEA DLUI OANCEA: "NU ŞTIU, N-O CUNOSC PE MIRELA PREDAN". Cred că m-am exprimat destul de clar. În caz contrar, e drept la apărare, zău! Şi mai am o problemă: să nu cumva să zică cum că nu i-am zis: pe domnul X NU-L PĂCĂLEŞTE! În caz că încearcă, cu mine iar a dat de dracu, nici nu stau la discuţii cu el. În rest, poate să păcălească pe oricine doreşte el, NU mă bag, NU mă amestec, dar cu domnul X să ştie clar că nu ţine figura cu păcăleala, pentru că dacă încearcă, e nasol! Nu de alta, dar îl apăr eu! Ce avocat, ce parlamentar, ce securist, ce general, ce prim-ministru? Caca-maca! ÎL APĂR EU ŞI E NASOL! OK, bun, asta e, acuma sper să mă înţelegeţi şi pe mine! Hai, să-i mai dau o şansă de pace. DAR MĂ UITĂ, NENE, NU AŞA! FĂRĂ OBSESIA RĂZBUNĂRII, FĂRĂ OBSESIA DISTRUGERII MELE, FĂRĂ GELOZIE, FĂRĂ COMEDII! A, şi încă o chestie, deosebit de importantă: UN SINGUR SPION DACĂ MAI PRIND LA FUNDUL MEU FAC URÂT! NICI LA FUNDUL DLUI X! NE-AM ÎNŢELES SAU NU NE-AM ÎNŢELES? În rest poate să spioneze şi pe tata mare, nu mă interesează! La fundul meu şi-al lui eu NU mai vreau să văd picior de spion! Că dacă nu ne înţelegem, iese nasoală treaba! Bun, în caz că nu se rezolvă problema CU DENIGRATUL ŞI CU SPIONATUL ŞI CU GELOZIA (PRCIZEZ ÎN CLAR CARE PROBLEMĂ!), revin cu nişte precizări eu!


Mirela Predan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu